Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa zarządzania projektem „OZE w Gminie Bełżyce”.

Małgorzata Węgiel
Gmina Bełżyce
Termin:
Zamieszczenia : 28-05-2021 10:55:00
Składania : 02-06-2021 13:00:00
Otwarcia : 02-06-2021 13:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

Gmina Bełżyce (nasza geolokalizacja) zaprasza do składania odpowiedzi na nasze zapytanie poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Informujemy, że przedmiotowe rozeznanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 


Klauzula RODO

W przypadku pytań:

  • merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 81-516-27-37

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zarządzaniu projektem  „OZE w Gminie Bełżyce.

Projekt jest współfinansowany w ramach działania 4.1 RPO WL na lata 2014 – 2020.

W związku z planowanym wszczęciem procedury w celu wyłonienia podmiotu zarządzającego projektem, Gmina Bełżyce zwraca się z prośbą o pomoc w oszacowaniu wartości zamówienia.

 

Państwa pomoc będzie dla nas bardzo ważna, że względu na konieczność zastosowania przy wyborze podmiotu zarządzającego projektem, jednej z metod wskazanej w podręczniku „Zamówienia udzielane w ramach projektów”.


Wykonując przedmiot umowy, podmiot zarządzający projektem zobowiązuje się do terminowego, starannego i profesjonalnego działania oraz do realizacji projektu zgodnie z przepisami prawa polskiego, wspólnotowego i obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Wszelkie materiały i dokumenty, w których posiadanie wejdzie w związku z wykonywaniem prac objętych umową, są i pozostaną własnością Zamawiającego (Gminy Bełżyce).

 

Do obowiązków zarządzającego projektem należeć będzie w szczególności:

 

1.    Opis czynności w zakresie zamówień publicznych:

Część I

Przygotowanie dokumentacji do przetargu unijnego na dostawę wraz z montażem.

a.  Pełnienie funkcji pełnomocnika Zamawiającego.

b.  Sporządzenie dokumentu analizy potrzeb i wymagań (art. 83 ustawy Pzp).

c.  Sporządzenie kompletnego opisu przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne pakiety tj.

Część 1 – dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych;

Część 2 – dostawa i montaż kolektorów słonecznych;

Część 3 – dostawa i montaż kotłów na biomasę;

Część 4 – dostawa i montaż pomp ciepła.

Opis przedmiotu zamówienia winien być sporządzony zgodnie z wymaganiami ustawy Pzp. Podmiot zarządzający projektem winien pisemnie oświadczyć o zgodności wsadu merytorycznego z obowiązującymi przepisami.

Konkretne ilości dostaw będą wskazane na podstawie przekazanych przez Zamawiającego danych (umów z mieszkańcami chętnymi do udziału w projekcie).

d.  Ustalenie i udokumentowanie szacunkowej wartości zamówienia (z uwzględnieniem prawa opcji) na podstawie kosztorysów.

e.  Opracowanie SWZ w trybie przetargu nieograniczonego (zastosowanie procedury „ultra odwróconej”, dostosowanie zapisów dokumentu do naszej platformy zakupowej, sporządzenie projektu umowy wykonawczej, uwzględnienie w SWZ zapisów umowy o dofinansowanie itp.).

f.   Udział w pracach komisji przetargowej jako sekretarz oraz członek merytoryczny (badanie i ocena złożonych ofert w zakresie podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych jak i rnc, fachowe wsparcie w zakresie opz).

g. Sporządzanie i zamieszczanie ogłoszeń w portalu e-zamówienia oraz Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (plan postępowań, ogłoszenie o zamówieniu, ogłoszenie o sprostowaniu, o wykonaniu umowy, o zmianie umowy, informacja o złożonych ofertach itp.).

h. Ewentualne reprezentowanie Zamawiającego w przypadku odwołania do KIO lub przy czynnościach kontrolnych przed uprawnionymi organami.

i.    Bieżące prowadzenie protokołu postępowania.

j.   Redagowanie pism związanych z procedurą przetargową, odbieranie oświadczeń od członków komisji przetargowej.

k.   Sporządzenie (w razie konieczności) raportu z realizacji zamówienia art. 446 ustawy Pzp.

l.     Opiniowanie oraz sporządzanie ewentualnych aneksów do umowy wykonawczej.

m. Udzielanie IZ wszelkich wyjaśnień w toku kontroli (w tym po udzieleniu zamówienia w okresie trwania projektu).

n.   Dbałość o logotypy oraz działania informacyjne projektu.

o.   Ocena w zakresie dokumentów objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.

p. Weryfikacja, opiniowanie oraz czuwanie nad umowami o podwykonawstwo jak i rozliczeniami z ewentualnymi podwykonawcami.

q.   W przypadku konieczności unieważnienia powtórzenie postępowania, dokonanie wszystkich potrzebnych czynności raz jeszcze, bez naliczania dodatkowego wynagrodzenia.

r.    Inne niewymienione wprost powyżej czynności związane z procedurą, a niezbędne do wykonania zadania.

Całość dokumentacji przetargowej winna być zaopiniowana przez adwokata / radcę prawnego.

Każdy dokument winien uzyskać akceptację Zamawiającego.

Wymagane jest prowadzenie całego postępowania w pełni elektronicznie.

Część II

Sporządzenie dokumentacji do przeprowadzenia kompletnego zapytania ofertowego w bazie konkurencyjności w celu wyłonienia inspektów nadzoru inwestorskiego do przedmiotowego zadania.

Część III

Sporządzenie dokumentacji do przeprowadzenia kompletnego zapytania ofertowego (prawdopodobnie do 50 tysięcy zł netto) w celu wyłonienia Wykonawcy dla wdrożenia inteligentnego systemu zarządzania energią, połączonego z portalem internetowym i serwisem on-line dla klientów końcowych.

 

2.    Opis czynności w zakresie rozliczania projektu:

Pełna obsługa projektu rozumiana jako:

a.   przygotowywanie pisemnych zgłoszeń do IZ propozycji zmian dotyczących projektu przed ich wprowadzeniem.

b.   sporządzanie opisów faktur zgodnie z wymaganiami projektowymi.

c.  opracowywanie harmonogramów składania wniosków o płatność w terminach określonych przez IZ, w razie konieczności wprowadzenia zmian w złożonym przez Zamawiającego harmonogramie.

d.   sporządzanie i składanie wniosków o płatność, w tym płatność zaliczkową i płatność końcową.

e.  poprawianie i uzupełnianie złożonych wniosków o płatność oraz składanie wyjaśnień w zakresie dotyczącym złożonych wniosków na wezwanie Instytucji Zarządzającej.

f.  systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu, sprawozdanie stopnia jego realizacji we wnioskach o płatność oraz niezwłocznego informowania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach i koniecznych zmianach w projekcie.

g.   informowanie IZ o planowanych zmianach lub przesunięciach w wydatkach przy realizacji projektu.

h.   pomiar wartości wskaźników przyjętych dla projektu i osiągniętych w wyniku realizacji projektu.

i.  przygotowywanie i przekazywanie do Instytucji Zarządzającej, na jej żądanie i w wyznaczonym terminie, dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu.

j.    asystowanie przy wizycie kontrolnej IZ lub innego podmiotu kontrolującego realizację projektu i składanie wyjaśnień.

k.   realizacja zaleceń pokontrolnych, jeżeli dotyczą zakresu obowiązków przedmiotu zamówienia.

l.   sporządzanie raportów, sprawozdań i informacji na etapie realizacji projektu wymaganych przez właściwe jednostki i instytucje.

m. współpraca z podmiotami zewnętrznymi, które na zlecenie IZ lub innych uprawnionych podmiotów będą przeprowadzać badania ewaluacyjne.

n.  informowanie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji projektu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminów zawartych w harmonogramie jego realizacji;

o.   wykonywanie obowiązków informacyjnych i promocyjnych określonych umową na dofinansowanie projektu.

p.  rozliczanie projektu, w tym bieżąca współpraca z Wydziałem Finansowym UM w Bełżycach w zakresie prawidłowego prowadzenia dokumentacji księgowej dotyczącej projektu.

q.   komunikowanie się z IZ z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego SL2014.

 

3.    Opis czynności w zakresie budowlanym:

Pełna obsługa projektu rozumiana jako:

a.   udział w spotkaniach, naradach technicznych organizowanych w sprawach związanych z realizacją projektu i przedsięwzięcia inwestycyjnego objętego projektem (w tym w spotkaniach z mieszkańcami)

b.  zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w części dotyczącej rozliczania przedsięwzięcia inwestycyjnego.

c.    kontrolowanie terminowości realizacji umowy zawartej z Wykonawcą dostaw.

d.  udział w rozwiązywaniu spraw związanych z roszczeniami, skargami, oczekiwaniami osób trzecich spowodowanymi realizacją umowy wykonawczej.

e.   sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów dotyczących dostaw wymaganych do odbioru ostatecznego.

f.     udział w pracach komisji powoływanej przez Zamawiającego do odbioru ostatecznego przedsięwzięcia inwestycyjnego.

g.   W przypadku dodatkowych wniosków mieszkańców o przystąpienie do projektu, analiza możliwości zastosowania prawa opcji oraz pomoc w prawidłowej  weryfikacji dokumentów składanych przez mieszkańców uczestniczących lub chcących uczestniczyć w projekcie.

 

Przewidywany okres realizacji projektu do 31.12.2021 r.


Dziękujemy Państwu za pomoc w oszacowaniu wartości zamówienia.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie funkcji zarządcy projektu zgodnie z opisem powyżej. Proszę o podanie ceny netto oraz wybranie odpowiedniej stawki podatku VAT 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3153 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 622