Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2021 14:07:00 |
Składania : | 25-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-05-2021 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-16 13:41 | Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo,
W załączeniu rozstrzygnięcie postępowania. |
2021-06-08 14:16 | Szymon Łakota |
Informacja
z
otwarcia
ofert
dodatkowych
|
2021-05-25 16:55 | Szymon Łakota |
Tychy,
dnia
25.05.2021
r.
Informacja z otwarcia II część Data otwarcia ofert: 25.05.2021 r. Godzina otwarcia ofert: 10:10 Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia : 550.000,00 zł. (dotyczy I i II części zamówienia) II część zamówienia: Złożona oferta InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group, I oddział Katowice, 40-129 Katowice, ul. Misjonarzy Oblatów 11. Cena oferty brutto: 30.960,00 zł. Termin płatności I raty składki: 30 dni od rozpoczęcia okresu ubezpieczenia. |
2021-05-25 16:42 | Szymon Łakota | Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu - I część zamówienia |
2021-05-25 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 550.000,00 zł. dla II części. |
2021-05-20 15:13 | Szymon Łakota | Oświadczenie o szkodowości - (w załączeniu). |
2021-05-20 15:00 | Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo,
W załączeniu - wyjaśnienia z dnia 20.05.2021 r. |
2021-05-18 08:55 | Szymon Łakota |
Tychy,
dnia
18.05.2021
r.
WYKONAWCY Dotyczy postępowanie przetargowego na: „Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz negatywnych skutków w środowisku dla: MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11, z możliwością składania ofert.” Szanowni Państwo, W związku z dużą ilością zapytań do niniejszego postępowania zmieniamy następujące terminy: Składanie ofert na dzień 25 maja 2021 r. na godzinę 10:00 Otwarcie ofert na dzień 25 maja 2021 r. na godzinę 10:05 Termin związania ofert na dzień: 24 czerwca 2021 r. Jednocześnie informujemy, udzielimy niezwłocznie wyjaśnień na zadane pytania. |
Komunikaty