Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-07-2021 13:49:00 |
Składania : | 04-08-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Znak sprawy: BI.271.120.2021.TM
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 84 39,
Adres e – mail: tomasz.michalowski@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
Zamawiający zwraca
się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot
zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: „Remoncie dachu OSP Ramsowo”.
2.2 Budynek znajduje się w miejscowości Ramsowo 27 gm. Barczewo na działce nr 27 obr. Ramsowo.
2.3 Przy szacowania cenny ofertowej należy uwzględnić:
-Rozebranie pokrycia
dachowego w ilości ok. 130 m2,
-Rozebranie łat
dachowych pow. ok. 130 m2,
-Rozbiórka rynien
dachowych ( dach dwuspadowy) – ok .18 m,
-Rozbiórka rynien-
ok. 10 m,
-Wymiana desek
czołowych ok. 18 m,
- Obróbki blacharskie
około 4,5 m2,
-Częściowa - wymiana deskowania – przyjąć ok. 10% do wymiany,
-Montaż łat i
kontrłat – pow. 130 m2,
-Ułożenie membrany
dachowej- 130 m2,
-Pokrycie dachu
dachówką ceramiczna z gąsiorami -130 m2,
-Montaż rynien – ok.
18 m,
-Montaż rur
spustowych ok. 9 m,
-Utylizacja i
transport gruzu ( odpadów).
2.4 W załączeniu, jako element pomocniczy przedmiar. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym, bezpiecznym wykonaniem robót objętych przedmiotem zamówienia.
2.5 Przed przystąpieniem do określenia wartości przedmiotu zamówienia oferent powinien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, aby należycie oszacować koszty związane z wykonaniem zadania.
2.6 Oferent nie ma obowiązku załączania kosztorysu ofertowego przy składaniu oferty z ceną ryczałtową na realizację zadania. Wycena przedmiotu zamówienia musi objąć koszt wykonania wszystkich robót budowlanych, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców (opłaty za energię, wodę), wywóz i utylizację materiałów z rozbiórek, koszt ubezpieczenia, należne podatki oraz koszt elementów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a niepozostających trwale po zakończeniu budowy, w tym m.in. koszt tymczasowego zabezpieczenia terenu robót i wygrodzenia strefy niebezpiecznej.
2.7 Przy wykonaniu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu powszechnego i stosowania w budownictwie. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w każdym momencie możliwość kontroli, jakości właściwości stosowanych materiałów oraz zapewni bieżące okazywanie się dokumentami potwierdzającymi dopuszczenia do stosowania (aprobaty techniczne, certyfikaty). Materiały nieodpowiadające wymaganiom Wykonawca usunie niezwłocznie z miejsca montażu.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5 tygodni od podpisania umowy.
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
4.1
Kryterium oceny ofert – cena 100 %
(kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać
z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
4.2 W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
Posiadanie wiedzy
i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. WRAZ Z OFERTĄ
NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy
załączyć:
1)
oświadczenie o posiadaniu wiedzy
i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik
nr 2;
2)
pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez
Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte
pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 04.08.2021 r. godz. 1000
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i
Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyny.
3) Wykonawca
może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy
sporządzić w języku polskim.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty
nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie
zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza
Barczewa nr 0050.05.2021 z dnia 04.01.2021
r.
1) Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3) Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-08-05 11:02 | Edyta Olszewska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-08-04 14:05 | Edyta Olszewska | Informacja z otwarcia ofert |
2021-08-03 10:58 | Edyta Olszewska |
Wyjaśnienia
na
zadane
pytanie
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
na
„Remont
dachu
OSP
Ramsowo”.
Pytanie: Czy do oferty należy dołączyć umowę? Jeśli tak, to czy musi być wypełniona? Jest w pdf, więc nie można jej edytować. Czy wystarczy ją tylko podpisać? Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców, złożenia umowy wraz z ofertą. Dokumenty jakie należy złożyć wraz z ofertą zostały wymienione w ustępie 6 treści zapytania ofertowego i tj.: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. |
Komunikaty