Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa wyrobów hutniczych

Aleksandra Wyżkiewicz
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Oddział: FZ – Dział Zamówień i Umów
Termin:
Zamieszczenia : 19-08-2021 14:12:00
Składania : 25-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 25-08-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę materiałów hutniczych dla EPEC sp. z o.o.


Wymagania Zamawiającego:

1.  Dostarczony towar powinien spełniać odpowiednie normy techniczne, które posiadają wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości, certyfikaty, w tym bezpieczeństwa, posiadać deklaracje zgodności które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem   CE. Wraz z ofertą należy dołączyć  karty katalogowe oferowanych towarów.

2.      Miejsce dostawy: franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg

3.      Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia.

4.    Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.

5.  Okres rękojmi: minimum 12  m-ce. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres rękojmi– na 12 miesiące, niespełnienie tego wymogu wyklucza ofertę z postępowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia.

6.   Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych  dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia

7.  Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.

8.   Warunki płatności:

a) Podstawą do wystawienia przez Dostawcę faktury VAT/rachunku za wykonanie Dostawy jest protokół odbioru dostawy bez zastrzeżeń, podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.

b)    Wynagrodzenie wypłacone zostanie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku, płatnej/płatnego w terminie 21 dni od daty doręczenia dokumentu księgowego do siedziby Zamawiającego.

c)  Za datę zapłaty wynagrodzenia przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

               

              9.  Klauzula informacyjna RODO

Administratorem danych osobowych jest Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg. Dane będą przetwarzane, zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu realizacji zamówienia. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdzie Pan/Pani na stronie: http://download.epec.elblag.pl/RODO/klauzule/RODO_dostawcy.pdf

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" l.. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-08-26 09:20 Aleksandra Wyżkiewicz Zamawiający informuje, że postepowanie zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: TECHSTAL MICHAŁ KARAŚ i została wybrana do realizacji zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Profil stalowy 30 x 30 x 2 500 kg - (0)
2 Profil stalowy 25 x 25 x 2 100 kg - (0)
3 Profil stalowy 15 x 15 x 1,5 25 kg - (0)
4 Ceownik stalowy 120 x 55 x 7 - 200 cm 2 szt. - (0)
5 Płaskownik stalowy 80 x 8mm – 150 cm 3 szt. - (0)
6 Kątownik stalowy 40 x 40 x 4mm – 200 cm 4 szt. - (0)
7 Pręt żebrowany zbrojeniowy fi 8 – 150 cm 3 szt. - (0)
8 Pręt ciągniony okrągły fi 10 – 150 cm 5 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 277