Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-DL-93/21 Dostawa wyposażenia pomiarowo-badawczego - wyposażenie Inspektor, ZP-DL-93/21

Zamówienia Publiczne
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 18-08-2021 10:22:00
Składania : 16-09-2021 11:00:00
Otwarcia : 16-09-2021 12:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym
podpisem elektronicznym


W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami.

Cała dokumentacja postępowania znajduje się na stronie Zamawiającego - link: http://bip.udt.gov.pl/przetargi

Na ww. stronie Zamawiającego zamieszczono m.in.: ogłoszenie oraz SWZ związane z przedmiotem zamówienia.  Na tej stronie Zamawiający będzie zamieszczał ewentualne wyjaśnienia, bądź modyfikacje SWZ.


Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia - kierując swoje pytania pocztą elektroniczną na adres: przetargi@udt.gov.pl

Zamawiający nie zaleca komunikowania się poprzez wykorzystanie przycisku: Wiadomości na https://platformazakupowa.pl/
(platforma zakupowa służy jedynie do złożenia oferty w postępowaniu)


Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-09-16 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie całości zamówienia wartość brutto: 2 159 205,81 PLN
część nr 1 = 238906,31 zł
część nr 2 = 92737,08 zł
część nr 3 = 125829 zł
część nr 4 = 126915,47 zł
część nr 5 = 367210,47 zł
część nr 6 = 152643 zł
część nr 7 = 171108,1 zł
część nr 8 = 141597,18 zł
część nr 9 = 619947,31 zł
część nr 10 = 122311,89 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 782