Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 14/DIR/UŁ/2021 Remont sali Rady Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 88 w Łodzi (Nr sprawy: 14/DIR/UŁ/2021

Anna Sochala
Uniwersytet Łódzki Oddział: Dział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 03-08-2021 11:15:00
Składania : 31-08-2021 09:30:00
Otwarcia : 31-08-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamwówieniu.pdf pdf 123.01 2021-08-03 11:15:00 Postępowanie
SIWZ wraz z załącznikami.zip zip 465.32 2021-08-03 11:15:00 Postępowanie
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze.zip zip 1100.81 2021-08-03 11:15:00 Postępowanie
Zał. nr 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa.zip zip 11896.25 2021-08-03 11:15:00 Postępowanie
SWZ_aktualizacja.docx docx 144.83 2021-08-26 13:26:27 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_26.08.2021.pdf pdf 35.59 2021-08-26 13:26:27 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 174.61 2021-09-01 09:30:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-01 09:30 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), przesyła w załączeniu Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-08-31 13:15 Anna Sochala Informacja z Otwarcia Ofert

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji o wartości nie przekraczającej progów unijnych, o jakich mowa w art. 3 ustawy z 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm) zwanej dalej Ustawą, tj.
o wartości poniżej 5.350.000 euro, co stanowi równoważność kwoty 22.840.755 zł, którego przedmiotem jest: Remont Sali Rady Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego
przy ul. Narutowicza 88 w Łodzi.
(Nr sprawy14/DIR/UŁ/2021)

Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), informuje, że po godz. 10.00 dnia
29.07.2021 r. otwarte zostały poniższe oferty:

Nr oferty Wykonawca
(nazwa, adres) ,
Przedmiot zamówienia Cena netto w zł VAT
% Cena brutto w zł

ABID Rafał Majcher
ul. Łąkowa 11
90-562 Łódź
rob. budowlane 101 499,85 23 124 844,82
rob. elektryczne i wyposażenie audio 392 543,56 23 482 828,58
Wyposażenie meblowe 243 549,31 23 299 565,65
Serwis urządzeń 5 200,00 23 6 369,00
Razem: 742 792,72 23 913 635,05

2021-08-31 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 570 000 brutto
2021-08-26 13:26 Anna Sochala Szanowni Państwo ,
w Odpowiedzi na zapytania dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający i formuje , że :
1) Uzna za spełniony uzna za spełniony warunek określony w rozdz. VII pkt.3.2.4.1 SWZ dot. zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał budowę/remont w obiekcie sportowo-widowiskowym o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
2) ofertę należy złożyć do dn. 31.08.2021 r., Zamawiający dokonał aktualizacji SIWZ i ogłoszenia
3) Termin realizacji zamówienia to 130 dni od daty podpisania Umowy

SWZ_aktualizacja.doc [...].docx

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 668