Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-05-2021 15:35:00 |
Składania : | 11-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 11-05-2021 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 tysiące złotych
Gmina Miejska Piechowice/Urząd Miasta Piechowice
58-573 Piechowice, ul. Kryształowa 49
fax. 075 76 12 274, tel. sekretariat 075 75 48 900
do złożenia propozycji cenowej (ofertowej) wykonania usługi polegającej na:
1. Przedmiot zamówienia
Pomiary należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz. U. 2015 poz. 1744 z późniejszymi zmianami) zgodnie z postanowieniami § 14 i Załącznika nr 1 oraz § 16 oraz Załącznikiem nr 3 Część A w.w. rozporządzenia dla przejazdów kolejowo- drogowych kategorii A,B, C i D.
Pomiary natężenia ruchu drogowego na niżej wymienionych przejazdach kolejowych należy wykonać w systemie dwudobowym (wtorek-środa lub środa-czwartek) i przeprowadzić w miesiącach kwiecień-maj sprawdzenie warunków widoczności w miesiącach czerwiec – wrzesień.
Pomiary należy wykonać na przejazdach:
kategorii A – szt.3
kategorii C – szt.2
kategorii D – szt.2
Przeglądy dróg obejmują wykonanie oceny stanu technicznego wszystkich elementów drogi, opracowanie protokołów z kontroli dla każdej drogi, podpisanych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, przekazanie materiałów w postaci papierowej zgodnie z ustawą z dnia 21.03.1985 o Drogach Publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 470 z późn. zm.) oraz treść art. 61 i art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
Przeglądy obiektów mostowych obejmują ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu, ocenę jego estetyki oraz otoczenia, stwierdzenie wszystkich widocznych uszkodzeń obiektu i jego wyposażenia, sprawdzenie wykonania zaleceń z przeglądu poprzedniego, stwierdzenie ewentualnej konieczności wykonania ekspertyzy stanu technicznego, opracowanie protokołów z kontroli dla każdego obiektu, podpisanych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z załączeniem danych z przeglądów, przekazanie materiałów w postaci papierowej zgodnie z Instrukcją przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich stanowiącą załącznik do Zarządzenia nr 14 GDDKiA z dnia 07 lipca 2005 roku.
2. Warunki uczestnictwa:
a) Warunkiem uczestnictwa jest prawidłowo złożona oferta oraz wykonanie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego do wykonania zadania, a także prowadzenie działalności gospodarczej.
c) Wykonawca zobowiązany jest dysponować wykwalifikowanym personelem, wskazać do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę, która posiada uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, należącą w czasie wykonywania kontroli do właściwej izby inżynierów budownictwa i legitymującą się odpowiednim zaświadczeniem wydanym przez tą izbę.
2. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
zakończenie: do 30 września 2021 roku
3. Kryterium oceny ofert:
- cena – 100%
4. Sposób przygotowania oferty:
· Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez zamawiającego.
· W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
· Oferta ma obejmować całość zamówienia.
· Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
· Oferta cenowa powinna zawierać cenę netto i cenę brutto oraz obowiązującą stawkę podatku od towaru i usług, a ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
· Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
· Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
· Oferta musi być napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
· Do oferty należy załączyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik do ogłoszenia.
5. Sposób składania ofert:
· Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy umieścić na Platformie Zakupowej Urzędu Miasta Piechowice pod adresem https://platformazakupowa.pl na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 11 maja 2021 roku, do godziny 10.00.
· W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.
· Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) poprzez klikniecie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
· Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 11 maja 2021r. o godz. 11:00 za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego , Urząd Miasta Piechowice, ul. Kryształowa 49, 58-573 Piechowice, pokój nr 17
· Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.
6. Osoby do kontaktu:
· Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest Szymon Wyszyński – Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, Urząd Miasta Piechowice, ul. Kryształowa 49, 58-573 Piechowice.
· Andrzej Grysiński - Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, Urząd Miasta Piechowice, ul. Kryształowa 49, 58-573 Piechowice.
· Sposób porozumiewania się: telefonicznie (tel. 757548914), pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres: komunalne@piechowice.pl
7. Uwagi:
· Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
· Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzielaniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
8. Skład dokumentacji:
2021-05-12 15:20 | Andrzej Grysiński | Zawiadomienie dotyczące propozycji ofertowej (cenowej). |
2021-05-10 10:23 | Andrzej Grysiński | Formularz ofertowy |
Komunikaty