Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-05-2021 13:42:00 |
Składania : | 10-06-2021 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego planuje realizację szkolenia e-learningowego z zakresu przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani współpracą, uprzejmie prosimy o przesłanie oferty cenowej opowiadającej poniższym założeniom i wymaganiom.
Szkolenie zostanie osadzone na platformie e-learningowej UDT, dlatego ofertę kierujemy do firm dysponujących gotowymi produktami w formie paczek szkoleniowych w formacie SCORM 1.2.
Poniżej znajdą Państwo szczegółowe założenia i wymagania dotyczące ww. projektu
Grupa docelowa:
Zakres merytoryczny szkolenia:
Zapoznanie uczestników szkolenia ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji (aspekt prawny, nawiązanie do
przepisów K.P. oraz aspekt psychologiczny).
Przedstawieniem okoliczności, przebiegu i form mobbingu oraz dyskryminacji.
Zaprezentowanie obowiązków pracownika i pracodawcy oraz konsekwencji wynikających z występowaniem zjawiska mobbingu i dyskryminacji.
Poznanie metod przeciwdziałania zjawiskom mobbingu i dyskryminacji w miejscu pracy i reagowania na nie we wczesnych fazach.
Konieczność wdrożenia polityki antymobbingowej i przeciwdziałania dyskryminacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nakładającymi na pracodawcę bezwzględny obowiązek zapobiegania tym zjawiskom.
Wymagania dot. szkoleń:
Szkolenie powinno być przygotowane w standardzie SCORM 1.2.
Szkolenie powinno być dostarczone w technologii HTML5.
Szkolenie musi mieć formę interaktywną, wymuszającą zaangażowanie uczestników. Przykładowe oczekiwane elementy interaktywne: quizy, case study wymuszające zatwierdzenie/ kliknięcie, symulacje, ćwiczenia.
Szkolenie musi być przygotowane w języku polskim, w sposób zrozumiały przez osoby niezależnie od kierunku i poziomu wykształcenia.
Szkolenie powinno zapisywać postęp i wyniki oraz umożliwiać kontynuowanie w miejscu przerwania.
SCORM powinien wysyłać status „ukończony/nieukończony”. W przypadku ukończenia powinien wysłać wartość 100, gdy nieukończony wartość odzwierciedlającą % realizacji szkolenia.
Szkolenia w ramach obowiązującej umowy (lub przez okres 24 miesięcy w przypadku licencji wieczystej) powinny być na bieżąco aktualizowane pod kątem merytorycznym w przypadku zaistnienia zmian w przepisach prawa.
Szkolenie powinno kończyć się egzaminem sprawdzającym przyswojenie przez uczestników wiedzy. SCORM z testem powinien wysyłać na końcu status „zaliczony/niezaliczony”, próg zaliczenia powinien być ustawiony na 70%. Przerwanie testu oznacza brak zaliczenia i konieczność ponownego podejścia. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania samych pytań z tematyki opisanej w Zakresie merytorycznym szkolenia. W takim przypadku w oparciu o przekazane pytania (min 15 pytań jednokrotnego wyboru z 3-4 potencjalnymi odpowiedziami, oraz listę popranych odpowiedzi), Zamawiający przygotuje test wiedzy we własnym zakresie.
Minimalne wymagania techniczne stacji użytkownika:
OS: Windows 10 64bit na środowisku wirtualnym VMWare.
Rozdzielczość minimalna: 1366x768
Rozdzielczość maksymalna: 1920x1080
Przeglądarka: Microsoft Edge
Wykonawca udzieli 6-cio miesięcznej gwarancji w ramach której będzie rozwiązywał ewentualne problemy techniczne.
W przypadku zgłoszenia błędów lub usterek, Wykonawca usunie je w terminie do 5 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia i przekaże Zamawiającemu poprawiony zasób.
Usunięcie przez Wykonawcę błędów i usterek zobowiązuje Zamawiającego do przetestowania naniesionych poprawek w terminie do 5 dni roboczych od dnia poinformowania przez Wykonawcę o ich usunięciu.
Wszelkie uwagi, w tym błędy i usterki, ze strony Zamawiającego odnośnie funkcjonowania Szkolenia, będą zgłaszane bezpośrednio Koordynatorowi Wykonawcy.
Odbiór przedmiotu umowy nastąpi niezwłocznie po stwierdzeniu przez Zamawiającego poprawności działania Szkolenia w formie protokołu odbioru sporządzonego w formie pisemnej.
W przypadku braku możliwości usunięcia błędów, które uniemożliwią realizację przedmiotu umowy Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani realizacją wyżej opisanego zamówienia, proszę o przesłanie oferty zawierającej:
opis firmy szkoleniowej,
doświadczenie firmy w realizacji szkoleń e-learnngowych,
informacje dotyczące zawartości szkolenia: program, czas realizacji, liczba slajdów, liczba quizów/ćwiczeń zawartych w poszczególnych modułach,
parametry techniczne paczek szkoleniowych, minimalne wymagania techniczne dla użytkowników,
dostęp online do wersji demo z terminem ważności min. 2 miesiące od daty otwarcia ofert. Adres dostępu do wersji demo prosimy wpisać w formularzu,
ofertę cenową udostępnienia szkolenia na platformie e-learningowej Zamawiającego bez limitu użytkowników końcowych na 2 lata
Proszę o przesłanie oferty w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.06.2021 r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 728 423 293
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty