Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Aneta Przybylska
Cee Property Administrator Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2016 11:24:49
Składania : 13-03-2016 11:21:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZARZĄDZAMY I ADMINISTRUJEMY NIERUCHOMOŚCIAMI

Zarządzanie nieruchomościami polega na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających zapewnić prawidłową gospodarkę finansową, bezpieczeństwo użytkowania, właściwą eksploatację oraz utrzymanie nieruchomości w stanie nie niepogorszonym.
Zarządzający jest zobowiązany do wykonywania czynności zarzadzania nieruchomościami zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów i standardami zawodowymi oraz zasadami etyki zawodowej. Zarządca zobowiązany jest do kierowania się zasadą ochrony interesu, dochowania należytej staranności na rzecz osób, dla których wykonuje te czynności. Winien wykazywać się wysoką kulturą osobistą w kontaktach z Właścicielem lub Właścicielami, a także przed sądami, urzędami, aby jego i jego pracowników, darzyli pełnym zaufaniem. Zarządca ma obowiązek na bieżąco prowadzić i aktualizować dokumentację zarządzanych nieruchomości oraz jej starannego przechowywania.


CEE PROPERTY ADMINISTRATOR Sp. z o.o. wywodzi się ze Spółdzielni Mieszkaniowej "PAX" działającej od 1957 r. Administrujemy obecnie 42-ma budynkami w Warszawie i Pruszkowie o łącznej powierzchni ok. 230.000 m2. Specjalizujemy się w profesjonalnym administrowaniu i zarządzaniu nieruchomościami spółdzielczymi i wspólnot mieszkaniowych oraz doradztwem w tym zakresie.
Podstawowymi kryteriami naszej pracy są:
 pełna odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
 wywiązywanie się z zobowiązań zgodnie z obowiązującym prawem;
 działanie w celu zwiększenia lub zachowania wartości i standardu nieruchomości;
 ustalanie rzeczywistych kosztów eksploatacyjnych u źródeł ich powstawania;
 obniżanie kosztów z zachowaniem standardu świadczonych usług.

Gwarantujemy Państwu profesjonalne zarządzanie lub administrowanie nieruchomością oparte na najwyższych standardach zawodowych i etycznych.
Staramy się, aby współpraca z nami była bezpieczna, wygodna i przyjazna dla odbiorców naszych usług.
W budynkach nam powierzonych, zapewniamy niezakłóconą bieżącą eksploatację – dostawę mediów, utrzymanie porządku i czystości. Gwarantujemy podjęcie działań mających na celu usunięcie awarii w części wspólnej, o każdej porze dnia i nocy (także w niedziele i święta).
Nasi specjaliści posiadający odpowiednie uprawnienia i obowiązkowe ubezpieczenie, potrafią rzetelnie i fachowo ocenić stan techniczny budynku, doradzić Państwu przy podejmowaniu decyzji w planowaniu remontów i w wyborze solidnych i uczciwych wykonawców.
W pracy dużą wagę przywiązujemy do sumiennego i przejrzystego prowadzenia wszelkich rozliczeń finansowych i ewidencji kosztów. Staramy się przedstawić je właścicielom w sposób przystępny i zrozumiały. Wszelkie rozliczenia finansowe dokonywane są poprzez rachunek bankowy w sposób umożliwiający Państwu stałą nad nim kontrolę, jak również dającą pewność i stabilność finansową nieruchomości.
Dla każdej nieruchomości stosujemy indywidualny sposób nadzoru, tak aby spełnić oczekiwania naszych partnerów. Wiemy, że jakość życia codziennego określają takie sprawy jak zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i estetyki (schludne i czyste powierzchnie wspólne i zadbana zieleń).
Zaliczkę eksploatacyjną i stawkę funduszu remontowego ustalamy indywidualnie dla każdego budynku. Wysokość uzależniona jest od powierzchni i wyposażenia nieruchomości, zakresu planowanych (niezbędnych) prac, a także wewnętrznego zadłużenia właścicieli oraz uzgodnień z Zarządem Wspólnoty.
Pozostałe koszty, zwłaszcza utrzymanie porządku i czystości, mediów do utrzymania części wspólnych, ubezpieczenie nieruchomości, konserwacja techniczna i przeglądy będą ustalone po uzgodnieniu z Zarządem.
W swoich działaniach przestrzegamy zasad zawartych w Kodeksie Etyki Zawodowej, Standardach Zawodowych Zarządców Nieruchomości, a przede wszystkim kierujemy się zasadą ochrony interesów Współwłaścicieli nieruchomości oraz odpowiedzialnością za wykonywaną pracę. Staramy się maksymalnie odciążyć naszych klientów od uciążliwych, aczkolwiek niezbędnych formalności związanych z bieżącym administrowaniem obiektem budowlanym spełniając jednocześnie standardy określone przez przepisy prawa, w tym ustawę o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawę o własności lokali, ustawę o gospodarce nieruchomościami, kodeks cywilny, prawo budowlane, ustawę o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego i inne.
Posiadamy ubezpieczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami, co zapewnia odpowiednie gwarancje finansowe.
Wysokość stawki wynagrodzenia za zarządzanie lub administrowanie częścią wspólną nieruchomości negocjujemy na poziomie zależnym od wielkości nieruchomości i zakresu wykonywanych czynności. Liczymy, że obdarzą nas Państwo swoim zaufaniem zapewniamy, że nasza współpraca przyniesie Państwu wiele satysfakcji.

ZAKRES PROPONOWANEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI W PRZYPADKU ADMINISTROWANIA:
1. Pomoc w kontaktach z organami administracji państwowej i samorządowej;
2. Przygotowywanie i opiniowanie umów;
3. Przejmowanie nieruchomości wraz z pełną dokumentacją od dotychczasowego administratora protokołem zdawczo-odbiorczym;
4. Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali pozostających w Państwa zasobach;
5. Prowadzenie ksiąg obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;
6. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej, finansowej, kopii aktów notarialnych, uchwał, umów i planów gospodarczych i finansowych nieruchomości;
7. Przygotowanie zleceń na wykonywanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne;
8. Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń części wspólnej, a także terenu przynależącego do nieruchomości poprzez angażowanie gospodarzy budynków lub firm sprzątających;
9. Współpraca z osobami odpowiedzialnymi w zakresie utrzymania porządku w sąsiedztwie nieruchomości;
10. Usuwanie awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej, nieprzekraczających zakresu konserwacji;
11. Przygotowywanie i negocjowanie korzystnych warunków umów z dostawcami mediów i usług (wody, gazu, energii elektrycznej i cieplnej, itd.);
12. Przygotowywanie i negocjowanie korzystnych warunków umów w imieniu Zarządu na ubezpieczenie nieruchomości i ew. monitoring czy ochronę osiedla/budynku;
13. Bieżąca obsługa eksploatacyjna, w tym stałe negocjowanie korzystnych stawek i przygotowywanie umowy z konserwatorami technicznymi, wywóz nieczystości, ochrona osiedla/budynku;
14. Przygotowanie umów na bieżące konserwacje i naprawy budynku i pomieszczeń nieruchomości wspólnej oraz urządzeń technicznych;
15. Przygotowanie prac remontowych i modernizacyjnych zgodnie z planem gospodarczym, w ramach środków finansowych zgromadzonych na koncie Funduszu Remontowego poprzez organizowanie konkursów ofert;
16. Organizacja i obsługa zebrań Wspólnoty (walnego zgromadzenia);
17. Prowadzenie ewidencji księgowej w licencjonowanym programie finansowo-księgowym;
18. Pobieranie, rozliczanie i księgowanie miesięcznych wymiarów opłat dla mieszkańców oraz rozliczanie zaliczek za dostarczone media;
19. Bieżący (internetowy) dostęp właścicieli do kartoteki lokalu;
20. Przygotowywanie przelewów i realizacja zobowiązań finansowych poprzez bank;
21. Sporządzanie rozliczeń dla Urzędów Skarbowych i ZUS;
22. Bieżąca analiza kosztów – przygotowywanie dla Zarządu;
23. Windykacja należności w oparciu o udzielone pełnomocnictwa;
24. Składanie Zarządowi okresowych sprawozdań z prowadzonej działalności.

Świadczymy USŁUGI KSIĘGOWE zgodnie z obowiązującym prawem gospodarczym oraz podatkowym w oparciu o kompetentność, rzetelność i profesjonalizm, bogatą wiedzę i wieloletnie doświadczenie.
Świadczymy profesjonalne usługi księgowe obejmujące:
 Księgi Przychodów i Rozchodów;
 księgi handlowe m.in. spółdzielni, spółek z o.o.;
 księgi rachunkowe wspólnot mieszkaniowych;
 sprawy pracownicze i obsługę ZUS;
 ryczałt od przychodów ewidencjonowanych;
 zeznania roczne osób fizycznych Pit-28, 36, 36L, 37, 38, 39 wraz z załącznikami;
 wyprowadzanie zaległości księgowych i podatkowych;
 pomoc w założeniu, przekształceniu, zawieszeniu oraz likwidacji prowadzonej działalności gospodarczej.

W ramach prowadzenia Księgi Przychodów i Rozchodów:
 udzielamy pomocy w ustaleniu optymalnej formy opodatkowania dochodów;
 prowadzimy bieżącą ewidencję przychodów i kosztów na podstawie dowodów dostarczanych przez klienta, oraz dowodów wewnętrznych sporządzanych przez pracowników naszego Biura;
 prowadzimy ewidencję środków trwałych i wyposażenia;
 rozliczamy operacje na bankowych rachunkach złotówkowych;
 prowadzimy ewidencję dla celów podatku od towarów i usług (VAT);
 sporządzamy deklaracje podatkowe;
 ustalamy należne zaliczki w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą;
 prowadzimy zgłoszenia i rozliczenia z tytułu ubezpieczeń społecznych z ZUS osób prowadzących działalność;
 wykonujemy zamknięcie ksiąg na koniec roku podatkowego na podstawie dostarczonego przez klienta spisu z natury.

W ramach prowadzenia ksiąg handlowych oferujemy:
 prowadzenie ewidencji księgi głównej i ksiąg pomocniczych na podstawie dowodów dostarczanych przez klienta, oraz dowodów wewnętrznych sporządzanych przez pracowników naszego Biura;
 prowadzenie ewidencji VAT oraz sporządzanie deklaracji;
 ewidencję środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
 rozliczanie operacji na bankowych rachunkach złotówkowych;
 obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych;
 zamknięcie ksiąg na koniec roku podatkowego oraz wykonanie niezbędnych czynności związanych z zamknięciem księgi w tym dokonanie inwentaryzacji należności oraz sporządzenie sprawozdania finansowego, za dodatkowym wynagrodzeniem określonym w umowie;
 sporządzenie zeznania rocznego w podatku dochodowym od osób prawnych.

W ramach obsługi spraw pracowniczych i obsługi ZUS zapewniamy:
Obsługa kadrowa:
 Sporządzanie dokumentów, dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
 Prowadzenie akt osobowych pracownika;
 Prowadzenie spraw związanych z kalendarzami pracowników (urlopy wypoczynkowe, chorobowe, urlopy macierzyńskie, ewidencja urlopów i inne);
 Sporządzanie i wydawanie pracownikom dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia;
 Prowadzenie i aktualizacja rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP;
 Obsługę zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło);
 Obsługę kontroli PIP i ZUS;
Obsługa płacowa:
 Sporządzanie list płac z umów o pracę;
 Sporządzanie list płac z umów cywilnoprawnych;
 Sporządzanie druków ZUS RMUA;
 Sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji;
 Sporządzanie rocznych informacji o dochodach (PIT-11);
 Sporządzanie rocznego obliczenia podatku (PIT-4R);
Obsługa rozliczeń z ZUS:
 Zgłaszanie przedsiębiorców do ubezpieczenia;
 Zgłaszanie do ubezpieczenia pracowników;
 Prowadzenie rozliczeń składek ZUS przedsiębiorców;
 Sporządzanie deklaracji i raportów ZUS.

W ramach zeznań rocznych sporządzamy:
 PIT-16 - kartą podatkową;
 PIT-28 - ryczałt ewidencjonowany;
 PIT-36 – dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

W ramach wyprowadzania zaległości księgowych i podatkowych oferujemy księgowanie zaległych okresów z jednoczesnym uwzględnieniem przepisów prawa.


KONTAKT:
CEE PROPERTY ADMINISTRATOR Sp. z o.o.
Al. Stanów Zjednoczonych 72 lok. uż. 31
04-036 Warszawa
tel. (22) 848-74-02; 848-44-04
mail: admin@pax.com.pl

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 113