Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: O2.N4.361.6.2021 Świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg dla jednostek należących do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w sezonach zimowych 2021/2022, 2022/2023 z podziałem na 3 części

Rafał Pilśniak
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2021 14:02:00
Składania : 16-07-2021 08:45:00
Otwarcia : 16-07-2021 09:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_6_umowa_ZUD.pdf pdf 686.39 2021-06-18 14:02:00 Postępowanie
zalacznik_nr_5_SST_calosc.pdf pdf 1316.59 2021-06-18 14:02:00 Postępowanie
zalacznik_nr_4_OPZ.pdf pdf 865.51 2021-06-18 14:02:00 Postępowanie
zalacznik_nr_3_JEDZ_xml_i_pdf.zip zip 81.52 2021-06-18 14:02:00 Postępowanie
SWZ_ZUD_www.pdf pdf 1108.44 2021-06-18 14:02:00 Postępowanie
ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pdf 213.86 2021-06-18 14:02:00 Postępowanie
odpowiedzi_na_zadane_zapytania_zud.pdf pdf 190.08 2021-07-12 13:36:21 Publiczna wiadomość
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 208.59 2021-07-16 10:19:08 Publiczna wiadomość
zawiadomienie_o_uniewaznienie_postepowania_cz_3.pdf pdf 220.28 2021-07-23 09:22:24 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_1.pdf pdf 243.17 2021-08-23 21:44:04 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_2.pdf pdf 243.33 2021-08-23 21:44:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-18 09:58 Rafał Pilśniak Część zamówienia nr 1
Zawarto umowę nr O2.N4.361.6.1.2021 z dnia 12.10.2021 r. z Przedsiębiorstwem Robót Drogowych „DROBUD” Sp. z o. o. z siedzibą w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno na kwotę brutto 1 087 170,45 zł (termin podstawienia sprzętu (pojazdu) zastępczego w razie awarii wynoszący maksymalnie 60 minut oraz czas reakcji od wezwania wynoszący maksymalnie 60 minut).

Część zamówienia nr 2
Zawarto umowę nr O2.N4.361.6.2.2021 z dnia 12.10.2021 r. z Przedsiębiorstwem Robót Drogowych „DROBUD” Sp. z o. o. z siedzibą w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno na kwotę brutto 1 087 247,37 zł (termin podstawienia sprzętu (pojazdu) zastępczego w razie awarii wynoszący maksymalnie 60 minut oraz czas reakcji od wezwania wynoszący maksymalnie 60 minut).
2021-08-23 21:44 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 2

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-08-23 21:44 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 1

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-07-23 09:22 Rafał Pilśniak Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - część zamówienia nr 3

zawiadomienie_o_unie [...].pdf

2021-07-16 10:19 Rafał Pilśniak Informacja z otwarcia ofert

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-07-16 08:45 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część zamówienia nr 1: 1 087 170,45 zł
Część zamówienia nr 2: 1 087 247,37 zł
Część zamówienia nr 3: 2 190 680,00 zł
2021-07-12 13:36 Rafał Pilśniak Odpowiedź na zadane zapytanie

odpowiedzi_na_zadane [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 869