Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FAZ.2800.61.2021-TP „Zakup i dostawa sprzętu medycznego niezbędnego do świadczenia usług medycznych dla osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „DOSTĘPNPOŚĆ PLUS”

Termin:
Zamieszczenia : 23-07-2021 15:07:00
Składania : 06-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 06-08-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  


POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE w dniu 05.08.2021r. NA PODSTAWIE art. 255 pkt. 6




w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 90.83 2021-07-23 15:07:00 Postępowanie
SWZ_TP_2021.pdf pdf 1040.66 2021-07-23 15:07:00 Postępowanie
Zał_1 Tabelki.zip zip 170.32 2021-07-23 15:07:00 Postępowanie
Zał._2 UMOWA OCO SPRZĘT MEDYCZNY DOSTĘPNOSC PLUS RP.pdf pdf 240.8 2021-07-23 15:07:00 Postępowanie
zal_3_FO.doc doc 52 2021-07-23 15:07:00 Postępowanie
zal_4_wzór_oswiadczenia.doc doc 51 2021-07-23 15:07:00 Postępowanie
zał_5 GK.doc doc 34.5 2021-07-23 15:07:00 Postępowanie
Zal_3-1_FORMULARZ ASORT_CEN.xlsx xlsx 12.63 2021-07-23 15:07:00 Postępowanie
Zal1 dok po zmianie tab.5,6,10.7z 7z 61.99 2021-07-27 13:58:23 Publiczna wiadomość
Zal_3-1_po zmianach.xlsx xlsx 12.79 2021-07-27 13:58:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.2 2021-07-30 11:49:42 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia I - SPRZET MEDYCZNY.pdf pdf 914.95 2021-07-30 16:26:50 Publiczna wiadomość
Ogloszenie o zmianie ogloszenia_2.pdf pdf 35.38 2021-08-02 13:12:09 Publiczna wiadomość
Dok po zmianie 02.08.2021.7z 7z 62.67 2021-08-02 14:04:43 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia II -SPRZET MEDYCZNY.pdf pdf 671.57 2021-08-02 14:04:43 Publiczna wiadomość
Zał._2 UMOWA OCO SPRZĘT MEDYCZNY DOSTĘPNOSC PLUS po zmianach 2.08.2021.pdf pdf 361.07 2021-08-02 14:04:43 Publiczna wiadomość
UNIEWAZNIENIE.pdf pdf 473.4 2021-08-05 14:47:25 Publiczna wiadomość
2021_BZP 00139156_01.pdf pdf 52.96 2021-08-06 13:51:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-06 13:51 Anna Gąska OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

2021_BZP 00139156_01 [...].pdf

2021-08-06 10:00 Komunikat Zamawiającego Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-08-05 14:47 Anna Gąska INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

UNIEWAZNIENIE.pdf

2021-08-02 14:04 Beata Kopeć Wyjaśnienia II i załączniki po zmianie:
Zał1 ( Tabele od nr 1-10)
Zał 2 Projekt umowy

Dok po zmianie 02.08 [...].7z

Wyjaśnienia II -SPRZ [...].pdf

Zał._2 UMOWA OCO SP [...].pdf

2021-08-02 13:12 Anna Gąska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II

Ogloszenie o zmianie [...].pdf

2021-07-30 16:26 Beata Kopeć Wyjaśnienia I

Wyjaśnienia I - SPRZ [...].pdf

2021-07-30 11:49 Beata Kopeć Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-07-27 13:58 Beata Kopeć W oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych Dz.U. poz. 2019 ze zm. zwanej dalej "p.z.p.", Zamawiający dokonuje zmiany treść SWZ ze względu na omyłki pisarskie ( Zał_1 Tabela 5 i 10 ,Zał_3.1) i zdublowany opis przedmiotu zamówienia( Zał_1 Tabela 6)
W SWZ Zamawiający wprowadza następujące zmiany:
1. W Zał_1 w Tabeli 6 Zamawiający usuwa poz. 13 i w poz. 22 zapis „pediatrycznej AHA”
2..W Zał_1 w Tabeli 10 Zamawiający dokonuje poprawy omyłki pisarskiej z „Pulsomert przenośny „na „ Pulsoksymetr przenośny”
3. W Zał_ 3.1 Zamawiający dokonuje poprawy omyłki pisarskiej z „Pulsomert przenośny” na „ Pulsoksymetr przenośny”.
4. W Zał_ 1 Tabela 6 Zamawiający dokonuje poprawy zdublowanego opis przedmiotu zamówienia dotyczącego stojaków do kroplówek i w związku z powyższym usuwa z ZESTAWIENIA PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH (1 Pompa infuzyjna) zapisy poz. 46 do 55 i przenosi je do opisu 2.Stojak do kroplówek poz. 1 do 10.
W załączeniu dokumenty , które uległy zmianie

Zal1 dok po zmianie [...].7z

Zal_3-1_po zmianach. [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 782