Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00098573/01 Wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o., gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonanie drobnych remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. (TP/2/2021/UM)

Termin:
Zamieszczenia : 29-06-2021 14:48:00
Składania : 14-07-2021 09:00:00
Otwarcia : 14-07-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).


Zamawiający:

Gmina Mikołów

ul. Rynek 16

43-190 Mikołów

NIP: 635-18-05-347

REGON: 276257630

strona internetowa: http://bip.mikolow.eu/?c=431

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434

NIP: 635-18-05-347

REGON: 365421894

strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow

e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_2_2021_UM Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 168.53 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM SWZ-sig.pdf pdf 742.09 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 28.89 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 29.01 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 29.11 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 23.39 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 21.12 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 4 do SWZ.docx docx 19.92 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 4A do SWZ.docx docx 19.32 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 5.1 do SWZ Wzór umowy cz. 1.pdf pdf 407.92 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 5.2 do SWZ Wzór umowy cz. 2.pdf pdf 407.63 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 5.3 do SWZ Wzór umowy cz. 3.pdf pdf 407.65 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 6.1 do SWZ STWiOR CZ.1.pdf pdf 558.78 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 6.2 do SWZ STWiOR CZ.2.pdf pdf 493.7 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 6.3 do SWZ STWiOR CZ.3.pdf pdf 563.52 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 7.1 Przedmiar robót cz.1.pdf pdf 273.54 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 7.2 Przedmiar robót cz. 2.pdf pdf 258.91 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 7.3 Przedmiar robót cz. 3.pdf pdf 237.58 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 8.1 do SWZ Wykaz osób cz.1.doc doc 51.5 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 8.2 do SWZ Wykaz osób cz.2.doc doc 52.5 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Załącznik nr 8.3 do SWZ Wykaz osób cz.3.doc doc 53 2021-06-29 14:48:00 Postępowanie
TP_2_2021_UM Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 280.79 2021-07-14 10:42:40 Publiczna wiadomość
TP_2_2021_UM Informacja o unieważnieniu cz.1-sig.pdf pdf 732.24 2021-07-20 13:27:48 Publiczna wiadomość
TP_2_2021_UM Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie cz.1.pdf pdf 66.48 2021-07-20 13:27:48 Publiczna wiadomość
TP_2_2021_UM Informacja o wyborze oferty + zestawienie ofert-sig.pdf pdf 431.49 2021-07-28 13:23:02 Publiczna wiadomość
TP_2_2021_UM Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 92.92 2021-08-04 14:34:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-04 14:34 Patrycja Godlewska Ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_2_2021_UM Ogłosze [...].pdf

2021-07-28 13:23 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty.

TP_2_2021_UM Informa [...].pdf

2021-07-20 13:27 Anna Kwiatkowska Informacja o unieważnieniu postępowania w części 1.
Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie części 1.

TP_2_2021_UM Informa [...].pdf

TP_2_2021_UM Ogłosze [...].pdf

2021-07-14 10:42 Anna Kwiatkowska Informacja z otwarcia ofert.

TP_2_2021_UM Informa [...].pdf

2021-07-14 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć 200 000,00 zł brutto. W tym:
Część 1: 100 000,00 zł brutto.
Część 2: 50 000,00 zł brutto.
Część 3: 50 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 780