Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-06-2021 13:16:00 |
Składania : | 17-06-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 17-06-2021 12:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-22 12:01 | Zamówienia Publiczne |
UNIEWAŻNIENIE
POSTĘPOWANIA
O
UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA
prowadzonego
w
trybie
podstawowym,
na
podstawie
art.
275
pkt
1
PZP
Bez
przeprowadzenia
negocjacji. Nazwa postępowania: Remont części budynku internatu oraz nawierzchni drogowej. Internat ZSCKR w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, ul. Mokoszyńska 6 ZAMAWIAJĄCY: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu-Mokoszynie, ul. Mokoszyńska 1, 27-600 Sandomierz NIP 864-120-41-72, REGON 292450509 Reprezentowany przez dyrektora: mgr Alicja Szatan, na podstawie ustaleń (wniosków) komisji przetargowej w składzie: 1.Urszula Bąk-Przewodniczący 2.Małgorzata Bażant-Członek 3.Krzysztof Sieja-Członek-Sekretarz Dokonał w dniu: 22.06.2021 unieważnienia w/w postępowania na podstawie: Art. 255. Pkt.6 Ustawy PZP, z dnia: 11.09.2019r UNIEWAŻNIENIA W/W POSTĘPOWANIA |
2021-06-17 17:13 | Zamówienia Publiczne | Zestawienie ofert przetargowych, wraz z ceną zaproponowaną przez Wykonawców |
2021-06-17 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Do postępowania należy dołączyć dokumenty wymagane w SWZ, a zapoznać się z podłączonymi załącznikami do SWZ i je uzupełnić. |
2021-06-17 11:21 | Zamówienia Publiczne | Kwota przeznaczona przez zamawiającego na wykonanie zadania |
Komunikaty