Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-05-2021 09:31:00 |
Składania : | 18-05-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł
pn. : "Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych budowy odcinka ulicy Herbacianej z infrastrukturą techniczną, położonego na działkach o nr ewidencyjnych nr 165, 166, 203, obręb ewidencyjny nr 16,zlokalizowanych przy ul. Herbacianej w Płocku, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ulicy Herbacianej - prace przygotowawcze" wraz z uzyskaniem zgody organu administracji architektoniczno-budowlanej i pełnienie nadzoru autorskiego".
I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.
II.Termin realizacji zamówienia - 6 miesięcy od podpisania umowy.
III.Kryteria oceny ofert - najniższa cena.
IV.Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu
1) Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostaniach 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej ciągu pieszo-jezdnego, lub ulicy, lub drogi wraz z niezbędną infrastrukturą o wartości minimum 20.000,00 zł brutto,
lub
b) 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej ciągu pieszo-jezdnego, lub ulicy, lub drogi wraz z niezbędną infrastrukturą o wartości minimum 10.000,00 zł brutto każda,
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.
Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie spowoduje odrzucenie jego oferty.
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, tj. min :
a) 1 osobą posiadającą uprawniania budowlane do projektowania w specjalności drogowej - bez ograniczeń,
b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń,
c) 1 osobą posiadającą uprawniania budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń.
Ww. osoby muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zaświadczenie to zostanie przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku.
Brak wykazu osób powoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.
IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie spraw formalnych Dominika Rucińska 24 367 15 77,
- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia Justyna Gomułka 24 367 17 27
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn "Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych budowy odcinka ulicy Herbacianej z infrastrukturą techniczną, położonego na działkach o nr ewidencyjnych nr 165, 166, 203, obręb ewidencyjny nr 16,zlokalizowanych przy ul. Herbacianej w Płocku, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ulicy Herbacianej - prace przygotowawcze" wraz z uzyskaniem zgody organu administracji architektoniczno-budowlanej i pełnienie nadzoru autorskiego"
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. Poz. 2019 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2021-05-24 13:06 | Dominika Rucińska |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty Do upływu terminu składania ofert tj. 18 maja 2021r. do godz. 09:00 do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta: 1) MBZ Andler, Tomczak Sp. J. z cena oferowana brutto: a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- 39.975,00 zł b) Nadzór autorski – 9.840,00 zł. Wykonawca spełnia warunku udziału postawione w ogłoszeniu. |
2021-05-18 10:27 | Dominika Rucińska |
Informacja
z
otwarcia
ofert Do upływu terminu składania ofert tj. 18 maja 2021r. do godz. 09:00 do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta: 1) MBZ Andler, Tomczak Sp. J. z cena oferowana brutto: a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- 39.975,00 zł b) Nadzór autorski – 9.840,00 zł |
Komunikaty