Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 9/DIR/UŁ/2021 Rozbudowa budynku BIOBANKU Uniwersytetu Łódzkiego

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 25-05-2021 15:17:00
Składania : 17-06-2021 09:30:00
Otwarcia : 17-06-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem zamówienia jest III etap budowy budynku BIOBANKU UŁ polegający na rozbudowie istniejącego obiektu od strony północnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym szczegóły zagadnień związanych z rozwiązaniami architektoniczno-konstrukcyjnymi i  instalacyjnymi) zawarty jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ).


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 7 do SIWZ_Wykaz prac.doc doc 142 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SIWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 18.12 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 99.86 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.doc doc 152.5 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 14.84 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 14.72 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 17.32 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty_.doc doc 191.5 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 145.06 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_25.05.2021.pdf pdf 120.48 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 60.09 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 19.38 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa.zip zip 362332.19 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze.zip zip 1080.08 2021-05-25 15:17:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy_aktualizacja 08.06.2021.docx docx 102.59 2021-06-08 10:35:40 Publiczna wiadomość
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze_aktualizacja 11.06.2021.zip zip 1129.8 2021-06-11 12:32:55 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 222.13 2021-06-17 10:59:24 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_korekta.pdf pdf 227.34 2021-06-17 11:21:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 334.03 2021-06-23 12:06:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-23 12:06 Sławomir Jaroszczak Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm) publikuje w załączeniu Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-06-17 11:21 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), publikuje w załączeniu "Informację z otwarcia ofert - korekta"

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-17 10:59 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), publikuje w załączeniu "Informację z otwarcia ofert".

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-17 09:30 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art.222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 1 400 000,00 zł brutto.
2021-06-11 12:32 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), publikuje w załączeniu aktualizację Załącznika nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze_aktualizacja 11.06.2021. Aktualizacja dotyczy kosztorysów dla branży budowlanej.

Zał. nr 11 do SWZ_Ko [...].zip

2021-06-11 12:26 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 135 ust 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

PYTANIA WYKONAWCY/ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO

W związku z rozbieżnościami w materiale przetargowym pomiędzy opisem zakresu postępowania ujętym w SWZ, a dokumentacją projektową, w celu jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia i umożliwienia
złożenia rzetelnej oferty, prosimy o uzupełnienie dokumentacji projektowej w zakresie:

Pytanie 1.
zamieszczenia projektu zamiennego instalacji centralnego ogrzewania, zmieniającego sposób
ogrzewania z grzejnikowego na podłogowe.
Odpowiedz 1.
Instalację grzewczą należy wykonać z rur wielowarstwowych PE-RT – spoiwo – aluminium wraz z izolacją otulinami termoizolacyjnymi z pianki polietylenowej o gr. 6 mm. Należy pamiętać o zachowaniu właściwych odstępów pomiędzy rurami oraz o koniecznością ich zagęszczenie w strefach brzegowych zgodnie ze sztuką budowlaną/instalacyjną, a także wykonaniu szczelin dylatacyjnych. Poszczególne pętle podłączone do rozdzielaczy ogrzewania podłogowego wyposażonych w zawory trójdrogowe i mieszacze pompowe, przewidziane w szafkach, po jednej na każdej kondygnacji.

Pytanie 2.
zamieszczenia projektu rozwiązania zamiennego drzwi wejściowych wraz z wiatrołapem, zmieniającego
sposób otwierania drzwi z rozwieralnych na przesuwne (obrazujący podział drzwi z kierunkami otwierania,
uwzględniający lokalizację drzwi względem ścian i fasady szklanej, oraz wielkość wiatrołapu).
Odpowiedz 2.
Drzwi wejściowe główne w elewacji północnej oraz drzwi wewnętrzne wiatrołapu zmienić na drzwi przesuwne o wymiarze jak w projekcie tj.1,48*2,00m, o skrzydłach symetrycznych, należy przewidzieć zasilanie w energię elektryczną oraz sterowanie z SSP, należy przenieść manipulator domofonowy na ścianę zewnętrzną oraz przewidzieć sterowanie drzwi wejściowych z tej instalacji.
Wielkość wiatrołapu bez zmian. Drzwi w linii zewnętrznej krawędzi murowanej ściany.

Pytanie 3.
jak ma zostać zakończona ozdobna tynkowana rama budynku „R1” na elewacji zachodniej na połączeniu
drugiego etapu z pierwszym (wg. opisu rysunków elewacji) ? Prosimy o załączenie rysunku.
Odpowiedz 3.
Ramę wykonać na elewacji północnej i zachodniej. Na elewacji zachodniej element w osi 3 oznaczony jako SZ1 zakończyć pionową ramą KR5.
Na ścianie południowej wykonać cokół górny ze styropianu jak na wykonanym budynku.

Pytanie 4.
proszę o wyjaśnienie, czy w zakres postępowania wchodzą, poza meblem lady recepcyjnej w pomieszczeniu
0-21, jeszcze jakieś meble?
Odpowiedz 4.
Nie, poza meblem lady recepcji inne meble nie wchodzą w zakres opracowania.

Pytanie 5.
proszę o zamieszczenia projektu rozwiązania daszku nad wejściem głównym (na elewacji północnej),
uwzględniającego montaż do elewacji/fasady szklanej. Prosimy o załączenie rysunku.
Odpowiedz 5.
Nad drzwiami wejściowymi w elewacji północnej wykonać daszek szklany podwieszony o wymiarach 180*160 cm– (analogiczny jak istniejące w elewacji północnej i zachodniej) wraz wykonaniem odprowadzenia wody, wykonać oświetlenie punktowe przy drzwiach wejściowych oprawą np. Zeus Mini LED, Rotunda
Pytanie 6.
proszę o informację jaka wartość współczynnika izolacyjności termicznej ma zostać osiągnięta dla fasady
szklanej, oraz okien i drzwi w niej usytuowanych?
Odpowiedz 6.
Współczynniki izolacyjności termicznej zgodnie z dokumentacją.

Pytanie 7.
proszę o zamieszczenia projektu rozwiązania podświetlenia elewacji północnej i zachodniej (obrazującego typ
i ilość opraw, rozmieszczenie, sposób osadzenia, sposób zasilania układu, etc...)
Prosimy o załączenie rysunku.
Odpowiedz 7.
Wykonać podświetlenie elewacji północnej i zachodniej – oświetlenie LED IP65 wykonane jako wpuszczane profile umieścić w ramie okalającej szklaną fasadę, w jej części pionowej i poziomej, zasilacz zamontować wewnątrz budynku w miejscu łatwo dostępnym dla obsługi, sterowanie oświetleniem realizowane za pomocą czujnika zmierzchowego lub zegara astronomicznego z wydzielonego obwodu. Typ opraw nie gorszy niż określony w przedmiarze.

Pytanie 8.
proszę o wyjaśnienie zapisu „ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” pkt 13):
„Wykonać dodatkową nawierzchnię pieszo-jezdną z kostki betonowej o powierzchni 180 m2” oraz
zamieszczenie zatwierdzonego „Projektu zagospodarowania terenu” uwzględniającego powyższy wymóg.
Odpowiedz 8.
Należy wykonać miejsca parkingowe przy istniejącym budynku przewidziane w „Projekcie zagospodarowania terenu” .

Pytanie 9.
proszę o wyjaśnienie zapisu „ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” pkt 14):
„Przełożyć fragment instalacji wodociągowej zewnętrznej” oraz zamieszczenie zatwierdzonego „Projektu
zagospodarowania terenu” uwzględniającego powyższy wymóg.
Odpowiedz 9.
Obecnie instalacja wodociągowa zewnętrza będzie kolidować i nowym budynkiem, należy go ominąć.

Pytanie 10.
proszę o zamieszczenia projektu adaptacji pomieszczenia nr 1-17 na toaletę (uwzględniającego rodzaj i
rozkład glazury na ścianach, oraz rozmieszczenie punktów instalacji elektrycznej i przyzywowej).
Odpowiedz 10.
Szczegóły podano w SWZ, rozmieszczenie w trakcie realizacji prac.

Pytanie 11.
proszę o wskazanie wymiarów (długości, wielkości i wysokości przęseł), oraz typu ogrodzenie panelowego
3D do wykonania od strony wschodniej.
Odpowiedz 11.
Wysokość i długość paneli analogicznie jak do istniejącego ogrodzenia na granicy zachodniej.

Pytanie 12.
proszę o wskazanie na planie lokalizacji dla przeniesienia masztów.
Odpowiedz 12.
obecnie maszty znajdują się po lewej stronie wejścia na elewacji północnej. Maszty należy przenieść w narożnik północno-zachodni działki.
2021-06-11 11:54 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 135 ust 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytanie dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:
PYTANIE:
W celu zwiększenia konkurencyjności w przedmiotowym postępowaniu prosimy o zmianę warunków udziału w postępowaniu wskazanego w rozdz. VII pkt. 3.2.4.2d i uznanie warunku za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wielkość średniego rocznego zatrudnienia w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert wynosi minimum 5 osób.
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Warunek okreśłony w Rozdz. VII pkt. 3.2.4.2d) SWZ nie ulega zmianie.
2021-06-08 10:35 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), publikuje w załączeniu aktualizację Załącznika nr 5 do SWZ_Projekt umowy. Zmiany dotyczą usunięcie ust. 7 w § 19 oraz pkt. 5) w ust. 5 § 21 Projektu umowy.

Zał. nr 5 do SWZ_Pro [...].docx

2021-05-31 13:26 Sławomir Jaroszczak Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedź na przesłane zapytanie z dnia 31.05.2021 r., dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

PYTANIE WYKONAWCY:
Czy Zamawiający uzna za spełnienie zapisów SIWZ "wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wynosi minimum 10 osób (wraz z kadrą kierowniczą).", jeśli warunek zostanie spełniony przez wszystkich członków konsorcjum łącznie. Czy też wymagane jest, aby każdy lub tylko jeden członek konsorcjum spełnił warunek samodzielnie?

ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający uzna za spełnienie zapisów SIWZ w odniesieniu do warunku "wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych", jeśli warunek zostanie spełniony przez wszystkich członków konsorcjum łącznie.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1209