Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2021 10:46:00
Składania : 21-06-2021 09:00:00
Otwarcia : 21-06-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ US Poznań (materiały reklamowe).docx docx 68.8 2021-06-10 10:46:00 Postępowanie
załączniki do SWZ.zip zip 19061.87 2021-06-10 10:46:00 Postępowanie
inf z otwarcia ofert.docx docx 926.64 2021-06-21 12:09:25 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowania cz I.docx docx 36.32 2021-07-07 10:36:41 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowania cz III.docx docx 35.12 2021-07-07 10:36:41 Publiczna wiadomość
WYBÓR cz II.docx docx 498.2 2021-07-07 10:36:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-07 10:36 Renata Rybak Zamawiający przesyła:
- informację o unieważnieniu cz. I zamówienia;
- informację o unieważnieniu cz. III zamówienia,
- informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dot. cz. II zamówienia.

informacja o unieważ [...].docx

informacja o unieważ [...].docx

WYBÓR cz II.docx

2021-06-21 12:09 Renata Rybak Zamawiający w załączeniu przesyła informację z otwarcia ofert.

inf z otwarcia ofert [...].docx

2021-06-21 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia to 128 353,19 zł brutto, w tym:
- dla części I - 105 883,19 zł brutto
- dla części II - 20 520,00 zł brutto
- dla części III - 1 950,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 513