Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-07-2021 15:07:00 |
Składania : | 06-08-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-08-2021 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE w dniu 05.08.2021r. NA PODSTAWIE art. 255 pkt. 6
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-06 13:51 | Anna Gąska | OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA |
2021-08-06 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-08-05 14:47 | Anna Gąska | INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA |
2021-08-02 14:04 | Beata Kopeć |
Wyjaśnienia
II
i
załączniki
po
zmianie: Zał1 ( Tabele od nr 1-10) Zał 2 Projekt umowy |
2021-08-02 13:12 | Anna Gąska | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II |
2021-07-30 16:26 | Beata Kopeć | Wyjaśnienia I |
2021-07-30 11:49 | Beata Kopeć | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
2021-07-27 13:58 | Beata Kopeć |
W
oparciu
o
art.
286
ust.
1
ustawy
z
dnia
11.09.2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
Dz.U.
poz.
2019
ze
zm.
zwanej
dalej
"p.z.p.",
Zamawiający
dokonuje
zmiany
treść
SWZ
ze
względu
na
omyłki
pisarskie
(
Zał_1
Tabela
5
i
10
,Zał_3.1)
i
zdublowany
opis
przedmiotu
zamówienia(
Zał_1
Tabela
6) W SWZ Zamawiający wprowadza następujące zmiany: 1. W Zał_1 w Tabeli 6 Zamawiający usuwa poz. 13 i w poz. 22 zapis „pediatrycznej AHA” 2..W Zał_1 w Tabeli 10 Zamawiający dokonuje poprawy omyłki pisarskiej z „Pulsomert przenośny „na „ Pulsoksymetr przenośny” 3. W Zał_ 3.1 Zamawiający dokonuje poprawy omyłki pisarskiej z „Pulsomert przenośny” na „ Pulsoksymetr przenośny”. 4. W Zał_ 1 Tabela 6 Zamawiający dokonuje poprawy zdublowanego opis przedmiotu zamówienia dotyczącego stojaków do kroplówek i w związku z powyższym usuwa z ZESTAWIENIA PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH (1 Pompa infuzyjna) zapisy poz. 46 do 55 i przenosi je do opisu 2.Stojak do kroplówek poz. 1 do 10. W załączeniu dokumenty , które uległy zmianie |
Komunikaty