Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SP.260.22.PU.2021.PC WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI- ZAKUP KRZESEŁ DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W RUDNEJ

Deadlines:
Published : 27-08-2021 11:05:00
Placing offers : 06-09-2021 07:00:00
Offers opening : 06-09-2021 07:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 698 877 051

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zapytanie ofertowe krzesła do stołówki.pdf pdf 211.21 2021-08-27 11:05:00 Proceeding
formularz oferty.pdf pdf 117.91 2021-08-27 11:05:00 Criterion
projekt umowy krzesła do stołówki.pdf pdf 171.97 2021-08-27 11:05:00 Criterion

Announcements

2021-09-06 10:13 Piotr Cyniewski W prowadzonym postępowaniu wybrano ofertę firmy "DOMMAR" PPHU Marek Krause, ul. Jesionowa 13 64-130 Rydzyna- która zrealizuje zadanie za kwotę 9296,34 zł brutto.
Odrzucono ofertę firmy Nowa Szkoła .- w związku z tym, że zaproponowane krzesła są niezgodne z podanymi w zapytaniu.
Oferta firmy MAC została przeliczona (firma złożyła prawidłowy formularz oferty- chociaż z kwotą przekraczającą tę zaplanowaną przez Zamawiającego, jednak przy wypełnianiu na stronie platformy zakupowej błędnie podano cenę jednostkową zamiast ceny gross za całe zamówienie.

2021-09-06 07:00 Buyer message KWOTA PRZEWIDZIANA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 10.000,00 ZŁ BRUTTO

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 ZAKUP KRZESEŁ DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W RUDNEJ - 1 delivery - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - DO KOŃCA PAŹDZIERNIKA 2021 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 FORMULARZ OFERTY - ZAŁĄCZYĆ WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTY ZE WSZYSTKIMI ZGODAMI Attachment required

formularz oferty.pdf

(0)
6 PROJEKT UMOWY - ZAŁĄCZYĆ ZAPARAFOWANY PROJEKT UMOWY Attachment required

projekt umowy krzesł [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 683