Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FAZ.2800.69.2021-TP „Zakup i dostawa mebli medycznych oraz wyposażenia niezbędnego do świadczenia usług medycznych dla osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „DOSTĘPNOŚĆ PLUS”

Termin:
Zamieszczenia : 18-08-2021 08:22:00
Składania : 30-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 30-08-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.

Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00151993/01 w dniu 2021-08-18 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.

link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/08d96177-6dc7-e6b8-8a7e-a20001518d9a

link do ogłoszenia o zmianie: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08d967be-6145-ec5d-dc57-ef00010b4154


 Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_MEBLE_TP_2021.pdf pdf 702.2 2021-08-18 08:22:00 Postępowanie
Zal_1_OPZ_tabele1-12.zip zip 273.24 2021-08-18 08:22:00 Postępowanie
Zal_2_umowa_wz.pdf pdf 334.6 2021-08-18 08:22:00 Postępowanie
Zal_3-5.zip zip 31.12 2021-08-18 08:22:00 Postępowanie
BZP_ogloszenie_o_zam.pdf pdf 91.1 2021-08-18 08:22:18 Postępowanie
ODPOWIEDZI_1_MEBLE.pdf pdf 760.14 2021-08-25 14:01:58 Publiczna wiadomość
zmiana_ogloszenia.pdf pdf 37.77 2021-08-25 14:01:58 Publiczna wiadomość
Tabela nr 1 - fotel rozkładany dla opiekuna.docx docx 28.01 2021-08-25 14:01:58 Publiczna wiadomość
zal_3_FO.doc doc 54 2021-08-27 13:33:36 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 494.84 2021-08-30 13:29:54 Publiczna wiadomość
WYNIK_DOST_MEBLE.pdf pdf 419.46 2021-09-28 15:17:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-28 15:17 Anna Gąska Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

WYNIK_DOST_MEBLE.pdf

2021-08-30 13:29 Anna Gąska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-30 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na finansowanie zamówienia: 402.062,40 zł
2021-08-27 13:33 Anna Gąska załącznik nr 3 - Formularz Oferty - w wersji edytowalnej

zal_3_FO.doc

2021-08-25 14:01 Anna Gąska W załączeniu:
1) Wyjaśnienia i modyfikacje treści SWZ.
2) Zmodyfikowany załącznik nr 1 - tabela nr 1,
Informujemy, że termin składania ofert zostaje wydłużony do 30.08.2021r.

ODPOWIEDZI_1_MEBLE.p [...].pdf

zmiana_ogloszenia.pd [...].pdf

Tabela nr 1 - fotel [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 519