Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2021/DAL2/04 Przebudowa wraz z rozbudową, zmianą sposobu użytkowania części Pawilonu nr 6 Międzynarodowych Targów Poznańskich wraz infrastrukturą towarzyszącą i komunikacyjną

Termin:
Zamieszczenia : 02-07-2021 12:07:00
Składania : 17-09-2021 11:55:00
Otwarcia : 17-09-2021 12:00:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia oferty w konkursie MTP/2021/DAL2/04 – Przebudowa wraz z rozbudową, zmianą sposobu użytkowania części Pawilonu nr 6 Międzynarodowych Targów Poznańskich wraz infrastrukturą towarzyszącą i komunikacyjną.

 

DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2021/DAL2/04

 

1.     Przedmiot zamówienia:

 

Przebudowa wraz z rozbudową, zmianą sposobu użytkowania części Pawilonu nr 6 Międzynarodowych Targów Poznańskich wraz infrastrukturą towarzyszącą i komunikacyjną.

 

2.     Zamawiający:

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań

NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703

Kapitał zakładowy - 288.348.000,00 PLN

 

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655) z późniejszymi zmianami.

 

3.     Sposób finansowania zakupu:

 

Środki własne Zamawiającego.

 

 

4.     Dokumentacja zawiera:

- warunki zamówienia

- obowiązujący wzór oferty

- projekt umowy - zostanie dołączony do postępowania w terminie do 09.07.2021

-projekt budowlany Przebudowy wraz z rozbudową, zmianą sposobu użytkowania części Pawilonu nr 6 Międzynarodowych Targów Poznańskich wraz infrastrukturą towarzyszącą i komunikacyjną, zaktualizowany o projekt wykonawczy, umieszczony na platformie zakupowej w toku postepowania

- dane finansowe - wzór

- zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa -

  wzór

- lista podwykonawców - wzór

- wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wzór

- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wzór

 

- przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o.

- Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego MTP sp. z o.o.

- tabele przedmiarowe –  zostaną dołączone do postępowania w terminie do 09.07.2021

- uwagi inwestora do projektu budowlanego, które powinny zostać wprowadzone w projekcie wykonawczym wraz z odpowiedziami projektanta

 

 

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

1.     Opis sposobu przygotowania oferty

 

1.1.  Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.

1.2.  Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja

1.3. Ofertę należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

1.4.  Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia dokumentacji. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 60 dniowego terminu płatności.

1.5.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

2.     Wymagane dokumenty i informacje

 

2.1.  Oferta cenowa wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi

2.2.  Parafowany projekt umowy

2.3.  Dane finansowe - wg wzoru

2.4.  Kopia ubezpieczenia OC

2.5.  Dowód wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących sposobów:

a)     Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 19.08.2021r.

b)     Skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 19.08.2021r. 

2.6.  Lista podwykonawców - wg wzoru

2.7.  Wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wg wzoru

2.8.  Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru

2.9.  Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wg wzoru  

2.10. Harmonogram prac

2.11. Projekt organizacji robót

2.12. Karty materiałowe stosowanych elementów fasadowych, stolarek okiennych,

 

 

3.     Określenie przedmiotu zamówienia

 

3.1.  Przedmiotem zamówienia jest:

·        Wykonanie i koordynacja prac dokumentacyjnych

- wykonanie wielobranżowej dokumentacji powykonawczej

- uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie

·        Wykonanie i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
- sanitarnych,
- elektrycznych,
- teletechnicznych,
- związanych z zagospodarowaniem terenu,

zgodnie z zatwierdzonymi projektem budowlanym.

3.2.  Podstawą do przygotowania oferty są: projekt budowlany, zaktualizowany następnie o projekt wykonawczy oraz dokumentacja ofertowa.

 

3.3.  Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z:  projektem budowlanym, projektem wykonawczym aktualizującym projekt budowlany, dokumentacją ofertową oraz warunkami technicznymi wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej.

 

3.4.  Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach. Dodatkowo na terenie trwa budowa parkingu podziemnego.

 

3.5.  Dla realizacji określonego zakresu robót Oferent zapewni:


- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki transportu,                                       
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy

  BHP i ppoż.

 

UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,

- Oferent winien przewidzieć sprzęt i rusztowania niezbędne do wykonywania     

  prac,

- Oferent winien zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w

  szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i  ppoż. Wszelkie prace

  stanowiące zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone  

   inspektorowi nadzorującemu prace ze strony  MTP i inspektorowi do

   spraw ppoż. MTP

-  Oferent zapewni na własny koszt i własnym staraniem kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.

 

3.6.  Zamawiający oczekuje przeprowadzenia przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy wizji lokalnych ustala się na dni  12. i 13.07.2021 w godz. 12.00-14.00. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

                                  

 

3.7.  Terminy realizacji:


- termin rozpoczęcia robót budowlanych - 15.09.2021r.
- termin zakończenia robót wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na   

  użytkowanie – 31.03.2022r.

 

3.8.  Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
- na urządzenia, mechanizmy osprzęt - 24 (dwadzieścia cztery) miesiące,
- na instalacje - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy. 

 

4.     Kryteria wyboru Oferenta

 

4.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
- zaproponowana cena,
- wiarygodność ekonomiczna Oferenta,
- wiedza i doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
- brak zaległości płatniczych wobec Zamawiającego.

4.2.  Za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów, którzy wykażą, że  wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, następujące roboty budowlane w systemie generalnego wykonawstwa:

- przynajmniej jedną robotę budowlaną, przedmiotem której było wznoszenie

  budynków użyteczności publicznej, o wartości netto co najmniej 20.000.000

  PLN

- przynajmniej dwie roboty, polegające na pracach remontowych,    przebudowach, rozbudowach, adaptacjach budynku o wartości robót budowlanych netto co najmniej 15.000.000 PLN.

 

Do wykazu robót należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.

4.3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.

4.4.  Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych

 

5.     Wadium

 

5.1.  Oferent przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 500.000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) w terminie do 19.08.2021r.

5.2.  Wadium należy wnieść w formie pieniężnej lub gwarancji bankowej

5.3.  Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Zamawiającego: 37 1030 1247 0000 0000 5586 1201.

5.4.  Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała jedna z niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.

5.5.  Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
 - odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w      
   ofercie,
 - wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
 - odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie umowy.

5.6.  Oferentowi, którego oferta została wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

5.7.  Wadium zwracane jest w wartości nominalnej. 

 

6.     Okres ważności ofert.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.

 

 

 

 

7.     Tryb udzielania wyjaśnień.

 

7.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 03.08.2021r. włącznie. Oferent zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

7.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

7.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

- tel. 22 101 02 00

- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

7.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

8.     Termin składania ofert.

 

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 20.08.2021r. do godziny 11.55.

 

9.     Otwarcie ofert

 

9.1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2021r. o godzinie 12.00

9.2.  Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu ofert.

 

 

 

10.  Ogłoszenie wyników

 

 Oferent, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego  wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną także powiadomieni o jego wynikach.

 

11.  Unieważnienie konkursu ofert.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

  

 

12.  Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.

 

Oferent winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - oferta Wykonawcy.docx docx 209.58 2021-07-02 12:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - dane finansowe.doc doc 30.5 2021-07-02 12:07:00 Postępowanie
załącznik nr 7 - wykaz sprzętu.doc doc 28.5 2021-07-02 12:07:00 Postępowanie
załącznik nr 8 - oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami.doc doc 22 2021-07-02 12:07:00 Postępowanie
załącznik nr 9 - przepisy techniczne i przeciwpozarowe.pdf pdf 177.31 2021-07-02 12:07:00 Postępowanie
załącznik nr 10 - IBP.pdf pdf 7721.99 2021-07-02 12:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie.doc doc 42 2021-07-02 12:07:00 Postępowanie
załącznik nr 6 - lista podwykonawców.doc doc 32 2021-07-02 12:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - projekt budowlany.zip zip 297429.62 2021-07-02 12:07:00 Postępowanie
Uwagi inwestora + odpowiedzi projektanta.xlsx xlsx 22.06 2021-07-02 12:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - projekt umowy_final.pdf pdf 540.34 2021-07-13 11:42:02 Publiczna wiadomość
Przedmiar do wysyłki.xlsx xlsx 72.41 2021-07-13 13:58:51 Publiczna wiadomość
H6 - projekt wykonawczy.zip zip 382597.46 2021-07-23 11:00:44 Publiczna wiadomość
484_2021-06-28_MKZ_POZWOLENIE - załącznik.pdf pdf 249.66 2021-07-23 13:34:30 Publiczna wiadomość
484_2021-06-28_MKZ_POZWOLENIE.pdf pdf 209.71 2021-07-23 13:34:30 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi część 2..pdf pdf 661.1 2021-07-23 13:34:30 Publiczna wiadomość
Plik do pytania nr 82 - 484_40_K_R_004_00 - RZUT PŁYTY FUNDAMENTOWEJ I STROPU NAD PIWNICĄ - NOWA CZĘŚĆ.dwg dwg 243.12 2021-08-05 10:38:27 Publiczna wiadomość
Plik do pytania nr 82 - 484_40_K_R_004_00 - RZUT PŁYTY FUNDAMENTOWEJ I STROPU NAD PIWNICĄ - NOWA....pdf pdf 965.85 2021-08-05 10:38:27 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi część 3..pdf pdf 127.05 2021-08-05 10:38:27 Publiczna wiadomość
Przedmiar do wysyłki_edytowalny.xlsx xlsx 71.52 2021-08-06 14:59:05 Publiczna wiadomość
załącznik pytanie nr 24.pdf pdf 548.8 2021-08-06 14:59:05 Publiczna wiadomość
załącznik pytanie nr 160 - karty katalogowe wentylacji.zip zip 8916.28 2021-08-06 14:59:05 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi część 4..pdf pdf 907.15 2021-08-06 14:59:05 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi część 6..pdf pdf 292.1 2021-08-30 09:11:43 Publiczna wiadomość
294P6-00-EKSP-UZG-OPIS-210708.pdf pdf 1668.71 2021-08-27 14:45:57 Publiczna wiadomość
484_KONCEPCJA AW_13082021.pdf pdf 8207.79 2021-08-27 14:45:57 Publiczna wiadomość
210708-294P6-WZ-5595-23-1-2021-MB.pdf pdf 127.99 2021-08-27 14:45:58 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi część 5..pdf pdf 3525.29 2021-08-27 14:45:58 Publiczna wiadomość
rewizja 01.zip zip 102334.06 2021-09-06 13:00:04 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi część 7..pdf pdf 1141.98 2021-09-07 14:22:19 Publiczna wiadomość
karty katalogowe wentylacji.zip zip 8916.28 2021-09-07 14:22:19 Publiczna wiadomość
badania gruntowe.zip zip 9647.92 2021-09-07 14:22:19 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi część 8..pdf pdf 273.22 2021-09-08 11:55:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-08 11:55 Maciej Helak Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 7.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zostały udzielone odpowiedzi na wszystkie zadane przez Oferentów pytania.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2021-09-07 14:22 Maciej Helak Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 7.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf. Do komunikatu dołączono również dokumenty będące częściami odpowiedzi na pytania.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

karty katalogowe wen [...].zip

badania gruntowe.zip

2021-09-06 13:00 Maciej Helak Zamawiający informuje, że udostępniono rewizję "01" projektu wykonawczego dla zadania "Przebudowa wraz z rozbudową, zmianą sposobu użytkowania części Pawilonu nr 6 Międzynarodowych Targów Poznańskich wraz infrastrukturą towarzyszącą i komunikacyjną"

rewizja 01.zip

2021-08-30 09:11 Maciej Helak Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 6.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2021-08-27 14:45 Maciej Helak Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 5.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf. Do komunikatu dołączono również dokumenty będące częściami odpowiedzi na pytania.

294P6-00-EKSP-UZG-OP [...].pdf

484_KONCEPCJA AW_130 [...].pdf

210708-294P6-WZ-5595 [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2021-08-06 14:59 Maciej Helak Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 4.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf. Do komunikatu dołączono również dokumenty będące częściami odpowiedzi na pytania.

Przedmiar do wysyłki [...].xlsx

załącznik pytanie nr [...].pdf

załącznik pytanie nr [...].zip

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2021-08-06 14:39 Maciej Helak Zamawiający informuje, że wraz ze zmianą terminu składania ofert, zmianie uległ również termin wnoszenia wadium. Obecnie obowiązująca data do 16.09.2021.
2021-08-05 10:38 Maciej Helak Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 3.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf.

Plik do pytania nr 8 [...].dwg

Plik do pytania nr 8 [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2021-07-23 13:34 Maciej Helak Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 2.: Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi zostały zebrane w załączonym pliku .pdf.

484_2021-06-28_MKZ_P [...].pdf

484_2021-06-28_MKZ_P [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2021-07-23 11:00 Maciej Helak Zamawiający informuje, że udostępniono rewizję "0" projektu wykonawczego dla zadania "Przebudowa wraz z rozbudową, zmianą sposobu użytkowania części Pawilonu nr 6 Międzynarodowych Targów Poznańskich wraz infrastrukturą towarzyszącą i komunikacyjną". Zamawiający zwraca uwagę, że część dokumentacji może ulec korektom w wyniku wewnętrznych konsultacji. O wszelkich zmianach Oferenci będą informowani z wyprzedzeniem. W następnych komunikatach zostanie udostępniona tabela opisująca zawartość projektu wykonawczego wraz z aktualną rewizją danego opracowania.

Pozdrawiam
Maciej Helak

H6 - projekt wykonaw [...].zip

2021-07-13 13:58 Maciej Helak Zamawiający informuje o udostępnieniu przedmiaru prac na roboty objęte toczącym się postępowaniem.
Przedmiar stanowi tylko narzędzie pomocnicze w wykonaniu wyceny. Ostatecznie Oferent odpowiada za całość wycenionych przez siebie prac.

Przedmiar do wysyłki [...].xlsx

2021-07-13 11:42 Maciej Helak Zamawiający informuje o udostępnieniu aktualnego projektu umowy na roboty objęte toczącym się postępowaniem.

Załącznik nr 2 - pro [...].pdf

2021-07-08 14:18 Maciej Helak Odpowiedzi na pytania Oferentów, część 1.:
Pyt. nr 1.: Prosimy o informację kiedy na platformie zakupowej będzie udostępniony projekt wykonawczy o którym mowa w dokumentacji przetargowej.
Odp. na pyt. nr 1: Planowany termin udostępnienia dokumentacji wykonawczej to 31. tydzień kalendarzowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przebudowa wraz z rozbudową, zmianą sposobu użytkowania części Pawilonu nr 6 Międzynarodowych Targów Poznańskich wraz infrastrukturą towarzyszącą i komunikacyjną Do oferty należy załączyć skan Oferty Wykonawcy (załącznik nr 1) wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Parafowany projekt umowy - Do oferty należy załączyć skan parafowanego projektu umowy (załącznik nr 2) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Dane finansowe - Do oferty należy załączyć parafowany skan danych finansowych (załącznik nr 4) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Kopia ubezpieczenia OC - Do oferty należy załączyć parafowany skan kopii ubezpieczenia OC (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Dowód wniesienia wadium - Jeżeli wybrany wariant z podpisem kwalifikowanym - należy załączyć dokument opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 19.08.2021r (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - Do oferty należy załączyć skan uzupełnionego załącznika (załącznik nr 5) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Lista Podwykonawców - Do oferty należy załączyć skan uzupełnionej listy podwykonawców (załącznik nr 6) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - Do oferty należy załączyć skan uzupełnionego wykazu sprzętu będącego na wyposażeniu firmy (załącznik nr 7) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - Do oferty należy załączyć skan podpisanego oświadczenia (załącznik nr 8) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Harmonogram prac - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Projekt organizacji robót - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Karty materiałowe stosowanych elementów fasadowych - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3438