Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie pomiarów natężenia ruchu drogowego na przejazdach kolejowo-drogowych, wykonanie pomiaru widoczności oraz sporządzenie metryki przejazdów kolejowo-drogowych

Termin:
Zamieszczenia : 15-07-2021 10:37:00
Składania : 22-07-2021 12:00:00
Otwarcia : 22-07-2021 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Na wykonanie zadania pn: ,,Wykonanie pomiarów natężenia ruchu drogowego na przejazdach kolejowo-drogowych, wykonanie pomiaru widoczności oraz sporządzenie metryki przejazdów kolejowo-drogowych”

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.

I. Nazwa i adres zamawiającego

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

tel.(22) 51 22 194; e-mail: agnieszka.grzelak@nowydwormaz.pl

 

II. Tryb postępowania

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r.

III. Przedmiot zamówienia

1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Wykonanie pomiarów natężenia ruchu drogowego na przejazdach kolejowo-drogowych, wykonanie pomiaru widoczności oraz sporządzenie metryki przejazdów kolejowo-drogowych”

2.  Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w  załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.

IV. Termin wykonania zamówienia

1.     Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od daty podpisania umowy do 30.09.2021r.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

1.    Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.

2.    W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej   www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką – Zamówienia publiczne. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.

3.    Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.

4.    Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną.

5.    Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.

6.    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest p. Agnieszka Grzelak.

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

2. Złożenie oferty potwierdza możliwości oraz gotowość Wykonawcy do realizacji zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

3. Oferta sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego złożona w postaci skanu w formacie PDF lub JPG za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod zakładką Zamówienia publiczne, do dnia 22 lipca 2021 roku do godz. 12:00 - oferty bez załączonego formularza, lub oferty sporządzone w pliku .doc, .odt, a także niepodpisane oraz te złożone droga mailową lub pocztą tradycyjną i osobiście zostaną odrzucone.

4. Zamawiający nie dopuszcza w postępowaniu ofert częściowych lub zawierających usługę o innych parametrach niż w/w.

5. Oferta przesłana w inny sposób niż poprzez Platformę zakupową nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.

6. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

7. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

8. Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania zostanie opublikowane na platformie zakupowej za pośrednictwem komunikatu publicznego.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty składane na potwierdzenie spełniania tych warunków oraz sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

1.  Podstawą uczestnictwa w postepowaniu jest złożenie kompletnej i prawidłowej oferty.

2.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują możliwościami kadrowymi oraz technicznymi do wykonania zamówienia.

3.  Wykonawca zobowiąże się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie od daty podpisania umowy do 30.09.2021r.

4.  Wykonawca zobowiązuje się do akceptacji warunków płatności –  Zamawiający wypłaci wynagrodzenie należne Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przelewem na konto Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany w fakturze w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego tej faktury wraz z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i potwierdzeniu protokolarnym wykonanych prac będących przedmiotem umowy.

5.  Wykonawca akceptuje konieczność uwzględnienia w ofercie wszelkich kosztów jakie będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.

6.  Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego oraz kopię uprawnień budowlanych.

 

 

VIII. Opis sposobu obliczenia ceny

1.    Ceną oferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę cena w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

2.    Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2020r. poz. 1740  z późn. zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

3.    Jeżeli cena oferty będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania do wyjaśnienia.

IX. Kryteria oceny ofert

1.     Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:

Lp.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów

1

Cena

100%

100

Dla porównania ofert zostanie wzięta pod uwagę:

w kryterium Cena – cena brutto oferty

2.     Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego wzoru:

Kryterium Cena:

Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:

C = Cmin / Coo x 100% x 100 pkt

gdzie:

C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena;

Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert;

Coo – cena oferty ocenianej.

3.     Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).

4.     Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.

5.     Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, umowę o realizację zamówienia zgodnie z  załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego.

X. Informacja o obowiązku wynikającym z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

1.    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim,ul. Zakroczymska 30,

2)    W sprawach ochrony danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl;

3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

4)    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej;

5)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony zgodnie
z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim.

6)    Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r;

7)    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

8)    posiada Pani/Pan:

a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)

c)    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)

d)    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)    nie przysługuje Pani/Panu:

a)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

XI. Informacje dodatkowe

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)    zmiany lub odwołania warunków postępowania (bez zwrotu kosztów dla oferentów);

2)    unieważnienia postępowania (bez zwrotu kosztów dla oferentów), w szczególności w przypadku gdy nie wpłynie żadna oferta, żadna z ofert nie będzie spełniać wymogów określonych w zapytaniu ofertowym lub gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość, jaką Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia.

2.    Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.

3.    Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:

1)     Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia;

2)     Załącznik nr 2 - Formularz oferty;

3)     Załącznik nr 3 – Wzór umowy;


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy.pdf pdf 93.83 2021-07-15 10:37:00 Postępowanie
opz przeglad.pdf pdf 57.74 2021-07-15 10:37:00 Postępowanie
umowa przeglad.pdf pdf 160.22 2021-07-15 10:37:00 Postępowanie
formularz ofertowy.doc doc 78 2021-07-15 10:37:00 Postępowanie
zawiadomienie o wyborze oferty ID 483968.pdf pdf 555.93 2021-07-23 11:38:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-23 11:38 Agnieszka Grzelak Zawiadomienie o wyborze oferty ID 483968

zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie pomiarów natężenia ruchu drogowego na przejazdach kolejowo-drogowych, wykonanie pomiaru widoczności oraz sporządzenie metryki przejazdów kolejowo-drogowych Wykonanie pomiarów natężenia ruchu drogowego na przejazdach kolejowo-drogowych, wykonanie pomiaru widoczności oraz sporządzenie metryki przejazdów kolejowo-drogowych 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od daty podpisania umowy do 30.09.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 554