Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-RJ-PN.004.2021 Zakup 20 sztuk Ambulansów z pełnym wyposażeniem dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu

Robert Judek
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 25-06-2021 11:10:00
Składania : 23-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-07-2021 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 330.69 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
SWZ Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 703.36 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 OPZ Ambulans drogowy.pdf pdf 601.58 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 OPZ Nosze główne transporter.pdf pdf 394.25 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 OPZ Defibrylator.pdf pdf 409.11 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.4 OPZ Przenośny ssak elektryczny.pdf pdf 388.89 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.5 OPZ Przenośny ssak mechaniczny.pdf pdf 373.79 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.6 OPZ Respirator transportowy.pdf pdf 500.39 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.7 OPZ Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.pdf pdf 397.27 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.8 OPZ Pompa strzykawkowa.pdf pdf 415.38 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.9 OPZ Kapnometr.pdf pdf 381.09 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.10 OPZ Termometr przenośny.pdf pdf 377.5 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.11 OPZ Krzesło kardiologiczne z systemem płozowym.pdf pdf 375.63 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.12 OPZ Krzesło kardiologiczne.pdf pdf 375.83 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.13 OPZ kamizelka ortopedyczna.pdf pdf 370.78 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.14 OPZ Deska ortopedyczna.pdf pdf 373.85 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.15 OPZ Nosze podbierakowe.pdf pdf 373.57 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.16 OPZ Materac próżniowy.pdf pdf 375.89 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.17 OPZ Plecak medyczny.pdf pdf 459.95 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 JEDZ espd-request (1).xml xml 137.65 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Oświadczenie JEDZ edytowalne WZÓR.doc doc 182 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik 2.1 Oświadczenie Wykonawcy art. 125 ust. 1.doc doc 35 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz oferty WZÓR.docx docx 31.01 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Oświadczenie art. 108 ust. 1 pkt. 5 WZÓR.docx docx 15.96 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.1 ambulans drogowy Formularz parametrów oferowanych.docx docx 53.73 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.2 Nosze transporter noszy Formularz parametrów oferowanych.docx docx 19.84 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.3 Defibrylator Formularz parametrów oferowanych.docx docx 20.55 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.4 Przenośny ssak elektryczny Formularz parametrów oferowanych.docx docx 18.86 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.5 Przenośny ssak mechaniczny Formularz parametrów oferowanych.docx docx 17.15 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.6 Respirator transportowy Formularz parametrów oferowanych.docx docx 19.33 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.7 Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej Formularz parametrów oferowanych.docx docx 20.08 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.8 Pompa strzykawkowa Formularz parametrów oferowanych.docx docx 19.68 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.9 Kapnometr Formularz parametrów oferowanych.docx docx 18.09 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.10 Termometr przenośny Formularz parametrów oferowanych.docx docx 17.21 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.11 Krzesło kardiologiczne z systemem płozowym Formularz parametrów oferowanych.docx docx 17.87 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.12 Krzesło kardiologiczne Formularz parametrów oferowanych.docx docx 17.7 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.13 kamizelka ortopedyczna Formularz parametrów oferowanych.docx docx 17.6 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.14 Deska ortopedyczna Formularz parametrów oferowanych.docx docx 17.84 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.15 Nosze podbierakowe Formularz parametrów oferowanych.docx docx 17.58 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.16 Materac próżniowy Formularz parametrów oferowanych.docx docx 17.92 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.17 Plecak medyczny Formularz parametrów oferowanych.docx docx 19.87 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.2 Instrukcja wypełniania JEDZ.pdf pdf 1672.48 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna.pdf pdf 476.47 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik 4.1 Projektowane Postanowienia Umowy Ambulans drogowy.pdf pdf 814.7 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Załącznik 4.2 Projektowane Postanowienia Umowy Sprzęt medyczny.pdf pdf 792.1 2021-06-25 11:10:00 Postępowanie
Informacja o zmianie treści SWZ - Załącznik nr 3.pdf pdf 466.96 2021-07-01 15:04:01 Postępowanie
Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna AKTUALNA.pdf pdf 476.34 2021-07-01 15:04:01 Postępowanie
Informacja o zmianie treści SWZ - Załącznik nr 3.pdf pdf 466.96 2021-07-01 15:05:38 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna AKTUALNA.pdf pdf 476.34 2021-07-01 15:05:38 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zadane pytania.pdf pdf 783.01 2021-07-14 14:15:00 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zadane pytania cz. 2.pdf pdf 202.11 2021-07-16 15:05:04 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 458.9 2021-07-23 10:16:29 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 501.02 2021-07-23 13:12:51 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 1 komunikat publiczny.pdf pdf 742.84 2021-08-16 11:34:35 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 8 komunikat publiczny.pdf pdf 742.42 2021-08-26 09:11:43 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 9,13,14,15 komunikat publiczny.pdf pdf 700.03 2021-09-18 20:25:57 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 8 komunikat publiczny I.pdf pdf 741.55 2021-09-10 08:18:07 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 3,7,11 komunikat publiczny.pdf pdf 752.55 2021-09-10 13:04:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 2,6 komunikat publiczny.pdf pdf 752.04 2021-09-10 17:14:25 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 5,16 komunikat publiczny.pdf pdf 745.19 2021-09-15 12:10:07 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania część nr 4,12.pdf pdf 444.07 2021-09-15 12:20:47 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część nr 10,17 komunikat publiczny.pdf pdf 751.27 2021-10-04 15:28:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-04 15:28 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części: a) Część nr 10 Termometr przenośny (20 szt.); b) Część nr 17 Plecak medyczny (40 szt.).

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-18 20:25 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części:
a) Część nr 9 Kapnometr (20 szt.);
b) Część nr 13 Kamizelka ortopedyczna do stabilizacji kręgosłupa na odcinku szyjnym, piersiowym i lędźwiowym (20 szt.);
c) Część nr 14 Deska ortopedyczna (20 szt.);
d) Część nr 15 Nosze podbierakowe (20 szt.);

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-15 12:20 Robert Judek ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu z siedzibą w (60-346) Poznaniu przy ul. Rycerskiej 10, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych zawiadamia o unieważnieniu postępowania - dotyczy:
a) Część nr 4 – Przenośny ssak elektryczny (20 szt.)
b) Część nr 12 – Krzesło kardiologiczne (20 szt.)

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-09-15 12:10 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części:
a) Część nr 5 Przenośny ssak mechaniczny (20 szt.);
b) Część nr 16 Materac próżniowy (20 szt.);

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-10 17:14 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części:
a) Część nr 2 Nosze główne, transporter noszy (20 szt.);
b) Część nr 6 Respirator transportowy (20 szt.);

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-10 13:04 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY.
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej dla:
Część nr 3 - Defibrylator (20 szt.);
Część nr 7 - Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej (20 szt.);
Część nr 11 - Krzesełko kardiologiczne z systemem płozowym (20 szt.);

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-10 08:18 Robert Judek Zamawiający informuje, że w komunikacie - INFORMACJA O WYBORZE OFERTY (dotyczy - Część nr 8 Pompa strzykawkowa (20 szt.)) poprawia omyłkę pisarską polegającą na błędnym wpisaniu wartości przyznanej punktacji w tabeli (ranking złożonych ofert) w kolumnie Kryterium 1 (waga 60%):
jest: 0
powinno być 60% (60 pkt.)

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-26 09:11 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
( dotyczy – Część nr 8 Pompa strzykawkowa (20 szt.))

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego – art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych, pn.: „Zakup 20 sztuk Ambulansów z pełnym wyposażeniem dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu”.

Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-16 11:34 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY - Część nr 1 Ambulans drogowy (20 szt.)
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-23 13:12 Robert Judek Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty - załącznik.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-23 10:16 Robert Judek Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 10 866 000,00 PLN netto (słownie: dziesięć milionów osiemset sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych). Kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na poszczególne części zamówienia przedstawia załącznik.

Informacja o kwocie [...].pdf

2021-07-16 15:05 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 135 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia w załączniku treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę.

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

2021-07-14 14:15 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 135 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia w załączniku treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę.

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

2021-07-01 15:05 Robert Judek Zamawiający informuje, że dokonał zmiany treści Załącznika nr 3 do SWZ (obowiązek informacyjny)

Informacja o zmianie [...].pdf

Załącznik nr 3 Klauz [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2047