Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSCK2.A.381.1.2021 Dostawa mebli do sal dydaktycznych WSCKZiU nr 2 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 07-06-2021 14:53:00
Składania : 26-07-2021 11:00:00
Otwarcia : 26-07-2021 11:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu - 2021-OJS108-284207-pl.pdf pdf 172.28 2021-06-07 14:53:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami nr 1 - 3.pdf pdf 657.63 2021-06-07 14:53:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ - Formularz oferty w wersji edytowalnej.docx docx 459.4 2021-06-07 14:53:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ - Jednolity Dokument Zamówień Publicznych (JEDZ).xml xml 136.56 2021-06-07 14:53:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ - Instrukcja uruchomienia JEDZ.pdf pdf 111.33 2021-06-07 14:53:00 Postępowanie
Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 24.06.2021 r..pdf pdf 280.52 2021-06-24 12:34:14 Publiczna wiadomość
Zał. nr 4 do SWZ - Jednolity Dokument Zamówień Publicznych (JEDZ) po zmianie z dnia 24.06.2021.xml xml 147.19 2021-06-24 12:34:14 Publiczna wiadomość
Zał. nr 4 do SWZ - Instrukcja uruchomienia JEDZ po zmianie z dnia 24.06.2021.pdf pdf 110.87 2021-06-24 12:34:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 2021-OJS127-336786-pl.pdf pdf 78.09 2021-07-05 09:11:30 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 30.06.2021 r..pdf pdf 178.3 2021-07-05 09:11:30 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 07.07.2021 r..pdf pdf 168.27 2021-07-07 07:56:58 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia po zmianie z dnia 07.07.2021 r..pdf pdf 160.8 2021-07-07 07:56:58 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 2021-OJS137-364756-pl.pdf pdf 75.46 2021-07-19 09:50:59 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 14.07.2021 r. nr 2.pdf pdf 172.21 2021-07-19 09:50:59 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 14.07.2021 r. nr 1.pdf pdf 167.64 2021-07-14 16:15:37 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia po zmianie z dnia 14.07.2021 r..pdf pdf 178.05 2021-07-14 16:15:37 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 165.69 2021-07-26 12:54:58 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postepowania w zakresie okreslonym dla części nr 2-6.pdf pdf 2441.15 2021-09-24 15:08:15 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postepowania dla części nr 1.pdf pdf 166.65 2021-10-22 12:58:46 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postepowania w zakresie okreslonym dla części nr 1_10.11.2021.pdf pdf 814.93 2021-11-10 14:16:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-10 14:16 Witold Meller Informacja o wyniku postępowania w zakresie określonym dla części nr 1.


Z wyrazami szacunku
Witold Meller
mail: wmeller@wsck.pl
tel. 61 852 96 25

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia
Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Poznaniu
ul. Mostowa 6, 61-855 Poznań
tel. 61 852 96 25
www.wsck.pl

Informacja o wyniku [...].pdf

2021-10-22 12:58 Witold Meller Informacja o wyniku postępowania w zakresie określonym dla części nr 1.


Z wyrazami szacunku
Witold Meller
mail: wmeller@wsck.pl
tel. 61 852 96 25

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia
Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Poznaniu
ul. Mostowa 6, 61-855 Poznań
tel. 61 852 96 25
www.wsck.pl

Informacja o wyniku [...].pdf

2021-09-24 15:08 Witold Meller Informacja o wyniku postępowania w zakresie określonym dla części nr 2-6.


Z wyrazami szacunku

Witold Meller
mail: wmeller@wsck.pl
tel. 61 852 96 25

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia
Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Poznaniu
ul. Mostowa 6, 61-855 Poznań
tel. 61 852 96 25
www.wsck.pl

Informacja o wyniku [...].pdf

2021-07-26 12:54 Witold Meller Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-26 11:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1 531 780,50 zł brutto, w tym kwoty na sfinansowanie zamówienia:
1) w części nr 1 "Meble metalowe" - 137 883,00 zł brutto;
2) w części nr 2 "Meble szkolne" - 118 141,50 zł brutto;
3) w części nr 3 "Pozostałe meble dydaktyczne" - 1 159 951,50 zł brutto;
4) w części nr 4 "Ścianki mobilne" - 63 714,00 zł brutto;
5) w części nr 5 "Meble do pracowni stomatologicznej" - 11 623,50 zł brutto;
6) w części nr 6 Meble do pracowni zabiegów higienicznych - 40 467,00 zł brutto.
2021-07-19 09:50 Witold Meller Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu oraz treści SWZ.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana treści SWZ z [...].pdf

2021-07-14 16:15 Witold Meller Zmiana treści SWZ.

Zmiana treści SWZ z [...].pdf

Zał. nr 1 do SWZ - O [...].pdf

2021-07-07 07:56 Witold Meller Zmiana treści SWZ.

Zmiana treści SWZ z [...].pdf

Zał. nr 1 do SWZ - O [...].pdf

2021-07-05 09:11 Witold Meller Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu oraz treści SWZ.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana treści SWZ z [...].pdf

2021-06-24 12:34 Witold Meller Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 24.06.2021 r.

Wyjaśnienie i zmiana [...].pdf

Zał. nr 4 do SWZ - J [...].xml

Zał. nr 4 do SWZ - I [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1431