Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla instalacji energetycznego spalania paliw IPPC Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. we Włocławku w zakresie dodania instalacji odsiarczania, odpylania i odazotowania, oraz dodania/usunięcia kodów odpadów

Termin:
Zamieszczenia : 11-06-2021 10:05:00
Składania : 17-06-2021 09:00:00
Otwarcia : 17-06-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. we Włocławku zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na opracowanie wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego w zakresie dodania instalacji odsiarczania, odpylania i odazotowania, oraz dodania/usunięcia kodów odpadów.


Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia powinna być wykonana zgodnie z:

- Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2020 poz. 1219),

- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t Dz. U. z 2021 poz. 799),

- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2010/75/UE z dnia 24 listopada 2010 r. w sprawie emisji przemysłowych (zintegrowane zapobieganie zanieczyszczeniom i ich kontrola) (Dz.Urz.UE.L.2010.334.17),

- Decyzja wykonawca Komisji (UE) 2017/1442 z dnia 31 lipca 2017 r. ustanawiająca konkluzje dotyczące najlepszych dostępnych technik (BAT) w odniesieniu do dużych obiektów energetycznego spalania zgodnie z dyrektywą Parlamenty Europejskiego i Rady 2010/75/UE,

- oraz innymi przepisami unijnymi i krajowymi, mającymi zastosowanie do przedmiotowego opracowania.


Zakres prac:

- Analiza przekazanych materiałów oraz ocena zgodności funkcjonowania instalacji z obowiązującymi przepisami,

- Opracowanie wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego w zakresie dodania instalacji odsiarczania, odpylania i odazotowania oraz dodania/usunięcia kodów odpadów,

- udzielania wsparcia technicznego i merytorycznego na etapie opiniowania i procedowania wniosku przez właściwy organ.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 54 231 74 10 lub 515 765 837.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego w zakresie dodania instalacji odsiarczania, odpylania i odazotowania, oraz dodania/usunięcia kodów odpadów - 1 szt. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Włocławek
Płocka 30/32
87-800, Włocławek
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 1) 80 % wynagrodzenia (od złożenia wniosku w Organie) w terminie 14 dni od prawidłowo wystawionej faktury. 2) 20 % wynagrodzenia (po uzyskaniu decyzji administracyjnej) w terminie 14 dni od prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 20.08.2021 r. dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Zapoznałem/-am się z opisem oferty i akceptuję warunki w niej zawarte (Widoczne dla wykonawcy) - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 311