Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/28/2021 Dostawa środków czystości i higieny przeznaczonych do zabezpieczenia potrzeb żołnierzy specjalistów i pracowników Resortu Obrony Narodowej zdnostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 34 WOG

Termin:
Zamieszczenia : 23-06-2021 13:22:00
Składania : 09-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 09-07-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W zakresie złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbek Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 09.07.2021 do godz. 10:00, w nieprzejrzystym opakowaniu, na niżej podany adres, każda z próbek musi być oznaczona nazwą pozycji, zgodną z Formularzem cenowym np. Krem ochronny do rąk, a opakowanie z próbkami należy opisać wg wzoru:

ZP/28/2021

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

ul. Krakowska 11b, 35‑111 Rzeszów

Próbki w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.:

Dostawa środków czystości i higieny przeznaczonych do zabezpieczenia potrzeb żołnierzy specjalistów i pracowników Resortu Obrony Narodowej
z jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu służby mundurowej 34 WOG

nie otwierać przed 09.07.2021 r. godz. 11:00.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3_Zalacznik_nr_2_-_Oswiadczenie_-_art.125_ust.1.doc doc 79.5 2021-06-23 13:22:00 Postępowanie
4_Zalacznik_nr_3_-_Oswiadczenie__o_aktualności_informacji.doc doc 52.5 2021-06-23 13:22:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 117.23 2021-06-23 13:22:00 Postępowanie
0_SWZ_ środki higieny.doc doc 258.5 2021-06-23 13:22:00 Postępowanie
6_Arkusz oceny - Jakość_zał_nr_5.xlsx xlsx 20.53 2021-06-23 13:22:00 Postępowanie
1_Zalacznik_nr_1_Formularz_oferty.doc doc 82.5 2021-06-23 13:22:00 Postępowanie
5_Załącznik nr 4 Umowa wzór dost środ czyst. 25.03.2021.docx docx 33.91 2021-06-23 13:35:15 Postępowanie
1_Zmodyfikowany Formularz kalkulacji ceny ofertowej 01_07_21.xlsx xlsx 13.12 2021-07-01 14:44:45 Postępowanie
1_Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 47.79 2021-07-01 14:45:00 Postępowanie
1_odpowiedź na pytanie 1.pdf pdf 438.52 2021-06-28 09:39:03 Publiczna wiadomość
2_odpowiedź na pytanie .pdf pdf 1043.61 2021-07-01 14:55:30 Publiczna wiadomość
4_odpowiedź na pytanie .pdf pdf 544.6 2021-07-05 14:29:22 Publiczna wiadomość
doc01569020210709104638_10020705_1.pdf pdf 297.43 2021-07-09 10:45:05 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert .pdf pdf 396.25 2021-07-09 12:12:36 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze na strone.pdf pdf 441.31 2021-07-28 09:07:53 Publiczna wiadomość
uchylenie wyboru.pdf pdf 331.03 2021-07-30 13:23:59 Publiczna wiadomość
W.480.ZP.28.2021.1.pdf pdf 441.03 2021-08-05 10:46:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-05 10:46 Zamówienia Publiczne Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 05.08.2021 r.

W.480.ZP.28.2021.1.p [...].pdf

2021-07-30 13:23 Zamówienia Publiczne Informacja o uchyleniu czynności wyboru.

uchylenie wyboru.pdf

2021-07-28 09:07 Zamówienia Publiczne Informacja o wyborze z dnia 28.07.2021 r.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-09 12:12 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert z dnia 09.07.2021 r.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-09 10:45 Zamówienia Publiczne Informacja o kwocie

doc01569020210709104 [...].pdf

2021-07-05 14:29 Zamówienia Publiczne Odpowiedź na pytanie z dnia 05.07.2021 r.

4_odpowiedź na pytan [...].pdf

2021-07-01 14:55 Zamówienia Publiczne Odpowiedź na pytanie z dnia 01.07.2021r.

2_odpowiedź na pytan [...].pdf

2021-06-28 09:39 Zamówienia Publiczne Odpowiedź na pytanie z dnia 24.06.2021 r.

1_odpowiedź na pytan [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 873