Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-06-2021 13:22:00 |
Składania : | 09-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-07-2021 11:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W zakresie złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbek Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 09.07.2021 do godz. 10:00, w nieprzejrzystym opakowaniu, na niżej podany adres, każda z próbek musi być oznaczona nazwą pozycji, zgodną z Formularzem cenowym np. Krem ochronny do rąk, a opakowanie z próbkami należy opisać wg wzoru:
ZP/28/2021
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
ul. Krakowska 11b, 35‑111 Rzeszów
Próbki w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Dostawa środków czystości i higieny
przeznaczonych do zabezpieczenia potrzeb żołnierzy specjalistów i pracowników
Resortu Obrony Narodowej
z jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu służby mundurowej 34 WOG
– nie otwierać przed 09.07.2021 r. godz. 11:00.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-05 10:46 | Zamówienia Publiczne | Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 05.08.2021 r. |
2021-07-30 13:23 | Zamówienia Publiczne | Informacja o uchyleniu czynności wyboru. |
2021-07-28 09:07 | Zamówienia Publiczne | Informacja o wyborze z dnia 28.07.2021 r. |
2021-07-09 12:12 | Zamówienia Publiczne | Informacja z otwarcia ofert z dnia 09.07.2021 r. |
2021-07-09 10:45 | Zamówienia Publiczne | Informacja o kwocie |
2021-07-05 14:29 | Zamówienia Publiczne | Odpowiedź na pytanie z dnia 05.07.2021 r. |
2021-07-01 14:55 | Zamówienia Publiczne | Odpowiedź na pytanie z dnia 01.07.2021r. |
2021-06-28 09:39 | Zamówienia Publiczne | Odpowiedź na pytanie z dnia 24.06.2021 r. |
Komunikaty