Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-05-2021 12:11:00 |
Składania : | 19-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z szacunkowym kosztem budowy instalacji fotowoltaicznej na budynku PUP dla zadania inwestycyjnego pn ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku PUP w Radomiu przy ul. Ks. Łukasika 3”. Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mających zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto ( Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm. ) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP ( Dz.U. z 2019 poz.2019 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z szacunkowym kosztem budowy instalacji fotowoltaicznej na budynku PUP w Radomiu przy ul. K. Łukasika 3 .
1.1.Program
funkcjonalno-użytkowy winien uwzględniać: dobór modułów PV i
akumulatorów do falownika, dobór i konfigurację generatora fotowoltaicznego,
dobór zabezpieczeń oraz przewodów w instalacji fotowoltaicznej, dobór
konstrukcji wsporczej i rozmieszenie
modułów fotowoltaicznych na budynku,
zakup elementów, wykonanie i konfigurację
przedmiotowej instalacji fotowoltaicznej przeprowadzenie procesu włączania
instalacji fotowoltaicznej, oraz wszystkie niezbędne czynności jakie ma przeprowadzić
Wykonawca w celu sprawnego jej funkcjonowania.
W ramach ww. opracowania Wykonawca zobowiązany jest do tego, aby:
1) Przeprowadzić wizję lokalną budynku Powiatowego Urzędu Pracy ,
2) Przeprowadzić analizę sytuacyjno-techniczną dla zadeklarowanego budynku
mającego na celu zweryfikowanie możliwości technicznego wykonania oraz efektywności późniejszego funkcjonowania instalacji na budynku.
3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do przygotowania odpowiedzi na pytania związane z programem funkcjonalno-użytkowym kierowane do zamawiającego przez wykonawców biorących udział w postępowaniu zgodnie z ustawą PZP na budowę instalacji fotowoltaicznej.
4) Program funkcjonalno-użytkowy ma uwzględniać
obliczenia mocy instalacji fotowoltaicznej.
5) Szacunkowy koszt budowy instalacji fotowoltaicznej na budynku PUP w Radomiu przy ul. Ks. Łukasika 3 winien uwzględniać lokalne ceny rynkowe, w przypadku cen urządzeń należy uwzględnić realne ceny paneli na rynku.
6) Program funkcjonalno-użytkowy będzie stanowił podstawę opisu przedmiotu zamówienia w późniejszym postępowaniu na budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku PUP w Radomiu przy ul. K. Łukasika 3, w związku z tym musi zostać wykonany zgodnie z przepisami art. 99-103 ustawy z dnia 11 września r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.), w szczególności:
a) do opisu przedmiotu zamówienia zastosować nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień,
b) przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
c) przedmiot zamówienia należy opisać przez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, w tym wymagań środowiskowych, pod warunkiem że podane parametry są dostatecznie precyzyjne, aby umożliwić wykonawcom ustalenie przedmiotu zamówienia, a zamawiającemu udzielenie zamówienia.
d) w przypadku używania odwołania do norm należy uwzględnić kolejność wynikającą z ustawy Prawo zamówień publicznych opisaną w art. 101 ust. 2 ww. ustawy.
7) Program funkcjonalno-użytkowy w treści opracowania ma zawrzeć stosowne rysunki, zdjęcia, szkice.
8) Wykonawca winien współpracować z Powiatowym Urzędem Pracy w Radomiu w zakresie opracowania wniosku aplikacyjnego o ewentualne starania o dofinansowanie ze środków unijnych oraz udzielania niezbędnych wyjaśnień i opracowań niezbędnych do przygotowania dokumentów.
1.2. Podstawy opracowania:
1) Program funkcjonalno-użytkowy winien być opracowany zgodnie z art. 103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333, ze zm. oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
2) Szacunkowy koszt budowy instalacji fotowoltaicznej na budynku PUP w Radomiu przy ul. Ks. Łukasika 3 winien uwzględniać planowane koszty prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, zakupu materiałów określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
1.3. Program funkcjonalno-użytkowy oraz planowane koszty prac należy wykonać w 3 egzemplarzach w wersji papierowej (wydruki) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (wersja edytowalna – word i wersja PDF lub równoważne).
1.4. Z wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejsza ofertę cenową przy spełnieniu wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego zostanie zawarta umowa.
1.4. Po podpisaniu umowy Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy wszystkie posiadane informacje przydatne do wykonania przedmiotu zamówienia. Pozostałe materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia wykonawca.
1.5. Wykonawca w ramach zawartej umowy na opracowanie PFU ma zaktualizować opracowanie dotyczące PFU i szacunkowych kosztów prac. Wykonanie tej części zamówienia jest uzależnione od ewentualnej pozytywnej weryfikacji wniosku o dofinansowanie przez jednostkę przyznającą środki na realizację projektu, w ramach umowy.
1.6. Termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
2. Opis sposobu obliczania ceny: Wynagrodzeniem za wykonaną usługę jest wynagrodzenie ryczałtowe i winno uwzględniać wszystkie zobowiązania dotyczące wykonania przedmiotu umowy. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie w kwocie netto i brutto, z wyodrębnieniem podatku VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Wykonawca sporządza wycenę w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym, kalkulację ceny. Podana przez Wykonawcę cena winna zawierać wszystkie koszty planowane do poniesienia przez Wykonawcę podczas realizacji zamówienia. Termin płatności – do 14 dni od dnia odbioru usługi i przedłożeniu faktury Zamawiającemu.
3.Osoby upoważnione do kontaktu: Jolanta Popiel tel. 48 386 7224; Małgorzata Bukowska tel. tel. 48 3867 107, 539 155 559 od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-15.30.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu. Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej na platformie zakupowej za pomocą formularza tam dostępnego, wraz z wymaganymi załącznikami.
5. Dokumenty jakie należy załączyć do oferty:
- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) ( dokument podpisany, zeskanowany i dołączony do oferty),
6. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy złożyć na platformie zakupowej do dnia 18 maja 2021 r. do godz. 10:00.
7. Kryteria oceny ofert: Cena brutto – 100 %
8. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia otwarcia ofert.
9. Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji:
a) Zamawiający
zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających udział w
postępowaniu,
b) złożenie
zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest
równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,
c) zamawiający
zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.
d) przesłana
oferta nie stanowi gwarancji udzielenia zamówienia,
e)
oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
2. Załącznik nr 2- Klauzula RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 7117, 539 155 559
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-02 14:56 | Małgorzata Bukowska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
że
postępowanie
zostało
unieważnione
z
powodu
braku
środków
finansowych. |
2021-05-13 13:54 | Małgorzata Bukowska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
że
ostatecznym
terminem
złożenia
oferty
jest
19.05.2021
r.
godz.
10.00. |
Komunikaty