Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NIiPP.271.13.2021 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. „Wykonanie odwodnienia dróg gminnych nr 250047P, 250045P, 250132P wraz z przebudową drogi gminnej nr 250045P”

Ewelina Szubert
Urząd Miasta i Gminy Wronki Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2021 14:18:00
Składania : 06-08-2021 08:00:00
Otwarcia : 06-08-2021 08:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogloszenie o zamowieniu_NIiPP.271.13.2021_27.07.2021.pdf pdf 127.37 2021-07-27 14:18:00 Postępowanie
SWZ_NIiPP.271.13.2021.docx docx 100.01 2021-07-27 14:18:00 Postępowanie
SWZ_NIiPP.271.13.2021.pdf pdf 12922.18 2021-07-27 14:18:00 Postępowanie
Zalacznik nr 5b_KONCEPCJA.7z 7z 371716.88 2021-07-27 14:18:00 Postępowanie
Zalaczniki od 1 do 11.7z 7z 374556.13 2021-07-27 14:18:00 Postępowanie
Zawiadomienie o uniewaznieniu.docx docx 15.99 2021-08-09 10:07:55 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o uniewaznieniu.pdf pdf 137.37 2021-08-09 10:07:55 Publiczna wiadomość
Informacje z otwarcia ofert_NIiPP.271.13.2021.pdf pdf 119.64 2021-08-06 14:37:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-09 10:07 Ewelina Szubert Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) – dalej: ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że dokonał unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) na wykonanie zadania pn. „Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Wykonanie odwodnienia dróg gminnych nr 250047P, 250045P, 250132P wraz z przebudową drogi gminnej nr 250045P”.

Pełna treść zawiadomienia znajduje się w załącznikach do niniejszego komunikatu.

Zawiadomienie o unie [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-08-06 14:37 Ewelina Szubert


Wronki, dnia 6 sierpnia 2021 roku
NIiPP.271.13.2021

Informacja z otwarcia ofert

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) na „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Wykonanie odwodnienia dróg gminnych nr 250047P, 250045P, 250132P wraz z przebudową drogi gminnej nr 250045P”


Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej Pzp, Zamawiający informuje, że w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.

Informacje z otwarci [...].pdf

2021-08-06 08:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 150.000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 455