Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania instalacji fotowoltaicznej oraz zaprojektowanie instalacji elektrycznej do ogrzewania ciepłej wody użytkowej dla potrzeb Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej, Bystrzyca Górna 48; 58-100 Świdnica, w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej”

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 07-05-2021 09:30:00
Składania : 17-05-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I.                    ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 - 100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości poniżej 10.000 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania instalacji fotowoltaicznej oraz zaprojektowanie instalacji elektrycznej do ogrzewania ciepłej wody użytkowej dla potrzeb Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej, Bystrzyca Górna 48; 58-100 Świdnica, w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej”

 

(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)

 

II.                OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.   Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej, Bystrzyca Górna 48, 58 - 100 Świdnica.

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1)  Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa realizacji zamierzenia oraz przeprowadzenia procedur przetargowych.

2)  Zespół Placówek w Bystrzycy Górnej zużywa rocznie ok. 49.000 kWh energii elektrycznej. Roczne zużycie wody w placówce to 1.520 m3.

3)   Zamawiający wymaga aby zaprojektowana instalacja pokrywała ok. 70% zapotrzebowania rocznego placówki na energię elektryczną. 

4) W ramach realizacji kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej Wykonawca zobowiązuje się wykonać także analizę techniczno-energetyczną z uwzględnieniem:

a)      godzinowego profilu zużycia energii przez obiekt wskazany w pkt.2,

b)      godzinowego profilu produkcji projektowanej instalacji fotowoltaicznej,

c)      godzinowej korelacji produkcji i zużycia energii,

d)    wskazanie ilości energii elektrycznej wytworzonej w instalacji, zużywanej na własne potrzeby, oddawanej do sieci w okresach, gdy produkcja przekracza zużycie, pobieranej z sieci w ramach net-meteringu (Prosument, współczynniki 1:0,8 lub 1:0,7), pobieranej  z sieci poza net-meteringiem

e)   wskazania, że projektowana instalacja wytworzy 70% zapotrzebowania obiektu na energię z podziałem na energię zużytą na własne potrzeby oraz wykorzystaną w ramach net-meteringu.

5)  Panele fotowoltaiczne powinny być zainstalowane na płaskich połaciach dachowych w sposób gwarantujący ich jak największe nasłonecznienie. Wykonawca planując ilość i rozmieszczenie paneli pv na dachu uwzględni konstrukcję i rodzaj stropu ostatniej kondygnacji budynku, tak aby montaż paneli był bezpieczny.

6)   W dokumentacji należy uwzględnić zaprojektowanie instalacji elektrycznej do ogrzewania ciepłej wody użytkowej, która w chwili obecnej przygotowywana jest poprzez dwa zasobniki c.w.u. o pojemności V=500 dm3 każdy, dla których medium grzewczym jest istniejąca kotłownia olejowa.

7)  Zamawiający wymaga, aby zastosowane w dokumentacji projektowej panele fotowoltaiczne posiadały co najmniej niżej opisane parametry:

a)      moduł monokrystaliczny,

b)      wydajność: min. 19 %,

c)      maksymalna moc: min. 340 W,

d)      gwarancja produktowa: min. 20 lat,

e)      gwarancja wydajności: min. 80 % po 25 latach.

8)     Instalacja fotowoltaiczna winna być tak zaprojektowana, aby dawała możliwość jej rozbudowy.

9)     Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa została uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej (uzgodnienie pod względem ochrony przeciwpożarowej).

3.      W skład wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą:

a)      Projekt budowlano - wykonawczy – 4 egzemplarze,

b)      Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem – 2 egzemplarze,

c)      Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.

d)     Całość ww. dokumentacji w wersji elektronicznej tj. wymagany format dla dokumentacji wskazanej w punkcie a (format PDF i format DWG), w punkcie b [format PDF i format ATH]; w punkcie c [format PDF] nagrana na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.

 

III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Terminy realizacji zamówienia do dnia 30 czerwca 2021 r. zgodnie z podpisaną umową, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

IV.      INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

V.        OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.  Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.  Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.    Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.    Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.  Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.  Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

1.   Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii itp.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

Termin składania ofert ustala się do dnia 17 maja 2021 r. do godziny 10.00.

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.     O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.   Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.   Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.     Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.     Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.     Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.     Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.     Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.     Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.

5.   Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.    Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.


W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 4 – Schemat kotłowni

Załącznik nr 5 – Rzut dachu <el:nazwisko></el:nazwisko>





Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 49 2021-05-07 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Umowa - projekt.doc doc 104.5 2021-05-07 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.14 2021-05-07 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Schemat kotłowni.jpeg jpeg 292.02 2021-05-07 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Rzut dachu.pdf pdf 104.84 2021-05-07 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 49 2021-05-07 09:30:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 49 2021-05-07 09:30:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Umowa - projekt.doc doc 104.5 2021-05-07 09:30:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Umowa - projekt.doc doc 104.5 2021-05-07 09:30:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej oraz zaprojektowanie instalacji elektrycznej do ogrzewania ciepłej wody użytkowej dla potrzeb Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej, Bystrzyca Górna48 58-100 Świdnica Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 usługa Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

(0)
3 Termin realizacji - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1136