Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-07-2021 13:20:00 |
Składania : | 30-07-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | 30-07-2021 08:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
GPIR.271.2.48.2021 Skołyszyn, dn. 20.07.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Remont łazienki na piętrze w Szkole Podstawowej w Bączalu Dolnym”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu łazienki (piętro) w budynku Szkoły
Podstawowej w Bączalu Dolnym, 38-242 Skołyszyn, Bączal Dolny 101 (dz. nr ewid. 275/2, 277/2, 278/2, 279).
W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:
· Demontaż
urządzeń sanitarnych tj.: umywalki z bateriami (5 kpl.), ustęp (5 szt.);
· Rozebranie
wykładzin ściennych z płytek (ok. 70m2) oraz posadzek lastriko (ok. 17m2);
· Demontaż
skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami (8 szt.);
· Rozbiórka
konstrukcji murowanych – poszerzenie drzwi wejściowych do sanitariatów oraz
rozbiórka ścian działowych (ok. 4m3);
· Usunięcie i
zmycie starych farb (ok. 35m2);
· Demontaż
parapetów wewnętrznych (1 szt.);
· Murowanie
ścian działowych (ok. 13m2);
· Wykonanie
nadproży z belki stalowej 2xC180 (wraz z obróbkami naproży i szpalet oraz ich
wykończeniem) (2 szt);
· Gruntowanie
(ok. 107m2);
· Wylewka
wyrównująca grubości ok. 5cm (ok. 17m2);
· Wykonanie
posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych o klasie min. R10 (ok. 17m2), okładzin ściennych z płytek do wysokości 2,0m (ok. 50m2);
· Szpachlowanie
(dwukrotne) i malowanie ścian (ok. 37m2);
· Dostawa i
montaż drzwi płycinowych wewnętrznych z ościeżnicami – drzwi wejściowe do WC,
światło przejścia min. 90cm (2 szt.);
· Sufit
podwieszony o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami kasetonowymi o wymiarach 60x60cm (ok. 17m2);
· Wykonanie
kabin WC z płyt HPL o wys. min 2,0m (trzy kabiny w łazience) (łącznie ok. 12m2);
· Dostawa i
montaż urządzeń sanitarnych tj.: umywalka z baterią (4 szt.), ustęp (4 szt.), uchwyt dla niepełnosprawnych (2 szt.), kratka ściekowa (2 szt.), zawór
czerpalny (2 szt.);
· Wyprowadzenie
wentylacji w suficie podwieszanym dla pomieszczeń WC i WC dla niepełnosprawnych (w tym: łazienka na parterze: zaślepienie jednego kanału
wentylacyjnego; łazienka na piętrze: wykucie otworu wentylacyjnego w
istniejącym kanale);
· Wykucie bruzd
w ścianach (w tym rozbiórka zabudowy g-k) i posadzkach oraz wymiana i wykonanie nowych rurociągów instalacji
kanalizacji sanitarnej (piony, poziomy oraz podejścia dla urządzeń w remontowanej
łazience oraz piony służące jako odpowietrzenie) wraz z zaprawieniem bruzd -
piony i podejścia pod WC PVC110, umywalki PVC50, kratki ściekowe PVC50;
· Wykonanie
nowej instalacji wodnej dla projektowanych urządzeń wraz z podejściami
(umywalka 4 szt, WC 4 szt, zawór czerpalny 4 szt.);
· Dostosowanie
instalacji elektrycznej do potrzeb remontowanej łazienki (okablowanie, gniazda,
łączniki, oświetlenie);
· Przesunięcie
położenia grzejnika płytowego o ok. 50cm;
· Należy
przewidzieć wszelkie roboty nieujęte w niniejszym Zapytaniu ofertowym i przedmiarze robót (zał. nr 3), które konieczne są do wykonania zadania
zgodnie ze sztuką budowlaną;
· W ramach
zadania należy wykonać wymianę podejść kanalizacyjnych do przyborów sanitarnych
oraz podłączenie instalacji wodociągowej pod stropem na poziomie parteru;
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu
zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego
zapytania.
W Przedmiarze robót podane
są orientacyjne wartości. Zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej
oraz własnych pomiarów przed złożeniem oferty.
UWAGA: Roboty budowlane należy prowadzić w taki
sposób aby zapewnić bezpieczne funkcjonowanie łazienki na parterze.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie.
Wykonawcy
zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe
informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt
7:30-14:00 (informacje pok. nr 23).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30 listopada 2021 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 30 lipca 2021 r. do godz. 8:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491751 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy,proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn
Komunikaty