Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-RJ-TP.002-P.2021-COVID19 „Realizacja projektu w zakresie działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia pn. „Zakup jednego ambulansu wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych” Dostawa ambulansu drogowego wraz z systemem transportowym na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu.

Robert Judek
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2021 13:55:00
Składania : 28-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 28-05-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 113.75 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).pdf pdf 1031.04 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO.pdf pdf 475.25 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.1 Projektowane Postanowienia Umowy Ambulans.pdf pdf 822.46 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.2 Projektowane Postanowienia Umowy Nosze.pdf pdf 799.92 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Ambulans .pdf pdf 530.9 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Nosze.pdf pdf 401.64 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 (Formularz ofertowy).docx docx 22.68 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 108 i 109.docx docx 17.57 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.1 (Formularz parametrów oferowanych Ambulans).docx docx 51.05 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.2 (Formularz parametrów oferowanych Nosze).docx docx 20.12 2021-05-20 13:55:00 Postępowanie
Odpowiedzi na zadane pytania.pdf pdf 626.17 2021-05-25 14:55:08 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 382.63 2021-05-28 14:01:01 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 382.74 2021-05-28 10:04:25 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert.pdf pdf 675.03 2021-06-16 13:36:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-16 13:36 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY. Dotyczy: „Realizacja projektu w zakresie działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia pn. „Zakup jednego ambulansu wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych”

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-05-28 14:01 Robert Judek INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty - załącznik.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-05-28 10:04 Robert Judek INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Informacja o kwocie [...].pdf

2021-05-25 14:55 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczące ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia w załączniku treść zapytań wraz z odpowiedziami oraz informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę.

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 619