Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-04-2021 09:53:00 |
Składania : | 30-04-2021 12:30:00 |
Otwarcia : | 30-04-2021 12:45:00 |
Tryb: | Zapytanie o informację |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Znak sprawy: 9/2021
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09. 2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kaset sterowniczych zgodnie z załącznikami nr 1a,1b i 1c do siwz (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do oczyszczalni ścieków w Świnoujściu.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w terminie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w SWIZ – załącznik nr 1 do oferty,
4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
4.3. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.4. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu-pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,
4.5. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,
4.6. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 3 do oferty,
4.7. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy ( podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 4 do oferty,
4.8. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 5 do oferty,
4.9. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 6 do oferty,
4.10. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do oferty,
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1., 4.2., 4.6., 4.7., 4.8., 4.9. ).
5. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie – cena brutto – 100 % - przedstawiona w Formularzu oferty.
6. Wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Termin związania ofertą wynosi 45 dni.
4.
2021-05-20 11:03 | Karolina Szczawińska | Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej |
2021-05-05 12:34 | Karolina Szczawińska | Informacja z otwarcia ofert |
2021-04-30 12:30 | Karolina Szczawińska | informacja o środkach zabezpieczonych na realizacje zadania |
Komunikaty