Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BOR04.2619.01.2021 Dostawa i rozładunek materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Małgorzata Kotylak
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Lubuski Oddział Regionalny
Termin:
Zamieszczenia : 29-06-2021 09:48:00
Składania : 08-07-2021 11:30:00
Otwarcia : 08-07-2021 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
BOR04.2619.01.2021 - Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 52.6 2021-06-29 09:48:00 Postępowanie
BOR04.2619.01.2021 - SWZ- dostawa mat. biurowych oraz mat. eksploatacyjnych.pdf pdf 5677.22 2021-06-29 09:48:00 Postępowanie
BOR04.2619.01.2021 - SWZ Załączniki nr 1-9 - dostawa mat. biurowych oraz mat. eksploatacyjnych.pdf pdf 5627.46 2021-06-29 09:48:00 Postępowanie
BOR04.2619.01.2021 Materiał pomocniczy zał. nr 1-7 i 9 SWZ w wersji edytowalnej.doc doc 408 2021-06-29 09:48:00 Postępowanie
BOR04.2619.01.2021 - zmiana treści (1) SWZ- dostawa mat. biurowych oraz mat. eksploatacyjnych.pdf pdf 354.86 2021-07-02 15:21:04 Publiczna wiadomość
BOR04.2619.01.2021 Zmiana (1) Materiał pomocniczy zał. nr 1-7 i 9 SWZ w wersji edytowalnej.doc doc 409 2021-07-02 15:21:04 Publiczna wiadomość
BOR04.2619.01.2021 - kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia art. 222 ust. 4.pdf pdf 140.4 2021-07-08 11:49:27 Publiczna wiadomość
BOR04.2619.01.2021 - informacja z otwarcia ofert art. 222 ust. 5.pdf pdf 224.12 2021-07-08 14:57:55 Publiczna wiadomość
BOR04.2619.01.2021 - inf. o wyborze oferty - dostawa mat. biurowych oraz mat. eksploatacyjnych.pdf pdf 427.74 2021-07-23 15:47:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-23 15:47 Małgorzata Kotylak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy Pzp

BOR04.2619.01.2021 - [...].pdf

2021-07-08 14:57 Małgorzata Kotylak Informacja z otwarcia ofert na podstawie art. 222 ust.5 ustawy Pzp

BOR04.2619.01.2021 - [...].pdf

2021-07-08 11:49 Małgorzata Kotylak Na podstawie przepisu art.222 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z2019 r. poz. 2019 z póżn. zm.),Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć, odpowiednio dla danej Części:
Część I Dostawa i rozładunek materiałów biurowych dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego ARiMR – 62 912,16 zł brutto, Część II Dostawa i rozładunek materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego ARiMR – 181 449,60 zł brutto.

BOR04.2619.01.2021 - [...].pdf

2021-07-02 15:21 Małgorzata Kotylak Zmiana treści SWZ w postępowaniu BOR04.2619.01.2021

BOR04.2619.01.2021 - [...].pdf

BOR04.2619.01.2021 Z [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 534