Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.35.2021 ZP.270.35.2021 „Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Chechle”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2021 10:39:00
Składania : 28-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 28-07-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Chechle”

o  wartości poniżej 130 000,00 złotych 

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.    Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze 

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres robót określono w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót. Przedmiotem zamówienia publicznego jest:    

-        Roboty pomocnicze - prace rozbiórkowe i demontażowe, odmalowanie grzejników, drzwi do sal lekcyjnych,

-        Malowanie ściany i sufitów z wykonaniem tynku żywicznego na ścianach  h =1,50m - korytarz na piętrze, klatka schodowa,

-        Malowanie ściany i sufitów pomieszczeń biurowych na parterze, sali zabaw oraz pomieszczeń kuchennych,

-        Wykonanie sufitu podwieszanego w sali zabaw 2x15mm,

-        Położenie wykładziny dywanowej w sali zabaw, wykładzina musi posiadać klasę trudnopalności Cfl-s1 oraz atesty higieniczne niezbędne dla obiektów oświatowych,

-        Prace elektryczne – wymiana opraw oświetleniowych.

 

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.

 

termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc od daty zawarcia umowy

okres gwarancji: minimum 36 miesięcy

warunki  płatności :

1) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy.

2) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

3) Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.

4) Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

5) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

6) Ostateczne rozliczenie za należyte wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego.

7) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego

 

3.    Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

a)    Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

b)    Forma wynagrodzenia –  kosztorysowe,

c)    Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy,

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

1)        W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

2)     Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze     powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić  z wynagrodzenia Wykonawcy.

3)      Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.

 

Załączniki do zapytania :

-     Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,

-     Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,

-     Przedmiar robót – Załącznik nr 3,

 

III.  Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 28.07.2020r. do godziny 10:00 w formie:

elektronicznej przez platformę zakupową.

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings  

Oferta  musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

IV.  Do oferty należy załączyć:

-          Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,

-          Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,

-          Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

-           Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,


W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 38.5 2021-07-21 10:39:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 45 2021-07-21 10:39:00 Kryterium
Załacznik nr 3 - Przedmiar.pdf pdf 119.84 2021-07-21 10:39:00 Kryterium
notatka z wyboru ZP 270 35 2021 BIP,Platforma.pdf pdf 184.86 2021-07-28 11:31:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-28 11:31 Joanna Kujawa-Popowska W załączeniu wynik postępowania ZP.270.35.2021 „Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Chechle”

notatka z wyboru ZP [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Chechle” „Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Chechle”

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
7 Kosztorys ofertowy lub wycena jednostkowa - Proszę o załączenie Kosztorysu ofertowego lub wyceny jednostkowej zgodnie z załączonym przedmiarem ( Załącznik nr 3) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 3 - Prz [...].pdf

(0)
8 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 256