Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-05-2021 11:00:00 |
Składania : | 07-05-2021 08:03:08 |
Otwarcia : | 07-05-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
GZGKiM.3331-23/21.WK Wągrowiec, 29.04.2021 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
ul. Janowiecka 98A
62-100 Wągrowiec
tel. 067 26 21 462
e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl
BDO: 000088366
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
na realizację zadania pn.
„Pobór i badanie próbek komunalnych osadów ściekowych”
Tryb udzielenia zamówienia:
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 130.000 zł netto, Zamawiający prowadzi postępowanie na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 2/21 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na poborze i badaniu próbek osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Wągrowiec w miejscowościach: Grylewo, Potulice, Redgoszcz, Wiatrowo.
2.2. Zakres badań:
a. wartość pH,
b. zawartość suchej masy- wyrażona w procentach masy komunalnych osadów ściekowych,
c. zawartość substancji organicznej- wyrażona w % suchej masy,
d. zawartość azotu ogólnego, w tym azotu amonowego- wyrażona w % suchej masy,
e. zawartość fosforu ogólnego- wyrażona w % suchej masy,
f. zawartość wapnia i magnezu- wyrażona w % suchej masy,
g. zawartość metali ciężkich- kadm (Cd), miedź (Cu), nikiel (Ni), ołów (Pb), cynk (Zn), rtęć (Hg), chrom (Cr), - wyrażona w mg/kg s.m.
h. obecność bakterii chorobotwórczych z rodzaju Salmonella w 100g osadu,
i. liczba żywych jaj pasożytów jelitowych Ascaris sp., Trichuris sp., Toxocara sp. w kg suchej masy.
2.3. Zamawiający przewiduje, iż w okresie związania umową wykonanych zostanie 16 badań, z zastrzeżeniem, iż jest to ilość szacunkowa i jej wartość może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) o maksymalnie 20%.
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania poboru w terminie 7 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia o konieczności jego wykonania.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wyników analiz w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia poboru próbek, w formie papierowej lub elektronicznej (PDF).
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia do wykonania określonej działalności, w szczególności spełnia wymagania określone w art. 147a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219),
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.
Wynagrodzenie wykonawcy:
Rozliczenie następować będzie każdorazowo po wykonaniu badań, na podstawie ilości faktycznie wykonanych badań i ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywania.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
Warunki rozliczenia:
Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
Forma składania ofert:
a. Wykonawca złoży ofertę (załącznik nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.
b. Do oferty należy dołączyć kopię aktualnego zezwolenia na transport odpadu o kodzie 190805.
Termin składania ofert: do 07.05.2021 r. do godz. 9.00.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:
a. Kryterium wyboru ofert przez Zamawiającego: cena
b. Waga kryterium: 100%.
Pozostałe informacje:
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
a. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”, lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Patrycja Kantorska- specjalista ds. wodno-kanalizacyjnych, Agnieszka Ciemachowska – dyrektor).
b. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platfomazakupowa.pl
Podpisanie umowy:
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Zmiana treści zaproszenia:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeśli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Obowiązek informacyjny
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – formularz oferty
2. Załącznik nr 2 – projekt umowy
DYREKTOR
/Agnieszka Ciemachowska/
2021-05-07 08:03 | Patrycja Kantorska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W związku z błędami formalnymi w treści zapytania, postępowanie zostaje unieważnione. |
2021-05-07 08:01 | Patrycja Kantorska | Zamawiający w załączeniu przekazuje informację o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia nr GZGKiM.3331-23/21.WK na realizację zadania pn. "Pobór i badanie próbek komunalnych osadów ściekowych". |
Komunikaty