Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-06-2021 14:52:00 |
Składania : | 30-06-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 30-06-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GMINA BOLKÓW,
ul. Rynek 1, 59-420 Bolków
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie przekraczającego równowartości 130.000,00 zł na USŁUGI pn.:
„Poprawa estetyki przestrzeni publicznej w Radzimowicach
poprzez ułożenie bruku w centrum Sołectwa”
Przedmiotem zamówienia jest wybrukowanie staroodzyskową kostką granitową 20/20, którą dostarczy Zamawiający, dróg wokół głównego placu w Radzimowicach, położonego na części działek o nr ewid. 249, 245 i 235/2 obręb Mysłów – łącznie ok. 560 m2 oraz wykonanie opornika skarpy na długości ok. 10 mb.
Zamawiający dostarczy kruszywo (niesort granitowy) na podsypkę i obsypkę do zagęszczenia bruku oraz jeśli będzie niezbędna – zaprawę betonową w workach.
Zamawiający zapewni również koparkę z operatorem do wykorytowania i profilowania nawierzchni pod bruk, a także zapewni wywóz urobku.
Wszelki pozostały sprzęt ( urządzenie do cięcia, do zagęszczenia itp.) zapewni Wykonawca w ramach realizacji niniejszej usługi.
Szczegółowy zakres i warunki zamówienia określone zostały w opisie ogłoszenia, stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.
Zamawiający wymaga aby Oferent do składanej oferty załączył wypełniony i podpisany formularz ofertowy będący załącznikiem niniejszego postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 75 74 13 215 wew 207 w godz. pracy Urzędu od 07:00 do 15:00 (pn-pt)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty