Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-PN/UE/19/21 Zakup i dostawy środków ochrony osobistej

Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2021 14:48:00
Składania : 30-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 30-06-2021 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Zamówienie współfinansowane jest ze środków UE w ramach projektu „Pomorscy medycy – bezpieczni w pracy, bezpieczni dla pacjentów”

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OOZ - niepublikowane.pdf pdf 158.12 2021-05-20 14:48:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 512.5 2021-05-25 11:37:40 Postępowanie
OOZ opublikowane.pdf pdf 158.12 2021-05-25 11:37:40 Postępowanie
Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 4.xls xls 64 2021-05-25 11:37:40 Postępowanie
SWZ - zmieniona.doc doc 515 2021-06-23 14:51:45 Postępowanie
Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 4 - zmieniony.xls xls 77.5 2021-06-23 14:51:45 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 463.82 2021-06-23 15:01:50 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 239.68 2021-06-30 13:22:53 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze ofert S.pdf pdf 290.94 2021-08-13 13:38:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-13 13:38 Leszek Kaiser Zawiadomienie o wyborze ofert.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-06-30 13:22 Leszek Kaiser Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-30 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część nr 1 - 85.991,36 zł.
Część nr 2 - 547.596,00 zł
Część nr 3 - 74.970,00 zł
Część nr 4 - 13.650,00 zł.
Część nr 5 - 26.080,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1996