Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-04-2021 11:35:00 |
Składania : | 01-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 01-06-2021 12:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
na Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno.
Informujemy o unieważnieniu przedmiotowego postępowania - szczegóły w komunikatach.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-01 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-05-28 14:16 | Paweł Góra |
Chełmno,
28
maja
2021
r. OR.271.1.2021.PG WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania: „Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno”. Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 1492, 1517, 2275, 2320 i z 2021 r. poz. 464) dalej zwanej „ustawą Pzp”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. W dniu 28 kwietnia 2021 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone trybie podstawowym dla zadania: „Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno”, nr postępowania 451744. Na stronie internetowej prowadzonego postępowania została udostępniona Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z dokumentacją projektową, będącą podstawą do prawidłowego sporządzenia oferty. Udostępniona dokumentacja projektowa przygotowana została w oparciu o wytyczne co do organizacji poszczególnych pomieszczeń urzędu dla jednostek organizacyjnych, które były umieszczone w budynku Urzędu Miasta na dzień przygotowywania dokumentacji projektowej W toku trwającego postępowania wystąpiły okoliczności, które powodują konieczność dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej. Z uwagi na planowane umiejscowienie w budynku urzędu spółki komunalnej będącej obecnie w organizacji (nieplanowanej do umieszczenia na etapie wszczęcia postępowania) oraz zmianami organizacyjnymi polegającymi na zmianie umiejscowienia niektórych biur konieczne jest dostosowanie dokumentacji projektowej do obecnej sytuacji. Ponadto w wyniku zapytania wykonawcy wystąpiła konieczność zmodyfikowania dokumentacji projektowej sieci komputerowej w zakresie zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa dostępu do sieci LAN, przez osoby nieupoważnione. Zakres zmian projektowych jest na tyle duży, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający niezwłocznie dokona zmian projektowych i przeprowadzi nowe postępowanie przetargowe. Zgodnie z art. 262 ustawy Pzp Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia. Burmistrz Miasta Chełmna: Artur Mikiewicz |
2021-05-19 15:38 | Paweł Góra |
Chełmno,
20
maja
2021
r. OR.271.1.2021.PG WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Odpowiedzi na zapytania w sprawie SWZ oraz przedłużenie terminu składania ofert. Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), przekazuję treść zapytań dotyczących Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z odpowiedziami, w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym dla zadania: „Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno”. Pytanie nr 1. Jaka jest poprawna ilość kabli krosowych pomiędzy szafami BD1 - BD2 - BD3. Ilości na schematach i opisie są sprzeczne. Odpowiedź: Prawidłowa ilość kabli karosowanych pomiędzy szafami: BD 1 – BD3 jest 8 patchcordów, a BD2 - BD3 - 6 patchcordów. Pytanie nr 2. Proszę o potwierdzenie typu istniejących kabli światłowodowych - czy kable istniejące światłowodowe to multimody? . Czy będą rozszyte na istniejących panelach krosowych? Jakie nakłady należy wycenić dla zakończenia tych kabli światłowodowych w szafach? Czy kable istniejące są sprawne? Jeśli brak jest danych kto poniesie koszty ewentualnej wymiany? Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że istniejące kable światłowodowe są multimodowe, nie mamy jednak wiedzy na temat ich sprawności, dlatego należy przewidzieć ich wymianę na jednomodowe (np. WD-NOTKSd 8J). Pytanie nr 3. Czy wymóg pojemności dysków w rejestratorze: 10 TB dotyczy łącznej pojemności dwóch dysków? Odpowiedź: Zamawiający w dokumentacji SST przewidział dwa dyski po 6 TB każdy. Pytanie nr 4. W jaki sposób mają być rozszyte w szafach krosowych kable od kamer, AP? Na przedstawionych rysunkach wyposażenia szaf brak informacji o potrzebie podłączenia kabli do paneli lub zakończenia wtykiem i wpięcie bezpośrednio switch. Odpowiedź: Kable dla AP i CCTV wprowadzić na panel krosowniczy, zgodnie z dokumentacją. Pytanie nr 5. Z uwagi na użycie kabli kat. 5e do zasilania PoE kamer i AP możliwe są problemy z poprawnością działania urządzeń. Proszę o potwierdzenie poprawności zasilania PoE z wykorzystaniem przewodów kat. 5e (spadki napięć)- sugerujemy użycie kabla kat. 6 (ma większą średnicę). Odpowiedź: W projekcie przewidziano zasilanie PoE dla kamer i AP w standardzie IEEE 802.3af. Zgodnie ze standardem zasięg określony jest na 100 m dla skrętki kategorii 5 Pytanie nr 6. W jaki sposób będzie rozszyty projektowany kabel 24J w szafie ORANGE? Odpowiedź: Na istniejącej przełącznicy w szafie ORANGE. Pytanie nr 7. Proszę o uzupełnienie dokumentacji rysunkowej o rysunki 20-28 - nie ma możliwości opracowania wyceny bez tych rysunków. Odpowiedź: Zamawiający uzupełnia dokumentację o brakujące rysunki. Pytanie nr 8. Proszę o podanie wyposażenia (szafka, panele światłowodowe, panele miedziane itp) dla punktu konsolidacyjnego CP (41 kompletów). Czy instalacja elektryczna z której mają być zasilone CP jest sprawna (posiada pozytywne pomiary)? Czy Zamawiający wymaga wykonania połączeń wyrównawczych PE do CP - jeśli tak to proszę wskazać w dokumentacji punkty przyłączeniowe (lokalne szyny wyrównawcze) i określić parametry przyłączy. Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że instalacja jest sprawna (posiada pozytywne pomiary) oraz nie wymaga wykonania połączeń wyrównawczych PE do CP. Pytanie nr 9. W jaki sposób będą prowadzone przewody do gniazd RJ45 - w listwach natynkowo, w rurach pod tynkiem? Odpowiedź: Od punktu konsolidacyjnego do gniazdka przewód należy prowadzić w listwie natynkowej w obrębie danego pomieszczenia, dokładny opis podano w SST pkt. 2.4.1. Pytanie nr 10. Z uwagi na charakter budynku (wiek i konstrukcja) prowadzenie instalacji do CP pod tynkiem w rurach osłonowych będzie powodowało trudności w funkcjonowaniu Urzędu i spore koszty. Czy Zamawiający dopuści prowadzenie tego okablowania w listwach PCV? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia instalacji do CP w listwach PCV. Pytanie nr 11. Na rys TT 07 pokazano łącze miedziane do szafy FD 2.3, brak jest opisu łącza - proszę o wyjaśnienie. Odpowiedź: Brak opisu połączenia kabli UTP wskazuje na istniejące okablowanie, które nie podlega przebudowie, a które należy wprowadzić na panel krosowniczy w szafie FD 2.3 . Pytanie nr 12. Z uwagi na konieczność uzupełnienia przez Zamawiającego dokumentacji o brakujące rysunki (są w wykazie dokumentacji), które nie zostały załączone do dokumentacji przetargowej proszę o przesunięcie terminu składania ofert (min. 3 dni licząc od uzupełnienia dokumentacji), jak również o aktualizację dokumentacji i wykazu materiałów wynikającą z wprowadzenia uzupełnień. Odpowiedź: Zamawiający uzupełnia dokumentację o brakujące rysunki. Pytanie nr 13. Zamawiający do dokumentacji przetargowej podał specyfikację kamer i rejestratora. Z przeprowadzonej analizy wynika, że wskazane urządzenia nie gwarantuję pełnej kompatybilności systemu CCTV. Proszę o potwierdzenie danych przetargowych lub ich aktualizację (uzyskanie potwierdzenia współpracy przez producenta kamer i rejestratora). Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zastosowanie rejestratora o parametrach takich samych lub lepszych, które poprawią kompatybilność system CCTV. Pytanie nr 14. Czy Zamawiający dopuszcza realizację prac w godzinach od 16 do 02? Z uwagi na konieczność prowadzenia robót w czynnym obiekcie czas określony w dokumentacji (16-22) jest za krótki. Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza, po każdorazowym wcześniejszym uzgodnieniu, wydłużenie czasu pracy do godz. 02:00 w zakresie prac, które będą powodowały duże uciążliwości w funkcjonowaniu urzędu (wykonywanie przebić, bruzdowania, szlifowania itp.). W mniej uciążliwym zakresie prowadzonych robót możliwe będzie w godzinach pracy urzędu. |
2021-05-17 13:57 | Paweł Góra |
OR.271.1.2021.PG WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert. Działając na podstawie art. 284 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 1 czerwca 2021 r. do godz. 10:00 w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym dla zadania: „Budowa sieci logicznej wraz z przeniesieniem serwerowni, likwidacja zbędnego okablowania istniejącej sieci w budynku Urzędu Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno” |
2021-05-05 08:34 | Paweł Góra | W załączeniu przedstawiamy odpowiedzi z dnia 05.05.2021 r. (znak OR.271.1.2021PG) na zadanie pytania. |
2021-05-05 08:31 | Paweł Góra | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty