Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.47.2021 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej związanej z budową sieci oświetlenia ulicznego - 3 zadania.

Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2021 15:52:00
Składania : 24-08-2021 11:00:00
Otwarcia : 24-08-2021 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 18 20 20 417

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy dokumentacja.pdf pdf 86.59 2021-08-16 15:52:00 Postępowanie
Warunki zamówienia.pdf pdf 709.64 2021-08-16 15:52:00 Postępowanie
Załączniki do WZ w wersji edytowalnej.docx docx 26.03 2021-08-16 15:52:00 Postępowanie
TER dokumentacja oświetlenie.xls xls 40 2021-08-16 15:52:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej BZP.271.47.2021.pdf pdf 66.62 2021-09-07 11:32:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-07 11:32 Ewa Stasik Zamawiający publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-18 14:02 Ewa Stasik Zamawiający modyfikuje treść warunków zamówienia w zakresie warunkó udziału w postępowaniu.
Rozdział VI ust. 2 otrzymuje brzmienie:
"Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem projektowym posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie umożliwiającym wykonanie zalecanej dokumentacji i wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w okresie sporządzenia dokumentacji. Ustanowi osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych."
Zamawiający poprawia oczywistą omyłkę. Rozdział X ust. 1 otrzymuje brzmienie:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w zakresie przedmiotu zamówienia:
Magdalena Chilla-Latasz – Podinspektor Wydziału Drogownictwa i Transportu Urzędu Miasta Zakopane, e-mail mlatasz@zakopane.eu,
- w zakresie procedury udzielenia zamówienia:
Ewa Stasik – Kierownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Zakopane, tel.: 18 / 20 20 448, e:mail; przetargi@zakopane.eu

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej związanej z budową sieci oświetlenia ulicznego ul. Harenda na odcinku od mostu do ul. Harenda na wysokość budynku nr 1 oraz wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej związanej z przeniesieniem lampy hybrydowej zlokalizowanej przy ul. Harenda w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Zakopane 1 szt. Urząd Miasta Zakopane
Kościuszki 13
34-500, Zakopane
(0)
2 Zadanie 2 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej związanej z budową sieci oświetlenia ulicznego ul. Króle w Zakopanem na odcinku od mostu do ul. Króle na wysokość budynku nr 11 1 szt. Urząd Miasta Zakopane
Kościuszki 13
34-500, Zakopane
(0)
3 Zadanie 3 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej związanej z budową sieci oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej ul. Szymony w Zakopanem na odcinku od skrzyżowanie z ul. Chyców Potok i ul. Do Samków do skrzyżowania z ul. Kasprowicza 1 szt. Urząd Miasta Zakopane
Kościuszki 13
34-500, Zakopane
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania zamówienia: 10.12.2021 r. - dotyczy wszystkich zadań. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunek udziału w postępowaniu - Dysponuję potencjałem kadrowym - rozdział VII WZ.Proszę potwierdzić wpisując "Dysponuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 294