Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DA-113/21 Zakup i dostawa urządzeń do systemu telewizji dozorowej (CCTV) do Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie (02-353) przy ul. Szczęśliwickiej 34

Zakupy UDT
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 15-07-2021 12:37:00
Składania : 26-07-2021 12:00:00
Otwarcia : 26-07-2021 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na zakup i dostawę urządzeń do systemu telewizji dozorowej (CCTV) do Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie (02-353) przy ul. Szczęśliwickiej 23Informujemy, że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Kontakt: proszę o wpisanie w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą. 


Informacja o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, a Zleceniobiorca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/, https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji zlecenia


 W przypadku pytań: 

 - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk  "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. + 48 668 892 051 Beata Korniecka, + 48 57 33 38 548 Justyna Chada

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zlecenie_wzór.pdf pdf 245.65 2021-07-15 12:37:00 Postępowanie
Zlecenie_wzór.pdf pdf 258.25 2021-07-15 12:37:00 Przedmiot zamówienia
Formularz cenowy.xlsx xlsx 12.16 2021-07-15 12:37:00 Kryterium

Komunikaty

2021-07-21 09:08 Zakupy UDT Dzień dobry,
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym zapytaniu ofertowym wpłynęły pytania i przedstawia ich treść raz odpowiedź na nie:

"1. Czy Zamawiający dopuszcza zaproponowanie ekwiwalentnej kamery do opisanego w punkcie 1 Załącznik nr do zlecenia DA-113/21 o symbolu NVAHD-2DN5202MV/IR-1. Wskazany w tym punkcie został konkretny model firmy Novus. Oznaczenie "NVAHD-2DN5202MV/IR-1" jest nazwą własną, konkretnego urządzenia firmy Novus.
2. Czy Zamawiający dopuszcza zaproponowanie ekwiwalentnego zasilacza do opisanego w punkcie 1 Załącznik nr do zlecenia DA-113/21 o symbolu PSC 12010. Wskazany w tym punkcie został konkretny model firmy Pulsar. Oznaczenie " PSC 12010" jest nazwą własną, konkretnego urządzenia firmy Pulsar.
3. Czy Zamawiający dopuszcza zaproponowanie ekwiwalentnej kamery do opisanego w punkcie 2 Załącznik nr do zlecenia DA-113/21 o symbolu NVAHD-2DN3201MV/IR-1- PIR. Wskazany w tym punkcie został konkretny model firmy Novus. Oznaczenie "NVAHD-2DN3201MV/IR-1- PIR" jest nazwą własną, konkretnego urządzenia firmy Novus.
4. Czy Zamawiający dopuszcza zaproponowanie ekwiwalentnego rejestratora do opisanego w punkcie 4 Załącznik nr do zlecenia DA-113/21 o symbolu NHDR-4316AHD. Wskazany w tym punkcie został konkretny model firmy Novus. Oznaczenie " NHDR-4316AHD" jest nazwą własną, konkretnego urządzenia firmy Novus.
5. Czy Zamawiający dopuszcza zaproponowanie ekwiwalentnej kamery do opisanego w punkcie 3 Załącznik nr do zlecenia DA-113/21 o symbolu BCSTIP4201IR-E-Ai. Wskazany w tym punkcie został konkretny model firmy BCS. Oznaczenie "BCSTIP4201IR-E-Ai " jest nazwą własną, konkretnego urządzenia firmy BCS .
6. Czy Zamawiający dopuszcza zaproponowanie ekwiwalentnej kamery do opisanego w punkcie 3 Załącznik nr do zlecenia DA-29/21 o symbolu BCS-TIP4201IR-E-AI. Wskazany w tym punkcie został konkretny model firmy BCS. Oznaczenie " BCS-TIP4201IR-E-AI " jest nazwą własną, konkretnego urządzenia firmy BCS .”

Odpowiedz:

1. Zamawiający nie dopuszcza oferowania innej kamery niż kamera wewnętrzna HD z regulowanym obiektywem (2,8mm – 12 mm) w komplecie z zasilaczem 12V/1A -NVAHD-2DN5202MV/IR-1 + zasilacz Pulsar PSC 12010,

2. Zamawiający nie dopuszcza oferowania innego zasilacza niż zasilacz Pulsar PSC 12010,

3. Zamawiający nie dopuszcza oferowania innej kamery niż kamera wewnętrzna HD stało-ogniskowa w komplecie z zasilaczem 12V/1A – NVAHD-2DN3201MV/IR-1-PIR + zasilacz Pulsar PSC 12010,

4. Zamawiający nie dopuszcza oferowania innego rejestratora niż rejestrator Novus NHDR-4316AHD, 16 kanałowy z dyskiem 6TB,

5. Zamawiający nie dopuszcza oferowania innej kamery niż kamera zewnętrzna tubowa z IR, IP BCS 2Mpix (zasilanie POE) – BCS-TIP4201IR-E-Ai

6. Zamawiający informuje, że zapytanie ofertowe, dotyczące zakupu kamer do systemu telewizji dozorowej (CCTV), numer DA-29/21 zostało zakończone w dniu 11.02.2021 r. o godz. 12:00.


Z poważaniem
Justyna Chada
Specjalista

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa urządzeń do systemu telewizji dozorowej (CCTV) do Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie (02-353) przy ul. Szczęśliwickiej 23 Przedmiot zamówienia oraz ilość urządzeń został wskazany w formularzu cenowym. Warunki zamówienia zostały wskazane we wzorze zlecenia.

Zlecenie_wzór.pdf

1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Centrala-Warszawa 34
Szczęśliwicka 34
02-353, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0610 PLN, EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz cenowy.xls [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty dostarczenia faktury wraz z zaakceptowanym przez Zleceniodawcę protokołem odbioru. Proszę potwierdzić (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy po stronie Zleceniobiorcy. Proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - Do 10 dni roboczych od podpisania zalecenia. Dostawa towaru realizowana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:30. Proszę potwierdzić (0)
5 Gwarancja - min. 24 miesiące przy czym udzielona gwarancja, nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja producenta. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Rachynek bankowy - Proszę podać rodzaj rachunku bankowego jaki będzie wskazany na fakturze - w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać wpisać: "ROR" lub "Konto firmowe" (0)
7 Termin związania ofertą - 60 dni od dnia otwarcia ofert. Proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 469