Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 08/TP/2021 Dostawa mebli i wyposażenia pomieszczeń Auli Wielofunkcyjnej Akademii Pomorskiej w Słupsku

Zamówienia Publiczne
Uniwersytet Pomorski w Słupsku
Termin:
Zamieszczenia : 27-08-2021 10:23:00
Składania : 24-09-2021 09:00:00
Otwarcia : 24-09-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ TP.zip zip 40429.91 2021-08-27 10:23:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 123.12 2021-08-27 10:23:00 Postępowanie
2 informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 247.72 2021-09-24 12:08:18 Publiczna wiadomość
4.1 informacja_o_wyborze_oferty_na_strone_www.pdf pdf 344.5 2021-10-28 14:06:10 Publiczna wiadomość
4.1.1 Informacja o unieważnieniu wyboru.pdf pdf 212.62 2021-11-23 10:41:06 Publiczna wiadomość
4.1 informacja_o_wyborze_oferty_na_strone_www II.pdf pdf 306.01 2021-12-13 10:35:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-13 10:35 Zamówienia Publiczne w załączeniu informacja o wyniku postępowania

4.1 informacja_o_wyb [...].pdf

2021-11-23 10:41 Zamówienia Publiczne W załączeniu Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej oraz powtórzeniu czynności badania i oceny ofert.

4.1.1 Informacja o u [...].pdf

2021-10-28 14:06 Zamówienia Publiczne w załączeniu informacja o wyniku postępowania

4.1 informacja_o_wyb [...].pdf

2021-09-24 12:08 Zamówienia Publiczne W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

2 informacja_z_otwar [...].pdf

2021-09-24 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota (brutto) jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: 390 000,00 PLN

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 657