Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 48/TP/ZP/U/2021 48/TP/ZP/U/2021 - Usługi w zakresie rocznych przeglądów pogwarancyjnych agregatów prądotwórczych wraz z ewentualnymi naprawami dla USK im. WAM - CSW w Łodzi

Termin:
Zamieszczenia : 06-05-2021 09:44:00
Składania : 19-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 19-05-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
48_TP_2021_FC_przeglądy_agregaty.xlsx xlsx 12.02 2021-05-06 09:44:00 Postępowanie
48_TP_2021_SWZ_przeglądy_agregaty_Internet.doc doc 657.5 2021-05-06 09:44:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 98.5 2021-05-06 09:44:00 Postępowanie
48_TP_Wyjasnienia_SWZ_uzup.pdf pdf 281.32 2021-05-11 09:51:36 Publiczna wiadomość
5701993942218888352.jpg jpg 182 2021-05-11 09:51:36 Publiczna wiadomość
48_TP_Wyjasnienia_SWZ.pdf pdf 269.32 2021-05-11 09:15:32 Publiczna wiadomość
48_Wyjaśnienia_2_SWZ_ost-sig.pdf pdf 622.87 2021-05-11 22:02:14 Publiczna wiadomość
48_Wyjasnienia_3_SWZ.pdf pdf 324.05 2021-05-12 15:07:57 Publiczna wiadomość
48_2021_ZMIANA TERMINÓW.pdf pdf 310.42 2021-05-13 16:06:43 Publiczna wiadomość
48_Wyjasnienia_4_SWZ.pdf pdf 322.02 2021-05-13 13:48:22 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 34.79 2021-05-13 15:37:38 Publiczna wiadomość
48_modyfik._Wyjaśnienia_SWZ.pdf pdf 433.84 2021-05-14 14:20:58 Publiczna wiadomość
48_TP_2021_Zestawienie z otwarcia ofert-1-sig.pdf pdf 523.92 2021-05-19 21:24:05 Publiczna wiadomość
48_2021_Wyniki_Internet.pdf pdf 703.37 2021-06-08 13:11:43 Publiczna wiadomość
48_2021_U_KWOTA na sfinansowanie zamówienia.doc doc 354 2021-05-19 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-08 13:11 Anna Majewska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Plik w załączeniu

48_2021_Wyniki_Inter [...].pdf

2021-05-19 21:24 Anna Majewska Informacja z otwarcia ofert w dniu 19.05.2021 r. - Plik w załączeniu

48_TP_2021_Zestawien [...].pdf

2021-05-19 10:00 Komunikat Zamawiającego Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym nr 48/TP/ZP/U/2021 na Usługi w zakresie rocznych przeglądów pogwarancyjnych agregatów prądotwórczych wraz z ewentualnymi naprawami dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi

Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1919 - j.t.) Zamawiający udostępnia informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 123 000,00 zł brutto, w tym na poszczególne części (pakiety):

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia brutto w PLN
Pakiet 1 79 224,30
Pakiet 2 43 775,70
RAZEM 123 000,00

48_2021_U_KWOTA na s [...].doc

2021-05-14 14:20 Anna Majewska modyfikacja_Wyjaśnienia treści SWZ - plik w załączeniu

48_modyfik._Wyjaśnie [...].pdf

2021-05-13 16:06 Anna Majewska Pismo Zamawiającego dotyczące zmiany terminu składania i otwarcia ofert, terminu związania ofertą oraz ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

48_2021_ZMIANA TERMI [...].pdf

2021-05-13 15:37 Anna Majewska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dotyczące zmiany terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-05-13 13:48 Anna Majewska 4_Wyjaśnienia treści SWZ - plik w załączeniu

48_Wyjasnienia_4_SWZ [...].pdf

2021-05-12 15:07 Anna Majewska 3_Wyjaśnienia treści SWZ - plik w załączeniu

48_Wyjasnienia_3_SWZ [...].pdf

2021-05-11 22:02 Anna Majewska 2_Wyjaśnienia treści SWZ - plik w załączeniu

48_Wyjaśnienia_2_SWZ [...].pdf

2021-05-11 09:51 Anna Majewska Uzupełnienie treści SWZ - pliki w załączeniu

48_TP_Wyjasnienia_SW [...].pdf

5701993942218888352. [...].jpg

2021-05-11 09:15 Anna Majewska Wyjaśnienia treści SWZ - plik w załączeniu.

48_TP_Wyjasnienia_SW [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 916