Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 520.261.2.25.2021.AM Dostawy ubrań roboczych

Termin:
Zamieszczenia : 22-04-2021 09:00:00
Składania : 29-04-2021 09:30:00
Otwarcia : 29-04-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie niepodlegającym przepisom Ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 2019 z późn. zm.), na zasadach określonych w „Regulaminie Zamówień Publicznych Sektorowych” Gdańskich Autobusów i Tramwajów Sp. z o.o., Cz. B, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr 24/2017 Prezesa Gdańskich Autobusów i Tramwajów Sp. z o.o. z dnia 10.08.2017 wraz ze zmianami.


Zapraszamy do złożenia ofert w formie elektronicznej albo w formie pisemnej w sposób określony w Rozdz. VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).


W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy https://www.platformazakupowa.pl/ poprzez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej
danego postępowania, lub pisemnie. Sposób udzielania informacji Wykonawcom oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów określono w Rozdz. XII SIWZ.


Osoby upoważnione do udzielania informacji o przetargu z ramienia Zamawiającego:

  1. w sprawach merytorycznych: Kierownik Magazynu – tel. 58 341-00-21 wew. 190, e-mail: marchlewicz@gait.pl,
  2. w sprawach formalnych: Kierownik Działu Zamówień Publicznych – tel. +48 693-898-783, e-mail: przetargi@gait.pl,
  3. związane z procesem złożenia oferty/wniosku: Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl, od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, tel. 22 101-02-02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Termin realizacji zamówienia 2 lata od dnia zawarcia umowy.

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert alternatywnych lub wariantowych.
  3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    •  Posiadają wiedzę i doświadczenie.
    •  Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    • Nie podlegają wykluczeniu.
  4. Kryteria dokonywania oceny: Cena – 100 pkt.
  5. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 101.45 2021-04-22 09:00:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 510.56 2021-04-22 09:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ.docx docx 49.61 2021-04-22 09:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - Obowiązek informacyjny Zamawiającego.pdf pdf 112.65 2021-04-22 09:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy.pdf pdf 230.77 2021-04-22 09:00:00 Postępowanie
Wyjaśnienia i modyfikacja treści SIWZ.pdf pdf 237.65 2021-04-28 15:40:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 54.68 2021-05-05 17:19:45 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 29.47 2021-04-29 09:30:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-05 17:19 Anna Grabowska-Myca Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-04-29 09:30 Komunikat Zamawiającego Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.

Informacja o kwocie [...].pdf

2021-04-28 15:40 Anna Grabowska-Myca Wyjaśnienia i modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Wyjaśnienia i modyfi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 590