Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DIA/1698/1366/2021 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla robót budowlanych w ramach zadania pn. „Wydzielenie łazienek w lokalach mieszkalnych będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim”.

Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2021 12:16:00
Składania : 21-06-2021 08:55:00
Otwarcia : 21-06-2021 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Z A P Y T A N I E         O F E R T O W E


Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,,MZGM” Sp. z o.o. ul. Kościuszki 14 w Ostrowie Wielkopolskim prosi o określenie ceny usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla robót budowlanych w ramach zadania pn. „Wydzielenie łazienek w lokalach mieszkalnych będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim”.

Miejsce realizacji zamówienia: miasto Ostrów Wielkopolski wg wskazanych przez Zamawiającego adresów.

I. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla  robót budowlanych polegających na wydzieleniu łazienek w lokalach mieszkalnych będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o. o.    w Ostrowie Wielkopolskim:

1)      Remont lokalu nr 1 przy ul. Dworcowej 6 znajdującego się w Ostrowie Wielkopolskim

2)      Remont lokalu nr 7 przy ul. Gimnazjalnej 26 znajdującego się w Ostrowie Wielkopolskim

3)      Remont lokalu nr 3 przy ul. Gimnazjalnej 30 znajdującego się w Ostrowie Wielkopolskim

4)      Remont lokalu nr 4 przy ul. Gimnazjalnej 30 znajdującego się w Ostrowie Wielkopolskim

5)      Remont lokalu nr 7A przy ul. Kolejowej 21 znajdującego się w Ostrowie Wielkopolskim

6)      Remont lokalu nr 19 przy ul. Raszkowskiej 4 znajdującego się w Ostrowie Wielkopolskim

7)      Remont lokalu nr 6 przy ul. Wańkowicza 9 znajdującego się w Ostrowie Wielkopolskim

8)      Remont lokalu nr 8 przy ul. Wańkowicza 9 znajdującego się w Ostrowie Wielkopolskim

9)      Remont lokalu nr 10 przy ul. Wańkowicza 9 znajdującego się w Ostrowie Wielkopolskim

10)  Remont lokalu nr 12 przy ul. Wrocławska 150 znajdującego się w Ostrowie Wielkopolskim

 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumencie opis technologii wraz z projektem, stanowiącym załącznik nr1 do zapytania ofertowego.

 

2.      Do zakresu obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności:

1)    reprezentowanie Zamawiającego w miejscu realizacji prac budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

2)  sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

3)    sprawdzenie zgodności wykonanych robót ze standardami i zasadami bezpieczeństwa,

4)    bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót,

5)    sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach  technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót,

6) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,

7)  żądanie od Wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z zawartą umową,

8)   kontrola ilości i terminowości wykonania robót,

9)    sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu,

10) obecność na w miejscu realizacji prac budowlanych: min. jedna wizyta na tydzień inspektora w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

11)  bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,

12)  skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności,

13)  pomoc w wypracowaniu rozwiązań zamiennych i rozwiązywaniu problemów na etapie realizacji,

14)  nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP.

3.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

II. Termin wykonania zamówienia:

1.      Okres realizacji zamówienia trwać będzie od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót budowlanych (termin na realizacje prac budowlanych to 120 dni daty podpisania umowy).

 

III. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w ofercie:

1.      W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy który:

a)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia,

b)   Posiadają wiedzę i doświadczenie.

2.      Wykonawca winien przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień o których mowa w ust. III pkt. 1 lit. a)

3.      Złożone dokumenty mogą być przedstawione w postaci skanu.

 

IV. Kryteria wyboru Wykonawcy.

  1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty  Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny – waga kryterium 100%.
  2. Zamawiający określa środki, które chce przeznaczyć na realizację usługi na poziomie do 2% wartości brutto robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego. Wartość brutto roboty budowlanej stanowi wartość netto usługi będącej przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Nadzór inwestorki dotyczy realizacji robót budowlanych określonych w postępowaniu przetargowym PNO/02/2021 „Wydzielenie łazienek w lokalach mieszkalnych będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim” pod linkiem:

            https://platformazakupowa.pl/transakcja/462774

V.  Opis sposobu przygotowania oferty:

1.      Ofertę należy złożyć poprzez Platformę Zakupową pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/mzgm_ostrow na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.

2.      Do oferty należy dołączyć: dokumenty wymienione w ust. ust. III pkt. 1 lit. a).

3.      Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.

4.      Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 62 50 66 245  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis technologii wraz z projektem.pdf pdf 2586.83 2021-06-16 12:16:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Nadzór inwestorski dla robót budowlanych w ramach zadania pn. „Wydzielenie łazienek w lokalach mieszkalnych będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim”. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 378