Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa systemu monitoringu wizyjnego do pojazdów komunalnych odbierających odpady wraz z montażem.

Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2021 14:39:00
Składania : 25-06-2021 12:00:00
Otwarcia : 25-06-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SOPZ- monitoring wizyjny (zapytanie).pdf pdf 259.33 2021-06-14 14:39:00 Postępowanie
Umowa - monitoring wizyjny (zapytanie).pdf pdf 351.29 2021-06-14 14:39:00 Kryterium
Formularz ofertowy - monitoring wizyjny (zapytanie).pdf pdf 129.86 2021-06-14 14:39:00 Kryterium
odpowiedzi.pdf pdf 95.68 2021-06-21 14:07:54 Publiczna wiadomość
SOPZ- monitoring wizyjny.pdf pdf 142 2021-06-21 13:13:57 Publiczna wiadomość
Formularz ofertowy - monitoring wizyjny.pdf pdf 98.35 2021-06-21 13:13:57 Publiczna wiadomość
SOPZ- monitoring wizyjny po modyfikacji.pdf pdf 141.53 2021-06-24 07:37:56 Publiczna wiadomość
pytania z 22.06.2021.pdf pdf 225.26 2021-06-24 07:37:56 Publiczna wiadomość
Formularz ofertowy - monitoring wizyjny po modyfikacji.pdf pdf 101.1 2021-06-24 07:37:56 Publiczna wiadomość
Formularz ofertowy - monitoring wizyjny po modyfikacji.docx docx 321.89 2021-06-24 07:37:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-24 07:37 Martyna Łączyńska Zamawiający udziela odpowiedzi do pytań i wprowadza modyfikacje dokumentów do postępowania - Dostawa systemu monitoringu wizyjnego do pojazdów komunalnych odbierających odpady wraz z montażem (ID 470464). W załączeniu zmodyfikowane dokumenty.

SOPZ- monitoring wiz [...].pdf

pytania z 22.06.2021 [...].pdf

Formularz ofertowy [...].pdf

Formularz ofertowy [...].docx

2021-06-24 06:27 Martyna Łączyńska Informujemy, że termin składania ofert zostaje przesunięty na 25.06.2021 r. do godz. 12:00. Odpowiedzi na zadane pytania zostaną udzielone w kolejnej wiadomości.
2021-06-21 14:07 Martyna Łączyńska Załączono odpowiedzi w pliku pdf.

odpowiedzi.pdf

2021-06-21 13:13 Martyna Łączyńska Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania:
1. Czy zamawiający zgadza się dopuścić do realizacji system nie zamazujący widoku na rejestrowanym obrazie tablic rejestracyjnych?
Zgodnie z wyrokiem Sądu: fragment artykułu https://bezprawnik.pl/publikowanie-zdjecia-tablicy-rejestracyjnej/
"Warszawski Sąd Okręgowy wydał kolejny wyrok, w myśl którego publikowanie zdjęcia tablicy rejestracyjnej nie narusza przepisów o ochronie danych osobowych. Takie zdjęcie nie pozwala na szybkie i łatwe zidentyfikowanie właściciela pojazdu. Numer tablicy nie stanowi więc „danych osobowych” w rozumieniu przepisów RODO."
Odpowiedź: Zamawiający wymaga systemu, który na zarejestrowanym obrazie zamaże widok tablic rejestracyjnych.
2. W dokumentach postępowania występuje rozbieżność co do wysokości kwoty wadium jakie należy wnieść tj. w SOPZ widnieje kwota 5 000 zł. natomiast w formularzu ofertowym kwota 1 500 zł. Prosimy o ujednolicenie zapisów tak, aby jednoznacznie została wskazana kwota jaką należy wnieść na potrzeby wadium.
Odpowiedź: Dokumenty zostały ujednolicone. Kwota wadium wynosi 1500 zł.
3. W SOPZ w punkcie 8 Kryteria i ocena kryteriów występuje błąd tj. rozbieżne dane co do punktacji kryteriów. Sumując punkty z pozycji 8.1 (100 pkt.) oraz 8.2 (10 pkt.) otrzymujemy 110 punktów, pozostaje to w sprzeczności z danymi zawartymi w tabeli w tym punkcie. Prosimy o poprawę.

Odpowiedź: Zapisy zostały skorygowane.

4. W formularzu ofertowym w tabeli z cenami jednostkowymi Zamawiający wskazał, że przedmiotem dostawy i montażu na danym pojeździe będą m.in.
2 kamery (pozycja 1 - Kamera 1 oraz Kamera 2) – czyli Zamawiający wskazał konkretną liczbę kamer, natomiast w SPOZ w punkcie 1.2 Zamawiający zapisał, że: „w zależności od rodzaju zastosowanych kamer Wykonawca zaproponuje taką ich ilość aby skutecznie zrealizować powyższy cel” - naszym zdaniem, takie sformułowanie winno zostać usunięte ze względu na fakt iż nie zawiera ono konkretnych wytycznych dla Wykonawcy w tym przedmiocie.
Prosimy zatem o potwierdzenie, że Zamawiający wymaga montażu kamer w liczbie 2 szt. w pojeździe oraz że Zamawiający wspólnie z Wykonawcą uzgodni miejsce ich montażu.
Ponieważ wymagania nie zostały przez Państwa jasno i szczegółowo opisane zatem mogą one być odmiennie interpretowane przez wykonawców (każdy z nich może zaoferować inną liczbę kamer wg. swojego indywidualnego uznania), zatem powyższe uniemożliwia nam złożenie konkurencyjnej i porównywalnej oferty.

Odpowiedź: Zgodnie z zapisem punktu 1.2 SOPZ Wykonawca zaproponuje taką liczbę kamer, aby skutecznie zrealizować zakładany cel. Zamawiający nie wskazuje ilości ani miejsc montażu kamer zdając się na wiedzę Wykonawcy.
Z doświadczenia Zamawiającego wynika iż co najmniej dwa rodzaje kamer zostaną zastosowane przez Wykonawcę. W przypadku zaproponowania większej ilości rodzajów kamer Tabelę z cenami jednostkowymi można powiększyć poprzez dodanie odpowiedniej ilości wierszy w pozycji nr 1 zachowując układ kolumn.

5. W formularzu ofertowym w tabeli z cenami jednostkowymi Zamawiający w pozycji nr 4 nie wskazał konkretnego okresu jakie należy uwzględnić przy kalkulacji ceny za obsługę systemu. Informacja ta jest niezbędna do skalkulowania oferty ponieważ na dzień jej przygotowania nie wiadomym jest kiedy dokładnie dojdzie do podpisania umowy a co za tym idzie rozpoczęcia obsługi systemu. Prosimy o wskazanie konkretnego okresu obsługi systemu jaki należy przyjąć do wyliczenia oferowanej ceny.

Odpowiedź: Zgodnie z zapisami w SOPZ do kalkulacji ceny należy przyjąć okres obsługi systemu do końca roku 2021.


6. W SOPZ oraz formularzu ofertowym Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył karty gwarancyjne. Zgodnie z powszechnie obowiązującymi standardami karty gwarancyjne są wystawiane po dokonaniu dostawy oraz montażu urządzeń w związku z czym prosimy o wyjaśnienie. Być może mieli Państwo na myśli wzór karty gwarancyjnej? Prosimy o stosowna zmianę zapisów tj. wykreślenie wymogu przekazania kart gwarancyjnych na etapie składania oferty tylko po dokonaniu dostawy i montażu urządzeń. Na etapie składania oferty mogą Państwo ewentualnie wymagać wzoru karty gwarancyjnej.

Odpowiedź: Zamawiający odstąpił od wymagania karty gwarancyjnej na etapie składania oferty.

7. W SOPZ oraz formularzu ofertowym Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim. Informujemy, iż instrukcja użytkowania i obsługi jest indywidualnie dostosowywana do specyfiki pracy przedsiębiorstwa w którym dane rozwiązane jest wdrażane i przekazywana na etapie wdrożenia – nie bardzo rozumiemy, dlaczego Państwo wymagają jej przedłożenia na etapie składania oferty, rodzi to bowiem problem natury prawnej ponieważ instrukcja użytkowania i obsługi jest dokumentem poufnym. Standardowo takie dokumenty przedkładane są dopiero na etapie wdrożenia, wówczas strony związane są już umową regulującą, kwestie poufności zabezpieczające odpowiednio interesy stron.
W związku z powyższym wnosimy o usunięcie tego wymogu, i zmianę zapisów SOPZ tak aby Wykonawca był zobowiązany do przekazania instrukcji użytkowania i obsługi w języku polskim dopiero po uruchomieniu systemu.

Odpowiedź: Zamawiający odstąpił od wymagania instrukcji użytkowania i obsługi na etapie składania oferty.

8. Prosimy o podanie listy pojazdów na których ma się odbyć montaż (typ, nr. rejestracyjny pojazdu).

Odpowiedź: Zamawiający podał w SOPZ liczbę i rodzaje pojazdów przeznaczonych do montażu systemu. Numery rejestracyjne pojazdów nie mają znaczenia dla kalkulacji kosztów zamówienia.

Załączono zmodyfikowany SOPZ i Formularz ofertowy.

SOPZ- monitoring wiz [...].pdf

Formularz ofertowy [...].pdf

2021-06-18 08:58 Martyna Łączyńska Informujemy, że termin składania ofert zostaje przesunięty na 24.06.2021 r. do godz. 9:00.
Odpowiedzi na zadane pytania udzielimy w dniu 21.06.2021 r.
2021-06-18 08:55 Martyna Łączyńska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa systemu monitoringu wizyjnego Dostawa systemu monitoringu wizyjnego. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty

Formularz ofertowy [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 10% Proszę podać termin zgodny z podanym w formularzu ofertowym, 21 lub 30 dni. (0)
3 Termin prac montażowych - Termin prac montażowych do 3 tygodni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Umowa - monitoring [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 833