Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.271.1.2021.PG Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno.

Termin:
Zamieszczenia : 28-04-2021 11:35:00
Składania : 01-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 01-06-2021 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
na Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno.
Informujemy o unieważnieniu przedmiotowego postępowania - szczegóły w komunikatach.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie_e_zamowienia.pdf pdf 109.12 2021-04-28 11:35:00 Postępowanie
SWZ_OR_271_1_2021_PG_w1.pdf pdf 989.94 2021-04-28 11:35:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.docx docx 22.44 2021-04-28 11:35:00 Postępowanie
Dokumentacja.7z 7z 2399.11 2021-04-28 11:35:00 Postępowanie
Zmiana Ogłoszenia.pdf pdf 35.12 2021-05-17 13:48:57 Postępowanie
LAN_UM_new.pdf pdf 5288.72 2021-05-19 15:39:11 Postępowanie
Pytania_4_05_2021 (004).pdf pdf 475.85 2021-05-05 08:34:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-01 10:00 Komunikat Zamawiającego Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-05-28 14:16 Paweł Góra Chełmno, 28 maja 2021 r.
OR.271.1.2021.PG

WYKONAWCY
UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania: „Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno”.

Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 1492, 1517, 2275, 2320 i z 2021 r. poz. 464) dalej zwanej „ustawą Pzp”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 256 ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W dniu 28 kwietnia 2021 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone trybie podstawowym dla zadania: „Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno”, nr postępowania 451744.
Na stronie internetowej prowadzonego postępowania została udostępniona Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z dokumentacją projektową, będącą podstawą do prawidłowego sporządzenia oferty. Udostępniona dokumentacja projektowa przygotowana została w oparciu o wytyczne co do organizacji poszczególnych pomieszczeń urzędu dla jednostek organizacyjnych, które były umieszczone w budynku Urzędu Miasta na dzień przygotowywania dokumentacji projektowej
W toku trwającego postępowania wystąpiły okoliczności, które powodują konieczność dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej.
Z uwagi na planowane umiejscowienie w budynku urzędu spółki komunalnej będącej obecnie w organizacji (nieplanowanej do umieszczenia na etapie wszczęcia postępowania) oraz zmianami organizacyjnymi polegającymi na zmianie umiejscowienia niektórych biur konieczne jest dostosowanie dokumentacji projektowej do obecnej sytuacji.
Ponadto w wyniku zapytania wykonawcy wystąpiła konieczność zmodyfikowania dokumentacji projektowej sieci komputerowej w zakresie zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa dostępu do sieci LAN, przez osoby nieupoważnione.
Zakres zmian projektowych jest na tyle duży, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający niezwłocznie dokona zmian projektowych i przeprowadzi nowe postępowanie przetargowe.
Zgodnie z art. 262 ustawy Pzp Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
Burmistrz Miasta Chełmna: Artur Mikiewicz

2021-05-19 15:38 Paweł Góra Chełmno, 20 maja 2021 r.
OR.271.1.2021.PG

WYKONAWCY
UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Odpowiedzi na zapytania w sprawie SWZ oraz przedłużenie terminu składania ofert.

Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), przekazuję treść zapytań dotyczących Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z odpowiedziami, w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym dla zadania: „Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno”.

Pytanie nr 1. Jaka jest poprawna ilość kabli krosowych pomiędzy szafami BD1 - BD2 - BD3. Ilości na schematach i opisie są sprzeczne.
Odpowiedź: Prawidłowa ilość kabli karosowanych pomiędzy szafami: BD 1 – BD3 jest 8 patchcordów, a BD2 - BD3 - 6 patchcordów.
Pytanie nr 2. Proszę o potwierdzenie typu istniejących kabli światłowodowych - czy kable istniejące światłowodowe to multimody? . Czy będą rozszyte na istniejących panelach krosowych? Jakie nakłady należy wycenić dla zakończenia tych kabli światłowodowych w szafach? Czy kable istniejące są sprawne? Jeśli brak jest danych kto poniesie koszty ewentualnej wymiany?
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że istniejące kable światłowodowe są multimodowe, nie mamy jednak wiedzy na temat ich sprawności, dlatego należy przewidzieć ich wymianę na jednomodowe (np. WD-NOTKSd 8J).
Pytanie nr 3. Czy wymóg pojemności dysków w rejestratorze: 10 TB dotyczy łącznej pojemności dwóch dysków?
Odpowiedź: Zamawiający w dokumentacji SST przewidział dwa dyski po 6 TB każdy.
Pytanie nr 4. W jaki sposób mają być rozszyte w szafach krosowych kable od kamer, AP? Na przedstawionych rysunkach wyposażenia szaf brak informacji o potrzebie podłączenia kabli do paneli lub zakończenia wtykiem i wpięcie bezpośrednio switch.
Odpowiedź: Kable dla AP i CCTV wprowadzić na panel krosowniczy, zgodnie z dokumentacją.
Pytanie nr 5. Z uwagi na użycie kabli kat. 5e do zasilania PoE kamer i AP możliwe są problemy z poprawnością działania urządzeń. Proszę o potwierdzenie poprawności zasilania PoE z wykorzystaniem przewodów kat. 5e (spadki napięć)- sugerujemy użycie kabla kat. 6 (ma większą średnicę).
Odpowiedź: W projekcie przewidziano zasilanie PoE dla kamer i AP w standardzie IEEE 802.3af. Zgodnie ze standardem zasięg określony jest na 100 m dla skrętki kategorii 5
Pytanie nr 6. W jaki sposób będzie rozszyty projektowany kabel 24J w szafie ORANGE?
Odpowiedź: Na istniejącej przełącznicy w szafie ORANGE.
Pytanie nr 7. Proszę o uzupełnienie dokumentacji rysunkowej o rysunki 20-28 - nie ma możliwości opracowania wyceny bez tych rysunków.
Odpowiedź: Zamawiający uzupełnia dokumentację o brakujące rysunki.
Pytanie nr 8. Proszę o podanie wyposażenia (szafka, panele światłowodowe, panele miedziane itp) dla punktu konsolidacyjnego CP (41 kompletów). Czy instalacja elektryczna z której mają być zasilone CP jest sprawna (posiada pozytywne pomiary)? Czy Zamawiający wymaga wykonania połączeń wyrównawczych PE do CP - jeśli tak to proszę wskazać w dokumentacji punkty przyłączeniowe (lokalne szyny wyrównawcze) i określić parametry przyłączy.
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że instalacja jest sprawna (posiada pozytywne pomiary) oraz nie wymaga wykonania połączeń wyrównawczych PE do CP.
Pytanie nr 9. W jaki sposób będą prowadzone przewody do gniazd RJ45 - w listwach natynkowo, w rurach pod tynkiem?
Odpowiedź: Od punktu konsolidacyjnego do gniazdka przewód należy prowadzić w listwie natynkowej w obrębie danego pomieszczenia, dokładny opis podano w SST pkt. 2.4.1.
Pytanie nr 10. Z uwagi na charakter budynku (wiek i konstrukcja) prowadzenie instalacji do CP pod tynkiem w rurach osłonowych będzie powodowało trudności w funkcjonowaniu Urzędu i spore koszty. Czy Zamawiający dopuści prowadzenie tego okablowania w listwach PCV?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia instalacji do CP w listwach PCV.
Pytanie nr 11. Na rys TT 07 pokazano łącze miedziane do szafy FD 2.3, brak jest opisu łącza - proszę o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Brak opisu połączenia kabli UTP wskazuje na istniejące okablowanie, które nie podlega przebudowie, a które należy wprowadzić na panel krosowniczy w szafie FD 2.3 .
Pytanie nr 12. Z uwagi na konieczność uzupełnienia przez Zamawiającego dokumentacji o brakujące rysunki (są w wykazie dokumentacji), które nie zostały załączone do dokumentacji przetargowej proszę o przesunięcie terminu składania ofert (min. 3 dni licząc od uzupełnienia dokumentacji), jak również o aktualizację dokumentacji i wykazu materiałów wynikającą z wprowadzenia uzupełnień.
Odpowiedź: Zamawiający uzupełnia dokumentację o brakujące rysunki.
Pytanie nr 13. Zamawiający do dokumentacji przetargowej podał specyfikację kamer i rejestratora. Z przeprowadzonej analizy wynika, że wskazane urządzenia nie gwarantuję pełnej kompatybilności systemu CCTV. Proszę o potwierdzenie danych przetargowych lub ich aktualizację (uzyskanie potwierdzenia współpracy przez producenta kamer i rejestratora).
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zastosowanie rejestratora o parametrach takich samych lub lepszych, które poprawią kompatybilność system CCTV.
Pytanie nr 14. Czy Zamawiający dopuszcza realizację prac w godzinach od 16 do 02? Z uwagi na konieczność prowadzenia robót w czynnym obiekcie czas określony w dokumentacji (16-22) jest za krótki.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza, po każdorazowym wcześniejszym uzgodnieniu, wydłużenie czasu pracy do godz. 02:00 w zakresie prac, które będą powodowały duże uciążliwości w funkcjonowaniu urzędu (wykonywanie przebić, bruzdowania, szlifowania itp.). W mniej uciążliwym zakresie prowadzonych robót możliwe będzie w godzinach pracy urzędu.
2021-05-17 13:57 Paweł Góra OR.271.1.2021.PG

WYKONAWCY
UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert.

Działając na podstawie art. 284 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 1 czerwca 2021 r. do godz. 10:00 w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym dla zadania: „Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno”
2021-05-05 08:34 Paweł Góra W załączeniu przedstawiamy odpowiedzi z dnia 05.05.2021 r. (znak OR.271.1.2021PG) na zadanie pytania.

Pytania_4_05_2021 (0 [...].pdf

2021-05-05 08:31 Paweł Góra Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 911