Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-06-2021 08:37:00 |
Składania : | 17-06-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie prac konserwacyjnych kominów w budynkach komunalnych będących w zasobach Gminy Pruszcz Gdański, zlokalizowanych w miejscowościach: Rotmanka, Rusocin, Straszyn.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych kominów w budynkach komunalnych będących w zasobach Gminy Pruszcz Gdański, zlokalizowanych w miejscowościach: Rotmanka, Rusocin, Straszyn.
Po wykonaniu robót należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych oraz przedstawić Zamawiającemu stosowny protokół z kontroli, o którym mowa w art. 62a ustawy z dnia 7.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), potwierdzający poprawność wykonanych robót.
Kontrola, o której mowa powyżej, winna być przeprowadzona przez osobę posiadającą kwalifikacje określone w art. 62 ust. 6 ustawy z dnia 7.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
III. Termin realizacji zamówienia:
- 30 dni od dnia zawarcia umowy.
IV. Kryteria wyboru oferty:
Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:
Cena – 100%.
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl
2. Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.
VI. Badanie ofert:
W toku
badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści
złożonych ofert.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Wykonawca
wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli
niewystarczających
wyjaśnień.
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl
2. Termin składania ofert - 17.06.2021r. do godz. 12:00.
VIII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z
Wykonawcą,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena
podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie
Zamawiającego.
Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie
wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu podpisania umowy.
Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może
wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na
każdym
etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone
w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843
t.j.).
IX. Osoba uprawniona do kontaktów:
Michał Plaskota tel. 58 692 94 80
e-mail: mplaskota@pruszczgdanski.pl
X. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy
----------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 58 692 94 80
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty