Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 10/2021 Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem dmuchawy powietrza dla napowietrzania KOCZ do oczyszczalni ścieków w Świnoujściu

Karolina Szczawińska
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Świnoujście Oddział: Dział inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 16-04-2021 09:29:00
Składania : 30-04-2021 12:30:00
Otwarcia : 30-04-2021 13:00:00
Tryb: Zapytanie o informację
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Znak sprawy: 10/2021

1. Tryb postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09. 2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/1097/20732/regulamin-wewnetrzny-w-sprawie-zasad-form-i-trybu-udzielania-zamowien-na-wykonanie-robot-budowlanych-dostaw-i-uslug

Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.

 Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.


2. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej dmuchawy powietrza Aerzen Delta Hybrid typ: D 62 S  wraz z obudową dźwiękochłonną, przystosowanej do współpracy z przekształtnikiem częstotliwości ( falownikiem) oraz montażem do istniejącej instalacji sprężonego powietrza na hali dmuchaw i uruchomieniem.

3.         Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i uruchomić dmuchawę w terminie 120 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.


4.    Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:

Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

 

4.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, – załącznik nr 1 do oferty,

4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,

4.3.zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,

4.4. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu-pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,

4.5. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż dostarczona i zamontowana dmuchawa powietrza osiągnie docelowy minimalny przebieg co najmniej na 40 000 godzin pracy ( lub 8 lat eksploatacji – w zależności od tego, który próg zostanie szybciej osiągnięty )  - załącznik nr 3  

4.6. szczegółowy opis zakresu, czasookresu i kosztu prac koniecznych dla osiągnięcia przebiegu ( roczne koszty eksploatacyjne) określonego w załączniku nr 1 do siwz pkt. II.1. – załącznik nr 4 do oferty 

4.7. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego- załącznik nr 5 do oferty

4.8. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 6 do oferty,

4.9. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – załącznik nr 7 do oferty,

4.10. referencje o których mowa w pkt. 6.1. lit. b),

4.11. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 8 do oferty

4.12. DTR (instrukcja obsługi) w języku polskim,

4.13. atest PIH w języku polskim,

4.14. certyfikat CE lub dopuszczenie do obrotu w kraju przeznaczenia w języku polskim.

W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1., 4.2., 4.7., 4.8., 4.9.,4.11. )


5. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie – cena  brutto – 100 % - przedstawiona w Formularzu oferty.

6. Wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

7. Termin związania ofertą wynosi 45 dni.            

4.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
7. siwz-publikacja.docx docx 116.37 2021-04-16 09:29:00 Postępowanie
siwz.pdf pdf 10977.98 2021-04-16 09:29:00 Postępowanie
informacja o srodkach zabezpieczonych na realizację zadania.pdf pdf 304.76 2021-04-30 12:30:46 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 276.93 2021-05-05 12:33:13 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 399.21 2021-05-19 10:22:34 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.docx docx 63.2 2021-05-19 10:22:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-19 10:22 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej.

informacja o wyborze [...].pdf

informacja o wyborze [...].docx

2021-05-05 12:33 Krzysztof Niebisz Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-30 12:30 Karolina Szczawińska Informacja o środkach zabezpieczonych na realizacje zadania

informacja o srodkac [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Formularz oferty 100% kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest cena brutto wskazana w Formularzu oferty Proszę załączyć wypełniony i podpisany Formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w pkt. 8.1. - 8.14. siwz - Proszę załączyć wypełnione i podpisane dokumenty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 503