Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-07-2021 12:40:00 |
Składania : | 28-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-07-2021 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I.7013.718.3.2021.KM Krosno, dnia 23.07.2021
r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO
, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 370440809
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
Dostosowanie instalacji grzewczych kotłowni do
podłączenia wymiennika ciepła w obiekcie Miejskiego Zespołu Szkół nr 7 przy ul.
Powstańców Śląskich 37 w Krośnie .
Opis przedmiotu zamówienia
wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45331100-7
Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń
sanitarnych
Zakres prac do wykonania przy realizacji
zadania pn.: „Miejski
Zespół Szkół Nr 7- Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Powstańców Śląskich 37 - modernizacja
budynku”
Dostosowanie
instalacji grzewczych kotłowni do podłączenia wymiennika ciepła w obiekcie Miejskiego
Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Powstańców Śląskich 37 w Krośnie .
1.1.Demontaż istniejących
kotłów gazowych wraz z palnikami– kotły żeliwne o mocach 60 kW 1 szt oraz 100
kW – 1 szt, z wyniesieniem na zewnątrz budynku i wywozem na złomowisko – uwaga:
demontowane urządzenia stanowią własność Szkoły.
1.2.Demontaż fragmentów instalacji: podłączenia kotłów
do instalacji przed układem pompowym,
demontaż instalacji gazowej w pomieszczeniu kotłowni, demontaż podłączenia
przewodów spalinowych do kominów (odcinki od kotłów do ściany), demontaż stacji
uzdatniania wody, demontaż zbiornika ciśnieniowego (zbiornik do ponownego
wykorzystania), wywóz instalacji i utylizacja w zakresie Wykonawcy.
1.3.Wyrównanie istniejących cokołów fundamentowych
(skucie nierówności i wyrównanie szpachlą do betonu,
1.4.Podłączenie jednofunkcyjnego wymiennika ciepła (zamontowanego
przez MPKK w Krośnie) do istniejących rurociągów – kolektorów zasilania i
powrotu – odcinki stalowe spawane od zaworów
wymiennika do kolektorów, podłączenie zdemontowanego zbiornika ciśnieniowego.
1.5.Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego i wykonanie
izolacji z wełny mineralnej grubości do 40mm z warstwą folii aluminiowej
wykonanych odcinków instalacji.
Istniejący
układ pompowy, zasilanie elektryczne i pozostałe elementy istniejącej
działającej instalacji nie wchodzą w zakres zamówienia.
Uwaga: prace
demontażowe należy wykonać w terminie do 15.08.2021r (termin dostawy wymiennika
przez MPGK), prace polegające na podłączeniu wymiennika w terminie do
06.09.2021r.( po zamontowaniu wymiennika przez MPGK w Krośnie).
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
wraz z załącznikami.
Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej
uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
2.
Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie
- od dnia podpisania umowy
zakończenie – 06.09.2021 r.
3.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający
warunki określone w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.
Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
5.
Opis sposobu przygotowania i składania ofert.
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę.
b) Treść oferty musi być zgodna z
wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
c)
Oferta może być złożona tylko do upływu terminu
składania ofert.
d) Do upływu terminu składania ofert
wykonawca może wycofać ofertę.
e)
Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie
terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym
upłynął termin składania ofert.
f)
W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego,
otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji
Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
g) Oferta musi zawierać informacje,
których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”.
Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego
oraz pozostałych załączników.
h) Ofertę wraz z wymaganymi
dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 28 lipca
2021r., do godziny 10.00.
i) Do oferty należy dołączyć
wszystkie wymagane w SIWZ
dokumenty.
j) Po wypełnieniu Formularza oferty i
załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź
do podsumowania”.
k) W procesie składania oferty za
pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na
dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na
platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala
zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.
l) Za datę przekazania oferty
przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku
składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się
komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
m)
Szczegółowa
instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty
znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
n) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 lipca 2021r. za
pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul.
Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 10.30.
o) Informację z
otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji
„Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.
p) Oferta powinna zawierać wszystkie
wymagane w SIWZ
oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń
lub zmian ze strony wykonawcy.
q) Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie
załączników SIWZ w
języku polskim,
b. złożona w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione;
r) Wykonawca, za pośrednictwem
platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w
instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
s) Każdy z wykonawców może złożyć
tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej
propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
danego wykonawcę.
t) Dokumenty i oświadczenia składane
przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku
załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca
obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
u) Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.
v) Oferta musi być podpisana przez
osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu
bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
w) Wykonawcy składający ofertę
wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
x)
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno
reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o
zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do
reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z
Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
y) Pełnomocnictwo musi wskazywać
pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
z) Pełnomocnictwo musi być podpisane
przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania
zobowiązań w jego imieniu.
aa)
Pełnomocnictwo, o którym mowa w
niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału
lub kopii poświadczonej notarialnie.
bb) Korespondencja z Zamawiającym oraz
rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego
pełnomocnictwem.
cc) Podmiot składający ofertę jako
uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako
uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i
na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Krzysztof
Macierzyński, Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II
piętro , pokój Nr 210),
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do
czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w
godz. 730 do 1430;
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty