Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-3941-10/2021 Dostawa mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.

Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2021 14:10:00
Składania : 21-04-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Dostawa mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w podziale na trzy części (załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia)


Oferta musi zawierać (dla wszystkich części zamówienia):

a) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego;

b) dołączoną specyfikacje przedmiotu zamówienia oferowanych mebli;

c)  skan upoważnienia/pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę (jeśli dotyczy). 





Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik nr 3-Projekt umowy.pdf pdf 220.44 2021-04-15 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 297.04 2021-04-15 14:10:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe BZP-3941-10-2021.pdf pdf 2783.71 2021-04-15 14:10:00 Postępowanie
Załacznik. nr 2 formularz ofertowy.doc doc 131.5 2021-04-15 14:46:43 Postępowanie
odpowiedz na pytanie wykonawcy_BZP-3941-10-2021.pdf pdf 224.28 2021-04-20 15:26:57 Publiczna wiadomość
Informacja z rozstrzygnięcia.pdf pdf 885.63 2021-04-26 15:10:37 Publiczna wiadomość
Informacja z ponownego rozstrzygnięcia postępowania BZP-3941-10-2021.pdf pdf 717.75 2021-05-19 11:08:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-19 11:08 Brygida Śliwa Informacja o ponownym rozstrzygnięciu postępowania BZP-3941-10/2021

Informacja z ponowne [...].pdf

2021-04-26 15:10 Brygida Śliwa Informacja o rozstrzygnięciu postępowania

Informacja z rozstrz [...].pdf

2021-04-20 15:26 Brygida Śliwa Odpowiedz Zamawiającego na pytanie wykonawcy

Zamawiający, Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, udziela odpowiedzi na pytanie, które wpłynęło w postępowaniu na: ,, Dostawę mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie., znak sprawy: BZP-3941-10/2021’’

• Pytanie
Pytanie odnosi się do zakresu część 1 postępowania: Czy grubość półek 6mm odnosi się do grubości płyty mdf, zgadza się? Czy wsporniki już nie zostały policzone, zgadza się? gdyż wsporniki mają wysokość 35mm.
Odpowiedz Zamawiającego:
Tak, grubość półek odnosi się do grubości płyty mdf. Wsporniki nie zostały policzone, ważne aby utrzymały ciężar 220kg na półkę.

odpowiedz na pytanie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Regały metalowe Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1 14 szt. - (0)
2 Komoda Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1 1 szt. - (0)
3 Biurka plus usługa montażu Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia mebli po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Montaż biurek ( zakres trzeci postępowania) - - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 554