Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Organizacja eventów wraz z częściową promocją

Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2021 14:58:00
Składania : 09-08-2021 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Organizacja eventów wraz z ich częściową promocją. Kompleksowa organizacja oraz obsługa eventów, a także opracowanie, wydruk oraz dystrybucja materiałów informacyjno – promocyjnych dot. ww. eventów. 3 usługa - (0)
2 EVENT NR 1 - impreza plenerowa Opracowanie koncepcji oraz kompleksowa organizacja imprezy plenerowej ( bez limitu osób) w centrum Opola adresowanej do kobiet w ciąży oraz rodzin z małymi dziećmi (przede wszystkim w wieku od urodzenia do lat 2), maks. lat 12; program eventu powinien uwzględniać m.in. elementy edukacyjne oraz rozrywkowe. 1 usługa - (0)
3 EVENTY NR 2 i 3 - w pomieszczeniu Organizacja eventów w pomieszczeniu dla ograniczonej liczby uczestników - ( 1 event do 200 os. - uczestników, czyli dzieci z rodzicami) 2 usługa - (0)
4 Event nr 2 i 3: wynajem sal. Wynajem sal na każdy z eventów: jednej na ok. 200 osób umożliwiającej organizację gier i zabaw dla rodzin z dziećmi oraz drugiej na ok. 50 osób umożliwiającej przeprowadzenia prelekcji edukacyjnych dla rodziców dzieci do lat 2. Sale powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, z dostępem do toalet wyposażonych w papier toaletowy oraz ręczniki jednorazowe w ilości adekwatnej do ilości uczestników. 2 usługa - (0)
5 Event nr 2 i 3: prelegenci Udział prelegenta wskazanego przez Zamawiającego - zawarcie umowy cywilno-prawnej z lekarzami oraz specjalistami udzielającymi świadczenia w ramach projektu dofinansowanego z funduszy unijnych, w ramach którego zostaną zorganizowane eventy ( 3 osoby/jeden event) 6 inna - (0)
6 Event nr 2 i 3: udział animatora/prowadzącego gry, zabawy, konkursy dla dzieci Udział animatora/prowadzącego gry, zabawy, konkursy dla dzieci - zawarcie umowy cywilno-prawnej 2 inna - (0)
7 Event nr 2 i 3: Wystrój Sali. Zapewnienie wystroju sal, na których odbędą się eventy zgodnie z motywem przewodnim eventu. 2 usługa - (0)
8 Event nr 2 i 3: prezenty edukacyjnych dla dzieci Zakup i oznakowanie prezentów edukacyjnych dla uczestników eventów zgodnie z motywem przewodnim eventu. 400 szt. - (0)
9 Event nr 2 i 3: poczęstunek Zapewnienie poczęstunku w czasie eventu uwzględniający m.in.: tort na 200 osób (min.150 g/osoba), kawa/herbata b.o., woda mineralna niegazowana w małych butelkach (0,5 l/osoba); ciasto ( min.1 porcja /osoba; min.150 g/osoba), wyroby cukiernicze (ciastka na wagę – min. 3 rodzaje min. 150 g/1 os.; cukierki w czekoladzie – min. 3 rodzaje w ilości min. 5 szt./1 os.) 2 usługa - (0)
10 Event nr 2 i 3: formularz zapisów w formule on line Przygotowanie formularza zapisów w formule on line - taki sam na oba eventy. 1 szt. - (0)
11 Event nr 2 i 3: zdjęcia. Udokumentowanie organizacji każdego spotkania w formie zdjęć - po 30 szt./event 60 szt. - (0)
12 Działania promocyjne - plakaty Plakaty dot. promocji eventów ( opracowanie, wydruk, dystrybucja na terenie województwa opolskiego): format: A4, papier kredowy matowy, gramatura 130 g/m2; druk jednostronny kolorowy ( 4/0 kolory, CMYK); 1 wzór ( 100 szt.), 2 wzory (po 30 szt.) - łącznie 160 szt. 3 usługa - (0)
13 Działania promocyjne - ulotki Ulotki dot. promocji eventów (opracowanie, wydruk, dystrybucja na terenie województwa opolskiego) - format A5, papier kredowy matowy 130 g/m2, druk dwustronny kolorowy (4/4 kolory, CMYK) - 1 wzór, 500 szt. 1 usługa - (0)
14 Działania promocyjne - spot Produkcja i emisja spotu radiowego - 30 sek., 1 szt., 100 emisji 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 7 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 451