Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2021 15:11:00 |
Składania : | 21-05-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | 21-05-2021 13:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-22 11:28 | Jarosław Skiba | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2021-06-07 14:54 | Jarosław Skiba | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-05-24 15:01 | Jarosław Skiba |
Sygnatura:
WZP-1748/1545/21 Warszawa, dnia 24.05.2021 r. Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na: usługę mycia zewnętrznego oraz odkurzania pojazdów służbowych, nr ref.: WZP-1545/21/92/T. Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019, z późn. zm.), zwanej dalej „Ustawą PZP”, informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zadaniu nr 3 - Mycie i odkurzanie pojazdów na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Legionowie – powiat Legionowski. Uzasadnienie: Podstawa prawna: Art. 255 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2021 r. (Dz. U. 2019, poz. 2019, z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. Podstawa faktyczna: Do upływu terminu składania ofert, t.j. 21.05.2021 r. do godziny 13:00, nie została złożona żadna oferta. Komenda Stołeczna Policji Wydział Zamówień Publicznych 00-150 Warszawa, ul Nowolipie 2, tel. 47 723 86 08, fax: 47 723 76 42 |
2021-05-21 15:03 | Jarosław Skiba | Informacja z otwarcia ofert |
2021-05-21 13:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota,
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia,
wynosi: W zadaniu nr 1 - 38902,44 PLN brutto W zadaniu nr 2 - 46095,48 PLN brutto W zadaniu nr 3 - 49495,20 PLN brutto W zadaniu nr 4 - 39241,92 PLN brutto W zadaniu nr 5 - 46986,00 PLN brutto W zadaniu nr 6 - 41032,80 PLN brutto |
2021-05-18 12:42 | Jarosław Skiba | Pytania i odpowiedzi (18 maja 2021) |
Komunikaty