Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn: „Remont Budynku „M” akademika nr 2 Szkoły Policji w Katowicach”.

Termin:
Zamieszczenia : 30-07-2021 15:15:00
Składania : 10-08-2021 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn: „Remont Budynku „M” akademika nr 2 Szkoły Policji
w Katowicach”.

Zakres prac obejmuje opracowanie projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego.

Z uwagi na konieczność zapewnienia miejsc zakwaterowania harmonogram prac winien zawierać wykonanie prac z podziałem na etapy. Zamawiający zastrzega zastosowanie kolorystyki zgodnie z obowiązującą standaryzacją.

 

Charakterystyka budynku:

-        obiekt czterokondygnacyjny o wymiarach 15 m x 60 m,

-        całkowicie podpiwniczony,

-        trójtaktowy składający się z oddylatowanych od siebie segmentów,

-        dach płaski kryty membraną,

Powierzchnia użytkowa              1 739,30 m2

Powierzchnia zabudowy            695,80 m2

Kubatura                                     10 158,70 m3

 

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku „M” akademika nr 2  winno obejmować następujący zakres:

1.     wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami i drzwiowej,

2.    remont węzłów sanitarnych (płatkowanie ścian, wymiana armatury i białego montażu, instalacji wentylacji w tym udrożnienie kanałów wentylacyjnych),

3.    wymianę grzejników wraz z głowicami termostatycznymi,

4. wymianę wykładziny podłogowej na nową w pomieszczeniach zakwaterowania na wykładzinę PCV w pozostałych pomieszczeniach płytki gresowe,

5.      demontaż i montaż na korytarzach i klatkach schodowych płytek gresowych,

6.      wymiana balustrad na klatkach schodowych oraz w oknach na stal nierdzewną,

7.      wymiana zewnętrznych krat stalowych w oknach magazynu,

8.      wymiana wyłazów dachowych na świetlik z zamknięciem wraz z drabinkami do wyjścia na dach,

9.   wymianę osprzętu elektroinstalacyjnego w tym włączników, gniazd, lamp, kanałów kablowych natynkowych, wyłączników ppoż,

10.  wyprowadzenie zasilania na zewnątrz i montaż dwóch sztuk wyłączników przeciwpożarowych prądu,

11.  modernizację instalacji niskoprądowych,

12.  uzupełnienie tynku, naprawa i malowanie elewacji,

13.  wymianę obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi,

14.  odmalowanie konstrukcji zadaszenia oraz wymianę poliwęglanu,

15.  wymianę płytek gresowych na schodach zewnętrznych,

16.  wymianę płytek na cokole budynku.

 

Zamawiający wyznacza nieobowiązkową wizję lokalną obiektu, która odbędzie się
w dniu 5 sierpnia 2021 r. o godzinie 9.00, na której zostanie omówiony szczegółowy zakres prac.

 

Podstawą do zapłacenia faktury będzie dostarczenie do Zamawiającego:

-        projektu budowlanego – 4 egz.,

-        przedmiaru robót – 3 egz.,

-        specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.,

-        kosztorysu inwestorskiego – 2 egz.

Komplet ww. dokumentacji w postaci elektronicznej na nośniku CD w wersji oryginalnej utworzonej przez programy projektowe oraz kosztorysowe w programach oryginalnych na które wykonawca posiada licencję oraz przekonwertowane do formatu *.pdf oraz *.ath.

Wymagane jest usystematyzowanie i nazewnictwo plików zgodnie z zawartymi treściami i częściami, których dotyczą.

Wykonawca zaopatrzy każdą z części przedmiotu zamówienia w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, bhp, ppoż. i normami oraz że zostaje on wydany w stanie kompletnym (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu zamówienia.

 

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do wykonania jednej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 12 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego dokumentacji.

Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami
w godzinach 8:00 – 15:00 są:

1.      st. asp. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 32 6069 432

2.      Pani Iwona Stępień starszy inspektor Wydziału Zaopatrzenia tel. 32 6069 365

 

Uwaga.

Powyższe zapytanie ofertowe służy jedynie do ustalenia wartości zadania: „Remont Budynku „M” Szkoły Policji
w Katowicach”. Postępowanie nie jest w żaden sposób wiążące dla Stron. 

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn: „Remont Budynku „M” akademika nr 2 Szkoły Policji w Katowicach”. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 360